Joopa joo . . . vika selvisi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Korutonta kertomaa asiakaspalvelun eroavaisuuksista
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
.
Case 1.
Soitto (18.5) tähtimerkin maahantuojahuoltoon ja selvitys asiakaspalvelijalle vaihteistoviasta
eli että vaihteisto on hätäkäytöllä (2 ja R pelaa) eikä rahise, rutise eikä nypytä.
- "koska pääsee vikakoodin luentaan/nollaukseen, sehän ei kestä kuin 10min."
- "vapaata olisi 23.5 klo. 13:00"
- "????????
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- eikö ole mitään pikahuoltoa tms. pelkkään koodiluentaan"
- "ei, palvelemme normaalin ajanvarauksen kautta ja koodiluennan perusteella varataan varsinainen korjausaika"
- "kiitos"
Case 2.
Käväisinpä sitten miltei naapurissa sijaitsevassa kaikkien Pirkanmaalaisten tunteman Mersugurun pakeilla. Auto heti testerin piuhaan ja vikakoodiksi paljastui vaihteiston pyörimisnopeusanturin virheviesti - satunnainen vai ei ?.
Nollaus ja kaikki pelaa kuin ennenkin - vika tosin voi uusia heti
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
tai vasta pitkänkin ajan kuluttua.
Varasin kuitenkin ajan ko. anturinvaihdolle (=elktr.moduli) ensviikolle ja tulee samalla muutenkin ajankohtainen laatikon öljynvaihto tehdyksi nyt kun ei ole paniikkia kulkemisien suhteen.
Mr. Murphyn lain mukaan kun vika uusii hälytysluonteisella työkeikalla
keskellä Tajunkankaan korpea pe-la välisenä yönä tammikuussa -35 pakkasessa
750 km. kotoa ja kaikkialle muualle on matkaa vähintään 200 km - tai sitten se ei uusisi koskaan.
Suurin ei ole aina kaunein.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
. . .