w208 takarontin lukko
w208 takarontin lukko
Moro taas pitkästä aikaa.
Eli ryskä on w208 320 -99.
Ongelma ,millä saa rontin auki.
Ei aukee napista/kakesta ja mekaaninen lukkopesä ei inahdakkaan vaikka juottanut pullon wdf .
Miten pääsee ronttiin siskautta ,istuinosa on irti mutta mitenköhän lähteen selkäosa?
Jotkut punaset lärpäkkeet siin ensiapulodjun eessä.
Toinen hajosi kappaleiksi kun rukarilla hieman painoi .
Mulla oli toi rontin luukku irti ja mitä googlesta ettiny ,niin vissiin meni toi rontin valo-anturin piuhat väärepäin
Eli ryskä on w208 320 -99.
Ongelma ,millä saa rontin auki.
Ei aukee napista/kakesta ja mekaaninen lukkopesä ei inahdakkaan vaikka juottanut pullon wdf .
Miten pääsee ronttiin siskautta ,istuinosa on irti mutta mitenköhän lähteen selkäosa?
Jotkut punaset lärpäkkeet siin ensiapulodjun eessä.
Toinen hajosi kappaleiksi kun rukarilla hieman painoi .
Mulla oli toi rontin luukku irti ja mitä googlesta ettiny ,niin vissiin meni toi rontin valo-anturin piuhat väärepäin
Viimeksi muokannut henrik107, 10.8.2018 0:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: w208 takarontin lukko
Käännä anturin johdon toisen pään navat toisin päin?henrik107 kirjoitti:Moro taas pitkästä aikaa.
Eli ryskä on w208 320 -99.
Ongelma ,millä saa rontin auki.
Ei aukee napista/kakesta ja mekaaninen lukkopesä ei inahdakkaan vaikka juottanut pullon wdf .
Miten pääsee ronttiin siskautta ,istuinosa on irti mutta mitenköhän lähteen selkäosa?
Jotkut punaset lärpäkkeet siin ensiapulodjun eessä.
Toinen hajosi kappaleiksi kun rukarilla hieman painoi .
Mulla oli toi rontin luukku kiinni ja mitä googlesta ettiny ,niin vissiin meni toi rontin anturin piuhat väärepäin
Joku wd ei varmaan sinäänsä auta. Yleensä jumivaan lukkoon on auttanut se että vuoronperään jarrucleaneria rostoffia tai muuta liuottavaa öljyä paineilmaa vuoronperään erijärjestyksessä kunnes lukko toimii.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Jos kyse anturin napojen väärinpäin kytkemisestä jolla on vaikutusta niin aukaisunapin johdot tuskin on anturiin kytketty. Mutta enpä olekaan kytkentäkaaviota nähnyt.henrik107 kirjoitti:Ei pala ,ja ei ole lastaussuojaa paikoillaan.
Ennen kontin irroitustakaan ei ollut lastaussuojaa paikoillaan ja rontti pelas normaalisti.
Kokeilen ottaa ton namiskan irti ja käntää piuhat toisten päin siitä.
Itseasiassa pitäisi sen anturin toinen pää löytää ja manipuloida sinne tieto etta paksin saa aukaista.
Ellei ongelma ole anturin väärinpäisestä mekanisesta asennuksesta johtuva toimimattomuus, siihen ei auta kun puhdistella lukkopesää.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Vika (mokaanikon) on korjattu.
Oli mennyt rekisterikilven vasempi piuha takarontin valokatkaisijaan ja toisinpäin.
Poltti vain rekkari/mittarivalojen sulakkeen.
Mutta onneksi ei ollut sumuvaloja perärontin luukussa vielä kiinni.
Pääsi oikeanpuolen aukosta käsiksi johtonippuun ja yhdistelemällä johtoja hyvällä menestyksellä ja sain rontin auki .
Kiitoksia ja kumarruksia
Oli mennyt rekisterikilven vasempi piuha takarontin valokatkaisijaan ja toisinpäin.
Poltti vain rekkari/mittarivalojen sulakkeen.
Mutta onneksi ei ollut sumuvaloja perärontin luukussa vielä kiinni.
Pääsi oikeanpuolen aukosta käsiksi johtonippuun ja yhdistelemällä johtoja hyvällä menestyksellä ja sain rontin auki .
Kiitoksia ja kumarruksia