290 ilmaus
290 ilmaus
Eipä ole ennen käynyt ja taas kävi. Väyrysen opiskelijavalo ei ihan synkronissa aina tunnu olevan,joten loppuipa aine sitten. Pitäisikö ks laitteen ilmata itse itsensä? Jonkun tovin annoin ensin olla virrat päällä, muutta ei auttanut.Seuraavaksi suodatin irti ja täyteen ainetta,mutta ei auttanut.Tässä vaiheessa akkukin alkoi osoittaa merkkejä hiipumisesta ja koska piti kohti pohjoista lähtä työhön, niin väyrynen jäi häpeissään laturiin ja matka jatkuu tässä bemarin takapenkillä. Nyt lauantaihin asti kerätä vinkkejä kuinka tästä eteenpäin.. Ps.rivitän tekstiä,kunhan olen koneella,nyt kännykän varassa..
W124 500E
W903 316cdi
W903 316cdi
Koneen päältä suojamuovit pois ja suutinputket löysälle. Sitten kaasupohjassa startaten niin kauan että alkaa löpö tirskua suutinputkien välistä. Mutterit kiinni ja käyntiin.
Tuo ei ilmaile itsekseen virtoja päällä pitämällä. Joskus voi myös käynnistyä ilman suutinputkien availuja. Tällöinkin startaten kaasupohjassa.
Tuo ei ilmaile itsekseen virtoja päällä pitämällä. Joskus voi myös käynnistyä ilman suutinputkien availuja. Tällöinkin startaten kaasupohjassa.
Eipä tarvi ilmailla, ilmaa itse itsensä. Ei muuta kuin löpöä tankkiin ja sitten vaan hartaasti startaten. Kyllä se siitä käynnistyy. Ensimmäisellä kerralla tuntui, että usko loppuu, mutta kyllä se vaan käyntiin lähti. Kuin myös seuraavalla ja sitä seuraavalla kerralla.
Ja sitten vielä, jos sattuu olemaan automaattilaatikolla varusteltu malli, niin tarvii antaa vaan "nykäyksen" virta-avaimesta, niin startti pyörii n. 10 sek. Eli ei tarvi koko aikaa pitää avainta starttiasennossa.
Ja sitten vielä, jos sattuu olemaan automaattilaatikolla varusteltu malli, niin tarvii antaa vaan "nykäyksen" virta-avaimesta, niin startti pyörii n. 10 sek. Eli ei tarvi koko aikaa pitää avainta starttiasennossa.
Juu, tuo automaattistartteri onkin tutuksi tullut.. Josko viikon aikana ehtisi akku latautua, niin keree kokeilemaan.Wellu kirjoitti:Eipä tarvi ilmailla, ilmaa itse itsensä. Ei muuta kuin löpöä tankkiin ja sitten vaan hartaasti startaten. Kyllä se siitä käynnistyy. Ensimmäisellä kerralla tuntui, että usko loppuu, mutta kyllä se vaan käyntiin lähti. Kuin myös seuraavalla ja sitä seuraavalla kerralla.
Ja sitten vielä, jos sattuu olemaan automaattilaatikolla varusteltu malli, niin tarvii antaa vaan "nykäyksen" virta-avaimesta, niin startti pyörii n. 10 sek. Eli ei tarvi koko aikaa pitää avainta starttiasennossa.
Eli kerran aikaisemmin pääsi aine loppumaan ja silloin läksi käyntiin, kun täytin suodattimen (ei ihan ekalla, mutta kuitenkin..)
Mutta tärkein seikka: tuo PUMPPU ei ota itseensä, vaikka sahauttaa käyntiin?? Onko tuo ongelma pelkästään 220d vehkeissä?
W124 500E
W903 316cdi
W903 316cdi