Paavo sammui ajosta eikä enää käynnisty.
Paavo sammui ajosta eikä enää käynnisty.
Väyrynen sammui kesken kaiken, kuvittelin ensin että nafta loppui ja kaadoin lisää ainetta tankkiin ja suodattimen täyteen, mutta eipä käynnistykkään, hinatessa vaihde päällä epc valo paloi, antoi vikakoodin P1470 ahtopaine liian korkea/matala. Poistin vian eikä ole tullut takaisin startatessa, muita vikoja ei anna vaikka kävin kaikki järjestelmät ilmastointia myöten läpi.
Once you get fat you never come back.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Paavo sammui ajosta eikä enää käynnisty.
millähän moottorilla, laatikolla, ikäinen...Pimpula kirjoitti:Väyrynen sammui kesken kaiken, kuvittelin ensin että nafta loppui ja kaadoin lisää ainetta tankkiin ja suodattimen täyteen, mutta eipä käynnistykkään, hinatessa vaihde päällä epc valo paloi, antoi vikakoodin P1470 ahtopaine liian korkea/matala. Poistin vian eikä ole tullut takaisin startatessa, muita vikoja ei anna vaikka kävin kaikki järjestelmät ilmastointia myöten läpi.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Re: Paavo sammui ajosta eikä enää käynnisty.
Kun täytit suodattimen, eihän päässyt siinä kohtaa ilmaa järjestelmään? Jos railipainepumppu ottaa ilmat se ei jaksa poistaa ilmaa starttaamalla., vaan pitää avata jokin suutin ja ilmata perinteisellä tavalla.Pimpula kirjoitti:Väyrynen sammui kesken kaiken, kuvittelin ensin että nafta loppui ja kaadoin lisää ainetta tankkiin ja suodattimen täyteen, mutta eipä käynnistykkään, hinatessa vaihde päällä epc valo paloi, antoi vikakoodin P1470 ahtopaine liian korkea/matala. Poistin vian eikä ole tullut takaisin startatessa, muita vikoja ei anna vaikka kävin kaikki järjestelmät ilmastointia myöten läpi.
Näin kävi kun vaihdoin suodatinta 270 cdi vm 2004. Siinä ei ollut sähköpumppua tankissa, tai ainakaan se ei lähteny päälle. Jos tuossa on se niin sen pitäis käynnistyä ja täyttää suodatin tosi nopeasti.
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Jep, sanoo että kaikki ok. Ilmaa tuskin on järjestelmään päässyt, koska pari kertaa on nafta päässyt loppumaan kun pa-mittari elää omaa elämäänsä ja olen joutunut täyttämään suodattimen ja sitten on lähtenyt muutaman sekunnin hankauksella käyntiin.CDI203 kirjoitti:Mitäs *:ri näytää käynistys tilanteessa, kaikki arvotko on ok mutta ei käynisty
Once you get fat you never come back.
ota 14mm kiintoavain ja avaa niitä suuttimen pa-putken muttereita. Ilmaa siel kuitenki o. Samaa oiretta teki mullaki, ja se alkoi suoraansanottuna aivan yhtäkkiä. Vikana oli kuitenki pa-linjaston O-renkaiden ilmavuoto. Jossai vaihees ne vaa alkaa vuotamaan liikaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.