Tulin irroittaneeksi ensimmäisen kerran omistukseni aikana moottorin alasuojamuovin... Huomasin, että Günther ja Hans-Jörg ovat ilmeisestikin rahaa säästääkseen jäähdytin vuodon? yhteydessä tehneet U-kirjaimen mallisen lyhyen putken syylarin ohittaakseen...
Auto ollut parisen vuotta suomessa (yhdellä hepulla ennen minua), joten vähintään sen aikaa se viritys siellä lienee ollut. Uusi jäähdytin kait sinne on laitettava, vaikka mitään vaununvetoa tuolla ei kyllä koskaan harrasteta... Tulipalo kiireellisenä tuota on vaikea pitää, kaikesta päätelleen kun se vanhakaan ei ole vuosiin ollut käytössä.
Onkohan tuo voinut aiheuttaa jotain, tarkoitan että onko laatikko voinut saada sillä tavoin siipensä että jollain viiveellä tuosta antautuu . Tällä hetkellä kyllä pelaa varsin mallikkaasti, itse ajellut vajaan kymppitonnin, minkä verran ajetut öljytkin sisällä...
300 TDT lootan öljynjäähdytin ohitettu...
Öljyt vaihdettu viimeksi syksyllä kun auton hankin. Aiemmasta ei tietoa, Saksassa ei taida olla edes huolto-ohjelmassa. Tässähän on tuo erillinen jäähdytin pelkääjän puolen pyörän etupuolella, oma tuuletinkin sillä on...
Yleismalli varmaankin tullee jossain vaiheessa rakennettua. KL varaosien hinta 600e, Marmorisella 715escudoa. Alkaa ymmärtämään miksi kyseinen viriviri on alunperin tehty, varsinkin jos auto on ollut menossa vaihtoon...
Yleismalli varmaankin tullee jossain vaiheessa rakennettua. KL varaosien hinta 600e, Marmorisella 715escudoa. Alkaa ymmärtämään miksi kyseinen viriviri on alunperin tehty, varsinkin jos auto on ollut menossa vaihtoon...
Askartelin jäähdytyksen kuntoon viikonloppuna. Jäähdytin oli ehjä, mutta toinen putki oli rikki banjoliittimen vierestä. Sellainen pikku huokonenhan siinä vain oli, mietin ekaksi jos kaasulla tiivistelis... Tuli kuitenkin haetttua hydrauliikka liikkestä banjo, pätkä letkua ja liitin. Oli kuitenkin pikkuisen ruskettunut tuo putki. Tuuletin oli jumissa, sen ihan rasvaamalla/putsaamalla sain hoidettu siihen kuntoon että rupesi akusta suoraan hyrräämään. Ei inahtanutkaan ennen kuin sitä vähän hoivasin.
Kyllä yllävän paljon lämpiää ihan pikkuajossakin jäähdytin, tuuletinta kokeilin saada käyntiin siinä kuitenkaan onnistumatta. Ei varmaan kellään mitään havaintoa kuinka lämmintä öljyn pitää olla että rupee hyrräämään. Sulakkeen siitä se oli polttanut aiemmin (tietty jumiutumisen takia), saas kattoo rupeeko se jatkossa pelaamaan. Riittää kyllä mun käytössä satavarmasti tuo pelkkä ajoviima jäähdytys...
Kyllä yllävän paljon lämpiää ihan pikkuajossakin jäähdytin, tuuletinta kokeilin saada käyntiin siinä kuitenkaan onnistumatta. Ei varmaan kellään mitään havaintoa kuinka lämmintä öljyn pitää olla että rupee hyrräämään. Sulakkeen siitä se oli polttanut aiemmin (tietty jumiutumisen takia), saas kattoo rupeeko se jatkossa pelaamaan. Riittää kyllä mun käytössä satavarmasti tuo pelkkä ajoviima jäähdytys...