Ruvennut pirssi pitämään jyrinämäistä ääntä yli 50kmh vauhdissa joka yltyy mitä kovempaa ajetaan, mutta hiljenee kun noustaan yli 110kmh vauhtiin
Jyrinä pysyy, vaikka löisi vauhdissa vapaalle ja anataisi auton rullata..
Ensimäisenä tuli mieleen, että vika olisi kardaanin laakerissa, mutta tutkailtuani huoltokirjaa edellinen omistaja oli vaihtanut kyseisen laakerin noin 20tkm sitten.
Pyörän laakerit pitäisi olla kunnossa, ei heilu/väljää vaikka kuinka tempoisi kellkaa tai jarrulevyä.
Perä myös vollottaa kovemmassa vauhdissa eikä peräöljyjen vaihto auttanut... Stefat hieman öljyssä, mutta ihan käyttökelpoisen näköiset.
Auttakee avutonta ja antakaapas vinkkejä mistäpäin lähteä tarkastamaan väykkyä
W210 e230 jyrinä ja perän vollotus
Moi.. Mikä on rymppiholkki?
Mulla -95 vuoden mersu, vaihdoin just kannatin tuen+laakeri, ei apua asiaan...
Eli muuten menee hienosti ja pienikin kaasun pito/veto päällä, ei ääntäkään..,muttaku päästää kaasun, niin kardaanitunelista penkkien välistä alkaa kuulua vollaus/krohina, ja aina niin kauan kunnes painaa taas kaasua vähäkin..
Auto e230 automaatilla, olisko joku vaihdelaatikon päässä oleva kardaanilaipan laakeri sökö??
Mulla -95 vuoden mersu, vaihdoin just kannatin tuen+laakeri, ei apua asiaan...
Eli muuten menee hienosti ja pienikin kaasun pito/veto päällä, ei ääntäkään..,muttaku päästää kaasun, niin kardaanitunelista penkkien välistä alkaa kuulua vollaus/krohina, ja aina niin kauan kunnes painaa taas kaasua vähäkin..
Auto e230 automaatilla, olisko joku vaihdelaatikon päässä oleva kardaanilaipan laakeri sökö??