Castillo kirjoitti:Kiitos tästä tiedosta. Korjaamo oli antanu karun arvion ettei kannata korjata kun joutuu purkaan taka-akseliston kokonaan ja kustannus siksi nousee hyvin korkeaksi. Mä mietin että jos ottas pojan kans askarteluun sen ku muuten ok auto kuitenki
Tämäntyyppinen on hyvä esimerkki siitä missä kannattaa tehdä itse jos on nosturi tai saa sisällä hyvien pukkien päälle. Joskus korjaamo hinnoittelee homman niin etteivät itse halua tehdä ja asiakkaalle jää kuva että auto paaliin.
En näe että tuon putken vaihto olisi niin monen satasen homma etteikö muuten leimassa olevaa autoa kannattaisi korjata korjaamollakin jossa hinta kohdillaan. Itse kysyisin parista kolmesta paikasta tarjouksen. Jos sittenkin olisi korkea hinta niin tekisin itse.
Ikäviä nuo kyllä ruosteen suhteen. Alustapesu, mitä sekin nyt oikein on automaatissa. Painepesurilla pitäis autop pestä pohjamuovit poissa muutaman kerran vuodessa... Harva pesee. Kunnon suojamassaus $uome$$a paras mutta sottaisin ratkaisu. Sen allakin voi muhia. Pitäis olla joku kirkas suojamassa

Liekköhän patentoitu moista?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.