Joo elikkäs katselin eilen hankkimani väykyn konetta ja lohkon kyljessä oleva numero alkaa 602..
Kysymys kuuluu siis: Käykö tähän koneeseen esim. w124 250D:n mekaaninen pumppu ja suuttimet suorilta?
Toinen kysymys: Käykö tähän suorilta myös w124 mersun manuaalilaatikko kun tarkoitus riisua tästä tekniikasta kaikki ylimääräiset sähköroippeet pois?
Kolmas kysymys: Mitä nää kaksysikymppi koneet kestää ottaa tehoa (tiedossa olisi holset hx35 ja 6mm pumppu) eli tulisi varmaan jotain kahdensadan ja kahdenpuolensadan väliin hevosia?
Auto on vuosimallia -98 (ja loppuauto myydään muuten osina kunhan saa koneksen nostettua pois)
Moottori kysymyksiä E 290 TD
Moottori kysymyksiä E 290 TD
® Mesen Porkkana-klubi
Esikammion kansi niin sitte menee. Ja männät.
Eli 2,3, 2,9 tai 3,5 litrasesta esikammikoneesta, mieluiten turbosta (eli S350 Turbodiesel?) koneesta mukit. Kun ei käy suoraruutan ja esikammion männät oikein yksiin.
On tässä pohdittu tuon 2,9 Rintterin kanssa, mutta näillänäkymin alkaa 2,5DT kone löytymään, sitte alkaa savustus.
Eli toisinsanoen helpompi nostaa 2,5 turboD kone sinne, kuin alkaa tuosta 2,9:stä rakentamaan esikammiokonetta.
Riittäähän siinä vakiopumpussakin ruoka aika pitkälle tietääkseni, mutta toki sitä sähköä on siinä sitte ja tarvii joku welho kaivamaan sitä ruokaa sieltä pumpun ohjauksesta, jossei EVRY:llä sitte haluta rikkoa konetta.
Nii onko tuossa väykässä (5-vaihteinen?) tomaatti?

Eli 2,3, 2,9 tai 3,5 litrasesta esikammikoneesta, mieluiten turbosta (eli S350 Turbodiesel?) koneesta mukit. Kun ei käy suoraruutan ja esikammion männät oikein yksiin.
On tässä pohdittu tuon 2,9 Rintterin kanssa, mutta näillänäkymin alkaa 2,5DT kone löytymään, sitte alkaa savustus.

Eli toisinsanoen helpompi nostaa 2,5 turboD kone sinne, kuin alkaa tuosta 2,9:stä rakentamaan esikammiokonetta.

Riittäähän siinä vakiopumpussakin ruoka aika pitkälle tietääkseni, mutta toki sitä sähköä on siinä sitte ja tarvii joku welho kaivamaan sitä ruokaa sieltä pumpun ohjauksesta, jossei EVRY:llä sitte haluta rikkoa konetta.

Nii onko tuossa väykässä (5-vaihteinen?) tomaatti?

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Vensku_ kirjoitti:Esikammion kansi niin sitte menee. Ja männät.![]()
Eli 2,3, 2,9 tai 3,5 litrasesta esikammikoneesta, mieluiten turbosta (eli S350 Turbodiesel?) koneesta mukit. Kun ei käy suoraruutan ja esikammion männät oikein yksiin.
On tässä pohdittu tuon 2,9 Rintterin kanssa, mutta näillänäkymin alkaa 2,5DT kone löytymään, sitte alkaa savustus.
Eli toisinsanoen helpompi nostaa 2,5 turboD kone sinne, kuin alkaa tuosta 2,9:stä rakentamaan esikammiokonetta.![]()
Riittäähän siinä vakiopumpussakin ruoka aika pitkälle tietääkseni, mutta toki sitä sähköä on siinä sitte ja tarvii joku welho kaivamaan sitä ruokaa sieltä pumpun ohjauksesta, jossei EVRY:llä sitte haluta rikkoa konetta.
Nii onko tuossa väykässä (5-vaihteinen?) tomaatti?
Kiitosta, kyllä mun joutuu tästä alakaa tekkee konesta yykaakoohon.
Viisvaihteinenhan tuo on. hyvin pelaava laatikko, vaihtaa pienempää het ko tarvii ja pehmeästi. eikä luistele.
Ihan eri ko yykaakoon tomaatti

Onko se muute jotensakki sähköohjattu tuo loota? jos kovinki monta kilometriä pittää laatikon takia vettää yykaakoohon lissää sähköjä nii sen sitte joutaa myyvä

® Mesen Porkkana-klubi
mikäs ettei koko konelaatikko paketti sinne, ei se paljoa sähköä / montaa boksia kaipaa
tiedä sitten haluisko se moottorinohjaus tietoa perältäkin, vaan senhän kyllä sille saa ...
ja manuaalikskin saat helpolla, kun vaan vauhtipyörylä on siitä mistä laatikkokin ...

tiedä sitten haluisko se moottorinohjaus tietoa perältäkin, vaan senhän kyllä sille saa ...
ja manuaalikskin saat helpolla, kun vaan vauhtipyörylä on siitä mistä laatikkokin ...
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17