Tätä ei aina ilmene koneen saadessa kierroksia, eikä ollenkaan tullessa valoihin.
Laatikkoon vaihdettu työsylinteri ja öljyt+suodatin 25tkm sitten.
Tämä alkoi tullessa kotiin 100km matka-ajon jälkeen. Ennen tätä ilmeni silloin tällöin rullatessa 40km/h laatikon vaihtaessa 3 > 4.
Laatikon öljyt tallessa. Hyvät ja kirkkaat.
Mikä neuvoksi? Kytkinkö menossa? Turbiini? Öljyt ja suodatin vaihtoon.
-96 4-vaihteinen automaatti kyseessä.
Saako tuon laatikon alla olevan virtaliitimen avata ihan huoletta mahdollisten hapettumien putsaamisen ajaksi?
Viikolla vaihdoin laturiin hiilet/säädinpaketin ja totesin kaverille että onpas ollut hyvä auto kun on päässyt 20tkm suhteellisen pienellä vaivalla melkein pelkällä tankkaamisella ja sitten se alkoi

Ei olisi pitänyt ajatella ääneen!!!

No tuolla se mulkero makaa tallissa, enkä ennemmin sillä aja ennen kuin on uudet osat kädessä ja suunta kohti nosturia...
Vai pitäiskö peruuttaa pihalle... sateeseen ja kylmään

