Maanataina piti naftaputkia vaihtaa kun webastolle menevät putket ruostu poikki ja valu aineet pihalle ihan lorinan kans. On tää kans värkkäämistä, kokoajan jotain ja muka mersulla ajellaan.

Joku sellanen siellä on joo... Ja pakilla se siis jää jotenkin päälle.XUX63 kirjoitti:Oisko siellä joku ASR tjsp uudemman mallin vekotus joka jarrulla rätkättää vetoja pois rattailta ettei vaan suttaa
Tässä venäläisten sivulta ladattu varusteluettelo:Pappi kirjoitti:Kokkeileppa miten suttaa jos on luistonesto päällä. Kelirikkoaikana velipojan autossa oleva ajonvakautus ilmoitti koko ajan puuttuvan "vetoon". Mittaristo oli kuin lentokoneessa. Miten lie autosi alustanumero, kertooko se mahdollisesti autossa olevan esim ASR:n.
Mie kun en näistä uudemmista tiedä, mitä kaikkea on vakiona.
miten mää tän mun ongelman selittäisin, kun tekstin tuottaminen ei todellakaan ole vahvimpia lajejani.AM kirjoitti:Tuon ikäsissähän on jo ESP vakiona, eli siinä on nähtävästi ASR:ää vastaava luistonesto systeemi. Jarruttaa sutivaa pyörää ja leikkaa samalla koneelta tehoja. Kyllähän se tosiaan hieman yrittää lukkoa matkia siirtämällä vetoa tasaisemmin eri renkaille, vähän niinkuin lukko mutta ei kuitenkaan sinnepäinkään
Nuo prosentit ja lukot on näissä vanhemmissa autoissa, ei varmaan huoltomieskään ihan täysin perillä ole ollut uudempien mersujen metkuistaLoppis kirjoitti:miten mää tän mun ongelman selittäisin, kun tekstin tuottaminen ei todellakaan ole vahvimpia lajejani.AM kirjoitti:Tuon ikäsissähän on jo ESP vakiona, eli siinä on nähtävästi ASR:ää vastaava luistonesto systeemi. Jarruttaa sutivaa pyörää ja leikkaa samalla koneelta tehoja. Kyllähän se tosiaan hieman yrittää lukkoa matkia siirtämällä vetoa tasaisemmin eri renkaille, vähän niinkuin lukko mutta ei kuitenkaan sinnepäinkään![]()
Eli siis ESP napilla pois päältä. Kaasu pohjaan. Vain toinen pyörä suttaa. Aikaisemmin molemmat suttas. Ja huoltomieskin sanoi perässä jonkinlaisen lukon olevan. Puhui prosenteista. Autossa kun on vielä myyjän myöntämä takuu niin siksi kiinnostaa, onko perässä jotain vikaa vai nou. Kiitos ja Anteeksi.
Tai tunkataan toinen takapyörä ilmaan, käsijarru pois, vaihde vapaalle ja pyöritetään rengasta. Varmista että auto on tukevasti esim koripukin päällä ennen kuin alat pyörittelemään rengasta!Malm kirjoitti: Jos asia niin paljon askarruttaa niin ota perä käteen ja aukaise takakansi, aika nopiasti huomaa onko siellä mitään lukkoa tai ei![]()
-Risto
Saa kait(ehkä) siihen tommosen kleemanin LSD:n:Loppis kirjoitti:No höh ja mä ku niin jo luulin. Olis paljon kivempaa polttaa lakua kahdella pyörällä...Mika.T kirjoitti:Ei siellä lukkoa ole. ETS/ESP jarruttaa sutivaa pyörää niin voima välityy toisellekkin ja myös se lähtee pyörimään joutavaa.