320cdi huonosti käymään.

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
Mätäväykky
Viestit: 1
Liittynyt: 09.3.2020 0:05
Paikkakunta: Honkajoki

320cdi huonosti käymään.

Viesti Kirjoittaja Mätäväykky »

Löytyy tuollainen w210 320cdi moottorilla oleva Väyrynen, kauaa en ole kyseistä kampetta omistanut enkä tiedä enään olisinko halunnut omistaa 😅
Sen aikaa mitä auto on ollut on vikaa etsitty ilman tulosta ja ajattelin jos nyt tulen kysymään täältä että mikä voisi vaivata KUN

oli moottori kylmä tai lämmin niin lähtee huonosti käymään, saa sahata, välillä jopa moneen otteeseen, viimeksi kun yön yli oli auto ollut parkissa niin lähti pienen sahauksen jälkeen käymään jonka jälkeen sammui kuin saunalyhty, no lähti taas pienen sahauksen jälkeen käyntiin jonka jälkeen kävi taas aivan normaalisti ilman ongelmia. Ajossa en ole huomannut vikaa suuntaan tai toiseen. Polttoainesuodattimen vaihdoin ja myös nokka-akselin asentotunnistimen... Tuloksetta...
Vielä lisäyksenä vikakoodit luettu ja ilmoitti
(P1187 polttoaineen yhdysputken paineen valvonta) Autocomilla luetti

Näitä samoja vikoja on netin mukaan ollut muillakin jonka takia haluaisin kuulla niiden tarinan siitä miten saivat kuntoon. Luin muiden tekemiä aiheita mutta se asia yleensä päättyy kesken eikä se asianomistaja oo sitte voinut sanoa mikä oli vikana.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: 320cdi huonosti käymään.

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Mätäväykky kirjoitti:Löytyy tuollainen w210 320cdi moottorilla oleva Väyrynen, kauaa en ole kyseistä kampetta omistanut enkä tiedä enään olisinko halunnut omistaa 😅
Sen aikaa mitä auto on ollut on vikaa etsitty ilman tulosta ja ajattelin jos nyt tulen kysymään täältä että mikä voisi vaivata KUN

oli moottori kylmä tai lämmin niin lähtee huonosti käymään, saa sahata, välillä jopa moneen otteeseen, viimeksi kun yön yli oli auto ollut parkissa niin lähti pienen sahauksen jälkeen käymään jonka jälkeen sammui kuin saunalyhty, no lähti taas pienen sahauksen jälkeen käyntiin jonka jälkeen kävi taas aivan normaalisti ilman ongelmia. Ajossa en ole huomannut vikaa suuntaan tai toiseen. Polttoainesuodattimen vaihdoin ja myös nokka-akselin asentotunnistimen... Tuloksetta...
Vielä lisäyksenä vikakoodit luettu ja ilmoitti
(P1187 polttoaineen yhdysputken paineen valvonta) Autocomilla luetti

Näitä samoja vikoja on netin mukaan ollut muillakin jonka takia haluaisin kuulla niiden tarinan siitä miten saivat kuntoon. Luin muiden tekemiä aiheita mutta se asia yleensä päättyy kesken eikä se asianomistaja oo sitte voinut sanoa mikä oli vikana.
Useampikin eri syy aiheutta saman kaltisia vaivoja,
ihan alkuun tarkista meneekkö siirto putkissa ilmaa kun startaa,
suutimien paluu puolen vuotoa,
onko railipaine anturissa "räkää"
onko railipaien säätimen orinkula kunnossa,

lue vika koodit/tee oireiden mukaiset ohjatut testi *:rila
tai vaihda osi summan mutikassa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”