300vs290
300vs290
farkkuväykky taas kerran haaveissa ja keulilla sais olla vetojakin mieluusti, mut kun sit on taas pakollisia ajujakin 2x100km /päivä ni se kulutuski tietysti mietityttää...
tiesti cdi mallit mut ne tuas on mitä on
mitäpä mesekuskit mieltä mikä se nyt olis viisain ratkasu
tiesti cdi mallit mut ne tuas on mitä on
mitäpä mesekuskit mieltä mikä se nyt olis viisain ratkasu
290:llä aikaliki 150tkm ajeltuna, niin ei siinä kyllä sähköisistä murheista murhetta tule.
Kulutusero aika iso 290 suuntaan, mutta jos teho on vaakakupissa, niin sittenhän ei auta kuin ostaa 300.
Ja äänethän tuossa 290 ei ole ne kaikkein edustavimmat, mutta työkalumaista luottamusta herättävät..
Jos olisin jälleen väyrystä ja dieseliä hakemassa, niin hyvin varmasti päätyisin jälleen 290:n, toki pienillä piristyksillä ehkä.
Kulutusero aika iso 290 suuntaan, mutta jos teho on vaakakupissa, niin sittenhän ei auta kuin ostaa 300.
Ja äänethän tuossa 290 ei ole ne kaikkein edustavimmat, mutta työkalumaista luottamusta herättävät..
Jos olisin jälleen väyrystä ja dieseliä hakemassa, niin hyvin varmasti päätyisin jälleen 290:n, toki pienillä piristyksillä ehkä.
W124 500E
W903 316cdi
W903 316cdi
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Meillä on kaksi diesel Väyrystä, 220 vaparidiesel ja 320 CDI diesel, josta jälkimmäinen on kärsinyt huollon puutteista, ja sen on huomannut, mutta kyllä siltikin ostaisin enemmin 320 CDI:n kun 290TD:n. Toki korin kunto ostohetkellä on tärkeä asia mielestäni. Nää on omia mielipiteitä. Toki CDI koneesen on saanut osaa vaihtaa, toisin kuin tuohon vapariin. Joskin 290 ei ole vapari.. =) Eikä mielestäni sähköhäiriöt niinkään katso kilometriä, saati konetyyppiä. =)
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
-
- Viestit: 311
- Liittynyt: 05.11.2011 12:09
- Paikkakunta: kerava(nivalasta)
saahan 290 väyrystä vaparinakin
... jollen ihan dementoitunut viel ole
... jollen ihan dementoitunut viel ole
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
290 varsinkin manuaalina menee kyllä tosi hajulla niinkin isoksi autoksi mitä väykky on. Toisaalta OM606:n soundit ja potentiaali... Elämä on valintoja mutta jos nuista "kahdesta" pitäisi valita niin se olis 270CDi
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Toista vuotta on tullut rullattua tuolla 270cdi:llä eikä kyllä mitenkään hirveän pahaa sanottavaa ole. Huoltoihin on mennyt mitä on mennyt, en osaa sanoa miten nuo on vertailukelpoisia cdi:ttömiin, mutta mukavaa ja kutakuinkin huoletonta kyytiä on saanut.aadolf kirjoitti:niinpä. Kyllä se taitaa cdi vehkeisiin kallistua kumminkin......XUX63 kirjoitti:290 varsinkin manuaalina menee kyllä tosi hajulla niinkin isoksi autoksi mitä väykky on. Toisaalta OM606:n soundit ja potentiaali... Elämä on valintoja mutta jos nuista "kahdesta" pitäisi valita niin se olis 270CDi
Any solution that doesn't involve duct tape is not properly thought out. Additional beer consumption may be required.