Koiranluut
Koiranluut
Etukallistuksenvakaajan päässä olevat koiranluut pitäs vaihtaa.Onkohan minkälainen homma tehä???Kuulin tuossa että pultit ei taho aueta ampumallakaan.Ja "väännättääkö"tanko mitenkään?Jos pultit sattuu saamaan auki.
Helpoin lie irroittaa koko tanko autosta ja pöydällä väännellä koiranluut irti. Pultit on joskus melko tiukassa, kunnon uros torx hylsy vaan niin aukeaa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Otat sen koko killistyksenvakaajan sieltä syliin ja vaihat ne koiranluut ruuvipenkissä. Niitä ei ukkojumalaakaan survo paikalleen sielä auton alla, kun ne pitää painaa niihin tatteihin siinä kallistuksenvakaajan päissä. Koiranluun alapää on kiinni alatukivarressa sellasella isokantaisella kuusiokolopultilla, johon muistaakseni käy 8mm avain. Omassa autossani ainakin kaikki pultit lähti auki ihan kiltisti. Niitä vakaajan kiinnityspultteja ei sitten kuitenkaan kannata kääntää aivan raivopäänä, jos ne ei lähde suosiolla auki, ellei halua kaivella katkenneita pultteja auton pohjasta pois.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261