moro
Onko jostain saatavilla korjauskirjaa W208:aan? alfamerilta ei löytynyt tai sitten en osannu ettiä.
Ongelma on takaluukku ja sen korjaaminen.Luukku ei aukea ei sisältä,ei kaukosäätimellä ei lukosta mikä on luukussa.Mitä olen lukenut foorumeita niin varmaan alipaine vika mut olis kiva saada kirja et tietäs edes jotain mistä lähtee etsimään vikaa.
Ja ihan näin sivulauseena kyselisin että onjo joku viritelly 430 konetta?nälkä kasvaa syödessä 200K -> 430 ja nyt sitten tahtoo taas lisää..
clk 208
Eipä taida olla kirjaa... ainakaan pari vuotta sitte ei ollu edes Haynesin kirjaa suomenkielisestä nyt puhumattakaan mutta jos hommaat w210 ja w202 kirjat nii niillä selviää aika monesta asiasta.
Alipaineella/paineella ei pitäis olla mitää tekemistä sen paksinluukun kanssa vaan siellä on solenoidi mikä sitä lukkoa aukoo kakesta ja konttorin puolelta.
Mulla oli viimetalvena seisonnan jälkee sama ongelma eli akku irti, paksi kiinni ja paksin lukko oli käyttämättömyyttään jumissa. Onneks oli toinen takapenkkien selkänojista raollaa mistä sitte kaadoin toisenki selkänojan, revin paksinpohjalevyn pois ja laitoin akkukengän paikoilleen
Tuo paksinlukko lähti toimimaan avaimella kun pariviikkoa hölväsin sinne patruunaan ruosteenirroittajasta aseöljyyn kaikkea litkua.
Alipaineella/paineella ei pitäis olla mitää tekemistä sen paksinluukun kanssa vaan siellä on solenoidi mikä sitä lukkoa aukoo kakesta ja konttorin puolelta.
Mulla oli viimetalvena seisonnan jälkee sama ongelma eli akku irti, paksi kiinni ja paksin lukko oli käyttämättömyyttään jumissa. Onneks oli toinen takapenkkien selkänojista raollaa mistä sitte kaadoin toisenki selkänojan, revin paksinpohjalevyn pois ja laitoin akkukengän paikoilleen

Tuo paksinlukko lähti toimimaan avaimella kun pariviikkoa hölväsin sinne patruunaan ruosteenirroittajasta aseöljyyn kaikkea litkua.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
-
Joo...lukkoon on nyt uitettu litkuja että aukeis mutta ei tunnu liikkuvan...menee avain sisään noin 5mm.Akkua ei saa irti kun takakontissa on 19 tuumen kesärengas.Selkänoja on kyllä auki mut se on se pienempi puolisko eli kysymys...Jos lukon poraa pois varovasti niin saako sen sitten auki? Tavaran kuljetukseen takakontiton auto on hieman huono...