Lainataanpa tätä ketjua kun liippaa läheltä.. Olen uusi näiden johtotähtien kanssa, niin ei hirveästi kokemusta. Minulla oireet samat kun monella, auto tosin -02, mutta alkuun tuntuisi toimivan normaalisti mutta hetken ajon jälkeen tehoton ja kierrokset max 3000.. Savua lykkää aika reilusti ihan normaalissa ajossakin. Eipähän kukaan roiku perässä mutta vähän meinaa jo itseäkin hävettää..
Mikäs tämä * oikein on, ei vissiin mikään tavallinen vikakoodin lukija? Mahtaakohan olla tietoa missä sellainen olisi Joensuussa/lähistöllä?
Intoahan mulla on enemmän kun tietoa alkaa tutkimaan tätä itse, joten oiskos kellään hyviä linkki-vinkkejä mitä kannattaisi tutkia.. Sen verran ymmärrän että jos putkessa on reikä niin sen ehkä ei pitäisi siinä olla, ja sen osaan vaihtaa, mutta jos pitäisi ensin etsiä se reikä jostain tietystä kohdasta (esim ahtopaineen putki) niin melkein se on alettava suurennuslasilla käymään koko konetta läpi sentti sentiltä..
Jaa niin, en tiedä onko normaalia mutta kaasupolkimessa on semmoinen vasteeton kohta kun lähtee liikkeelle, sitten se jo ampaiseekin kovemmin.. Silleen ryömittämällä on vaikea lähteä liikkeelle, saa olla tarkkana.. Voi johtua siitä että manuaali pirsseillä on tullut ajettua edellisen automaatin jälkeen n 10 vuotta.