290td vikoja
290td vikoja
Elikkä semmosia vikoja ilmaantunu tohon meseen et sytyttää sen bas valon ja luin netissä et ois jarruvalokatkasijassa et liekkö totta vai tarua . Sit sellane vika et lähtee kylmänä huonosti käyntiin ja hehkun merkkivalo jää palamaan noin puoleksi minuutiksi sen jälkeen ku lähtee käyntiin, olkoon auto lämmin tahi kylmä eli onko hehkut vai rele menny. Sit polttaa välillä shange battery valoa joka varmaanki tarkottaa huonoa akkua??? Auto on vm -97 automaatti 2.9td
Re: 290td vikoja
Hehkuvalon palamisen aiheuttaa yksi tai useampi palanut hehkutulppa, hehkureleen päästä iso liitin ja siitä sitten yleismittarilla mittaa että mikä hehku on pimeä.kölbertti kirjoitti:Elikkä semmosia vikoja ilmaantunu tohon meseen et sytyttää sen bas valon ja luin netissä et ois jarruvalokatkasijassa et liekkö totta vai tarua . Sit sellane vika et lähtee kylmänä huonosti käyntiin ja hehkun merkkivalo jää palamaan noin puoleksi minuutiksi sen jälkeen ku lähtee käyntiin, olkoon auto lämmin tahi kylmä eli onko hehkut vai rele menny. Sit polttaa välillä shange battery valoa joka varmaanki tarkottaa huonoa akkua??? Auto on vm -97 automaatti 2.9td
Akun jännite? Ylijännitereleen kunnon voisit tarkistaa ja käydä kolvaukset läpi. Jarruvalokatkaisija on yksi vikakohde myös, halpa osa vaihtaa vaikka varuiksi.
Re: 290td vikoja
jolle kirjoitti:Hehkuvalon palamisen aiheuttaa yksi tai useampi palanut hehkutulppa, hehkureleen päästä iso liitin ja siitä sitten yleismittarilla mittaa että mikä hehku on pimeä.kölbertti kirjoitti:Elikkä semmosia vikoja ilmaantunu tohon meseen et sytyttää sen bas valon ja luin netissä et ois jarruvalokatkasijassa et liekkö totta vai tarua . Sit sellane vika et lähtee kylmänä huonosti käyntiin ja hehkun merkkivalo jää palamaan noin puoleksi minuutiksi sen jälkeen ku lähtee käyntiin, olkoon auto lämmin tahi kylmä eli onko hehkut vai rele menny. Sit polttaa välillä shange battery valoa joka varmaanki tarkottaa huonoa akkua??? Auto on vm -97 automaatti 2.9td
Akun jännite? Ylijännitereleen kunnon voisit tarkistaa ja käydä kolvaukset läpi. Jarruvalokatkaisija on yksi vikakohde myös, halpa osa vaihtaa vaikka varuiksi.
mistee ne tuommoset relleet löytää ja mite noi hehkut mitataan
minullapa o niinki yksinkertainen asia hehkuissa että johto poikki Tietysti vaihdoin kaikki hehkut ensin uusiin
jarruvalokytkin on tosiaan 15e ja helppo vaihtaa polkimen juureen.
jarruvalokytkin on tosiaan 15e ja helppo vaihtaa polkimen juureen.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Sergey kirjoitti:minullapa o niinki yksinkertainen asia hehkuissa että johto poikki Tietysti vaihdoin kaikki hehkut ensin uusiin
jarruvalokytkin on tosiaan 15e ja helppo vaihtaa polkimen juureen.
eikö sen huomaa iitä jos on johto poikki jos mittaa ensi tuolta releeltä jos näyttää ok kaikille nii sit varmaan rueta tutkimaan noita johtoja
Kuskin puoleisen sisä lokarin päällä semmoinen musta tupakka askin kokoinen möltti josta lähtee 5kpl johtoja hehkuillekölbertti kirjoitti:Ok mut mistä löytyy se rele ja mite ne sieltä mitataan
Mitään näistä mersuista ymmärrä, mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan