Tehoja oli kateissa, vikaa saa arvata / tietää.
Näin on! Ei siinä mitään vikaa ole. Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi -ominaisuudet on Stuttgartissa suunniteltuja, ei niitä voi vioiksi luokitella.veppe kirjoitti:Ei kai siinä sitten mitään muuta vikaa ole kuin :vayrynen:

Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Arvausleikiksikin tätä tietysti voi kutsua, mutta vastauksen toki tiedän, koska kyseisen vian sain korjattua. Tarkoitus on tietysti antaa muille tietoa yhdestä mahdollisesta viasta, joka on kohtuullisen hankala löytää, mutta helppo korjata.
Sitten viimeiset vinkit / vastaukset ennen lopullista tuomiota
.
Autossa ei ole uutta ohjelmistoa ja ohjausboxikin on ehjä.
Ruiskutuspaine toimii ohjauksen /ohjelman mukaan.
Tuo toimii ei toimi toimii ainakin vilkuissa.
Sitten viimeiset vinkit / vastaukset ennen lopullista tuomiota

Autossa ei ole uutta ohjelmistoa ja ohjausboxikin on ehjä.
Ruiskutuspaine toimii ohjauksen /ohjelman mukaan.
Tuo toimii ei toimi toimii ainakin vilkuissa.
MB S210 320 cdi Avantgarde
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
Tuikku on tietyllä tavalla jäljillä, mutta aivan väärässä
.
Huohotin on ok ja suodattimen ja turbon väli on kunnossa.
Vihon viimeinen vinkki liittyy savutukseen ja ilmamassamittarin antamaan virhearvoon (tai oikeaan varvoon
).

Huohotin on ok ja suodattimen ja turbon väli on kunnossa.
Vihon viimeinen vinkki liittyy savutukseen ja ilmamassamittarin antamaan virhearvoon (tai oikeaan varvoon

MB S210 320 cdi Avantgarde
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
Mulla imas kerran 325 bemari semmosen umpion takana olevan "kumitutin" imanputsarikotelolle menevään imuputkeen ja ei muuten kulkenu/kiertäny huonostikkaan sen jälkeendealer kirjoitti:No mikä siellä oli tukossa ?
Ilmanputsarin kotelon läppä tai sen ohjaus rikki eikä saa ilmaa ?
Oli mikä oli niin ilmanputsarikotelossa kuitenkin.

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ei kait CDIssä luukaksia ole koskaan ollut?cdi kirjoitti:Autossa on lucaksen pumppu ja se pitää helluntai epistolaa välillä.
vaitopumpulla kuntoon
Joku lepakko siellä kummitettelee. Ilmanputsarin kansi oli huonosti kiinni tms.
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
Tättärärättättättää
.
Tässä vastaus arvoitukseen.
Välijäähdyttimeltä imusarjan suuntaan lähtevän kumiputken kiinnitys (se rautalankahässäkkä) antoi välillä paineessa toisesta kynnestä periksi ja raotti ahtoputkea vähän auki. Vika ilmeni monesti silloin, kun kumiputki oli lämmennyt ja muuttunut joustavaksi. Paineen laskiessa se muljahti takaisin paikalleen. Joskus se taas pysyi raollaan pidempään.
Kone sammuksissa mikään ei oikestaan juorunnut vuodosta, paitsi hienoinen öljysumu liitoksessa.
Ilmamassamittari kertoi tietokoneelle, että ilmaa tulee ja kone antoi syöttöä lisää, seuraus oli se savutus kun ilma ei palamiseen riittänyt.
Välillä vika oli päällä pidempään ja välillä se oli pois kokonaan.
Vian olisi Auto-Sompa korjannut ehjän ilmamassamittarin ja EGR-venttiilin vaihdolla tietokoneen vikakoodin mukaisesti.
Otin etupohjamuovin pois ja kone käynnissä puristelemalla ahtoletkuja huomasin kovemmilla kierroksilla suurempaa ohivuotoa yhdestä liitoksesta. Lisää kierroksia ja kas kummaa, liitos muljahti raolleen
.
Vika tuli kuntoon raottamalla sitä kynttä suuremmaksi ja kiristämällä sitä rautalanka sokkaa. Korjaus oli vähän halvempi kuin liikkeessä. Lopuksi vaihdan vielä ne tiivistävät O-renkaat, jotka päästävät vähän kampikammion huohottamaa öljysumua välistä.
Aina vika ei ole väyrysessäkään sähköpuolella, antureissa eikä can-väylissä. :vayrynen:
Että näin tällä kertaa.

Tässä vastaus arvoitukseen.
Välijäähdyttimeltä imusarjan suuntaan lähtevän kumiputken kiinnitys (se rautalankahässäkkä) antoi välillä paineessa toisesta kynnestä periksi ja raotti ahtoputkea vähän auki. Vika ilmeni monesti silloin, kun kumiputki oli lämmennyt ja muuttunut joustavaksi. Paineen laskiessa se muljahti takaisin paikalleen. Joskus se taas pysyi raollaan pidempään.
Kone sammuksissa mikään ei oikestaan juorunnut vuodosta, paitsi hienoinen öljysumu liitoksessa.
Ilmamassamittari kertoi tietokoneelle, että ilmaa tulee ja kone antoi syöttöä lisää, seuraus oli se savutus kun ilma ei palamiseen riittänyt.
Välillä vika oli päällä pidempään ja välillä se oli pois kokonaan.
Vian olisi Auto-Sompa korjannut ehjän ilmamassamittarin ja EGR-venttiilin vaihdolla tietokoneen vikakoodin mukaisesti.
Otin etupohjamuovin pois ja kone käynnissä puristelemalla ahtoletkuja huomasin kovemmilla kierroksilla suurempaa ohivuotoa yhdestä liitoksesta. Lisää kierroksia ja kas kummaa, liitos muljahti raolleen

Vika tuli kuntoon raottamalla sitä kynttä suuremmaksi ja kiristämällä sitä rautalanka sokkaa. Korjaus oli vähän halvempi kuin liikkeessä. Lopuksi vaihdan vielä ne tiivistävät O-renkaat, jotka päästävät vähän kampikammion huohottamaa öljysumua välistä.
Aina vika ei ole väyrysessäkään sähköpuolella, antureissa eikä can-väylissä. :vayrynen:
Että näin tällä kertaa.
MB S210 320 cdi Avantgarde
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
Jaahas, ahtopaine oli kuitenkin kateissa...yksi tuommoinen on tullut vastaan että se "rautalanka" oli pettänyt, tosin auton omistaja ei ollut huomannut mitään erikoista kulkupuolessa.
Sattumalta huomasin, olinkohan vaihtamassa sumuvaloumpiota.
Lastutetussa liitokset ovat lujilla ja jostain syystä 270 CDI repii kuulereita kahtia, nuistaakseni kolme on vaihdettu meillä vaikkei autoja niin kovin paljon tuolla koneella olekaan.
Hieno topikki tämä, P.M.N.

Sattumalta huomasin, olinkohan vaihtamassa sumuvaloumpiota.
Lastutetussa liitokset ovat lujilla ja jostain syystä 270 CDI repii kuulereita kahtia, nuistaakseni kolme on vaihdettu meillä vaikkei autoja niin kovin paljon tuolla koneella olekaan.
Hieno topikki tämä, P.M.N.

wiimax.fi