S210 320 cdi: savuttaa,kulutus pielessä ,vinkuu ja EGR pois?
S210 320 cdi: savuttaa,kulutus pielessä ,vinkuu ja EGR pois?
Moi!
Osaisko gurut sanoa mikä himpura tuota värystä vaivaa ?
(muukin kuin lahoaminen)
Eliikä tuossa noin kuukausi taka perin posahti kuuleri->imusarja ahto putki ja parin viikon odottelun jälkeen sain saksasta uuden..
olen tässä nyt toista vikkoa ajellu tuo uusi ahto putki paikallaan ja olen huomannut seuraavan laisia oireita:
-tehoja tuntuisi olevan käytössä vain 2/3 ( ei vika tiloja)?
-savua tulee putkesta reulusti pienelläkin kaasun liikkellä
-voimakas viheltävä ääni kiihdytäessä 2tkrm->
-kulutusta tuntuu olevan mahdotonta saa edes matka ajossa alle 8l ja taajamassa mennään jatkuvasti +12l/100km?
tuota viheltävää ääntä ei pysty paikantamaan että mistä se tulee kun se tosiaan kuuluu vain ajon aikana ja imu vuotoja olen tässä tarkastellut tuolla Würthin vuodon ilmaisimella , mutta mistään tuo ei tunnu vuotavan tai sitten se ei vaan näy sieltä vanhan paskan seasta?
itse olen ruvennut epäilemään että joko cooleri on rikki tai egr juonittelee?
onko tuo egr poisto kuinka vaativa operaatio ja vaatiiko sen poisto aina uuden ohjelman joka maksaaa sen +400€?
voiko tuon alkuperäisen coolerin tilalle asentaa jonku kiinan coolerin vakio putkilla?
Osaisko gurut sanoa mikä himpura tuota värystä vaivaa ?
(muukin kuin lahoaminen)
Eliikä tuossa noin kuukausi taka perin posahti kuuleri->imusarja ahto putki ja parin viikon odottelun jälkeen sain saksasta uuden..
olen tässä nyt toista vikkoa ajellu tuo uusi ahto putki paikallaan ja olen huomannut seuraavan laisia oireita:
-tehoja tuntuisi olevan käytössä vain 2/3 ( ei vika tiloja)?
-savua tulee putkesta reulusti pienelläkin kaasun liikkellä
-voimakas viheltävä ääni kiihdytäessä 2tkrm->
-kulutusta tuntuu olevan mahdotonta saa edes matka ajossa alle 8l ja taajamassa mennään jatkuvasti +12l/100km?
tuota viheltävää ääntä ei pysty paikantamaan että mistä se tulee kun se tosiaan kuuluu vain ajon aikana ja imu vuotoja olen tässä tarkastellut tuolla Würthin vuodon ilmaisimella , mutta mistään tuo ei tunnu vuotavan tai sitten se ei vaan näy sieltä vanhan paskan seasta?
itse olen ruvennut epäilemään että joko cooleri on rikki tai egr juonittelee?
onko tuo egr poisto kuinka vaativa operaatio ja vaatiiko sen poisto aina uuden ohjelman joka maksaaa sen +400€?
voiko tuon alkuperäisen coolerin tilalle asentaa jonku kiinan coolerin vakio putkilla?
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4304
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
EGR poisto vaatii ohjelman muutoksen
Mikätosin on usein hinnaltaan pelkästään tehtynä jotain
muuta kuin 400€ suhinoit kannattaa hakea myös putkesta,
Sarjasta, ahtimen imupuolelta, välijäähdytimen päädyistä
Mikätosin on usein hinnaltaan pelkästään tehtynä jotain
muuta kuin 400€ suhinoit kannattaa hakea myös putkesta,
Sarjasta, ahtimen imupuolelta, välijäähdytimen päädyistä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ei viellä ole vuotoa löytynyt.. Pitää ottaa tuo turbo viikon loppuna työn alle kahtoa mitä se on syönyt.. Pitää hakea toiselta tallilta vaan ensin työ kalut 
Noh sama vaikka olis hakenut tuon kiinan coolerin kun paljon olis kallimaksi tullut mitä tuo uus letku.. Pitää varmaan perehtyä tuon egr poistoon samalla kun rupee tuota koria käymään läpi ja auto seisontaan

Noh sama vaikka olis hakenut tuon kiinan coolerin kun paljon olis kallimaksi tullut mitä tuo uus letku.. Pitää varmaan perehtyä tuon egr poistoon samalla kun rupee tuota koria käymään läpi ja auto seisontaan
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88

turbolta -> imusarjan alumiini putkeen asti purin kaiken pois putsasin ja takasin paikoileen ja orenkaisiin pistin vähän tiiviste massaa.. yksia asia ihmetyttää että mistä tuonne järjestelmään pääsee noin paljon öljyä?

turbosta tein selaisen havainoin että akselissa tuntuis olevan välystä , mutta ei se viellä mihinkään krapannut..
näkeekö staarilla ahtopaineita näistä? kuinka vaikea operaatio olis laitaa ahtopaine mittari ja mistä sille otetaan paineet?
vetoja tuntu olevan jo paremmin , kun sai jo liikenne ympyrässä vähän peränki irtomaan , mutta sama suhina kuuluu edeleenkin ja savuttaa niin maan per...
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
tais se mahdollinen vuoto paikka löytyä?

kaasu läppä runko haljennut?
syykin tais selvetä miks tuokin oli halki

lohkoon tuleva kannatin katkennut tuosta ahtoputkesta..

tiivistekki oli niin väljä että meni tuo letkun orengas väliin muutako pujotti

kaasu läppä runko haljennut?
syykin tais selvetä miks tuokin oli halki

lohkoon tuleva kannatin katkennut tuosta ahtoputkesta..

tiivistekki oli niin väljä että meni tuo letkun orengas väliin muutako pujotti

S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
pekkovee kirjoitti:Ei oo kaasuläppää noissa koneissa, lienee egr tms hilppehiä

nyt tuli ongelma että saako tuon osan erikseen irti tuosta mutikasta mikä on imusarjan alla


ja tuo liitos enko se prässätty vai joku kartio kiinitys että vetämällä irti vai pitääkö tuo t10 torx irrottaa ja se letku tuon putken päästä?
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
lähtihän se sieltä lopulta..



saa nähdä sako tuosta enään kalua..
kävi tässä mielessä että onko tuossa mitään tarpeelista egr poiston jälkeen? jos tuhon vaan tekis suoran putken tilalle?



saa nähdä sako tuosta enään kalua..

kävi tässä mielessä että onko tuossa mitään tarpeelista egr poiston jälkeen? jos tuhon vaan tekis suoran putken tilalle?
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88





eilen sain iltaPäivällä osat hitsausksilta ja illalla paikalleen

tuossa on nyt varmaan joku safety modi päällä , mutta suhinnat on tipo tiessään, savutuskin on inhiminnilinen ja kulutuskin suht normaali..
pitää käydä nollauttamassa vika koodit ja tuo automatti laatikko..
oli erikoinen projekti menossa tällä kaverilla jolla hitsautin nämä osat

300 sl -94 + turbo
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88