Kysellään nyt täälläkin, kun naapurifoorumilla ei vastausta löytynyt.
Siis, onnistuuko takaiskarien vaihto ihan ulkosalla tunkin ja pukkien varassa, vai pitääkö viedä pajalle?
Tarviiko operaatiossa jotain erikoistyökaluja ja onko jotain ihmejippoja, jota pitää suorittaa?
Kyseessä -00 220 cdi
Farkun takaiskarien vaihto "kenttäolosuhteissa"?
- veskola
- V-klasse-spesialisti
- Viestit: 1589
- Liittynyt: 30.9.2005 10:45
- Paikkakunta: Turun tienoo
- Viesti:
Re: Farkun takaiskarien vaihto "kenttäolosuhteissa"
Vastataan nyt täällä kun toisella forumilla ei jaksanut. Ainakin w124:ssä iskarin vaihtaminen onnistuu kotikonstein.
Tuolla on jotain juttua hydraulipallon vaihtamisesta ja korkeudensäädöstä.
http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/15082007.html
http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/01092007.html
Tuommosessa vanhassa autossa mikä mullakin on/oli se putki oli aika ihanasti ruosteessa, eikä iskaria ehkä olisi saanut irti siten, että putki säilyy ehjänä.
Sitä öljyä tulee sieltä sitten silmille kun sen avaa, mutta mitäpäs pienistä. Tuossa näkyy se putkelta iskarille menevä liitos.
![Kuva](http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/pic/p0128.jpg)
Tuolla on jotain juttua hydraulipallon vaihtamisesta ja korkeudensäädöstä.
http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/15082007.html
http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/01092007.html
Tuommosessa vanhassa autossa mikä mullakin on/oli se putki oli aika ihanasti ruosteessa, eikä iskaria ehkä olisi saanut irti siten, että putki säilyy ehjänä.
Sitä öljyä tulee sieltä sitten silmille kun sen avaa, mutta mitäpäs pienistä. Tuossa näkyy se putkelta iskarille menevä liitos.
![Kuva](http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/pic/p0128.jpg)