Jaahas. Alkoi sitten tuo väykky käyttäytyä kuin 80-luvun turbovolvo, eli ~2200 rpm asti täysin hengetön ja sitten muulinpotku selkään ja mustaa tulee putkesta niin maan p*rkeleesti. Olisko kellään haisua, että missä vika?
Lisäksi välillä lämpimänä tyhjäkäynti on mallia brum-brum-brum-brum, eli ikäänkuin kävisi vähillä pytyillä (en osaa paremmin selittää).
320 CDI leikkii Volvoa
320 CDI leikkii Volvoa
S210 320 CDI Avari -00 7-Sitz.
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Ookoo. Vielä jos joku kertoisi tyhmälle, että mistä ko. venttiili löytyy ja miten se kirvoitetaan sieltä?tapio89 kirjoitti:EGR venttiili rikki?
Pura alipaine-elementti venttiilirungosta pois ja katso että kaikki ok. Jos siellä on jousi ja lukkolautanen irtaallaan niin on sökö.
S210 320 CDI Avari -00 7-Sitz.
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Moottorin suojamuovit poikkeen ja kattellemaan.Scorpio kirjoitti:Ookoo. Vielä jos joku kertoisi tyhmälle, että mistä ko. venttiili löytyy ja miten se kirvoitetaan sieltä?tapio89 kirjoitti:EGR venttiili rikki?
Pura alipaine-elementti venttiilirungosta pois ja katso että kaikki ok. Jos siellä on jousi ja lukkolautanen irtaallaan niin on sökö.
Se alipaine-elementti on ihan ruuveilla siellä venttiilirungossa kiinni. Venttiilirunko on imusarjan ja ahtoputken välissä.
Tähdellisen parantola
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
pyöreä klontti imusarjasa(siinä kohden mihin tulee ahto putki) mihin menne alipaine letku(jostain syystä r6 koneissa on usein sen klontin alipaine kalvo rikki... uutta ei kannata hankkia laitta sen pois päältä ohjelmasta)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kiitos, palikka paikallistettu. Ohjelmointi on ohjelmassa lähiaikoina kuitenkin, niin poistetaan koko ekosysteemi saman tien.CDI203 kirjoitti:pyöreä klontti imusarjasa(siinä kohden mihin tulee ahto putki) mihin menne alipaine letku(jostain syystä r6 koneissa on usein sen klontin alipaine kalvo rikki... uutta ei kannata hankkia laitta sen pois päältä ohjelmasta)
S210 320 CDI Avari -00 7-Sitz.
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Ennenkuin alan purkaa mötikkää irki autosta, niin onko jotain erityistä huomioitavaa?
-Tarvitaanko uudet tiivisteet?
-Pitääkö jotain erityisesti varoa, siis normaalihuolellisuutta enemmän?
-Onko jokin purkamisjärjestys/menetelmä muita parempi?
-Muuta, mitä?
-Tarvitaanko uudet tiivisteet?
-Pitääkö jotain erityisesti varoa, siis normaalihuolellisuutta enemmän?
-Onko jokin purkamisjärjestys/menetelmä muita parempi?
-Muuta, mitä?
S210 320 CDI Avari -00 7-Sitz.
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...