tomaatti vapaalle ajossa
tomaatti vapaalle ajossa
Automaatti menee vapaalle ylämäessä, kuormaa vetäessä. Sitten kun nostaa kaasua niintoimii normaalisti. Tehnyt kahdesti. Eka kerran kun teki, sen jälkeen vaihdettu pistoke ja öljyt. Mutta vika ei ilmeisesti ole siinä kun teki taas. Missä vika voisi olla? Miten johdinlevy vaihdetaan?
miten öljyn määrä
Miten öljyn määrä tarkistetaan oikeaoppisesti? Olen käyttäny vaihteet läpi ja jättänyt p asentoon. Auto on käynnissä koko mittauksen ajan.
Re: miten öljyn määrä
Tasaiselle alustalle kun laitat ajon jälkeen että on lämmintä öljyä ja sit mittaat p asennossa käynnissä.jonetzu72 kirjoitti:Miten öljyn määrä tarkistetaan oikeaoppisesti? Olen käyttäny vaihteet läpi ja jättänyt p asentoon. Auto on käynnissä koko mittauksen ajan.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: tomaatti vapaalle ajossa
Toden näköisesti Johdin levyn vaihto menee hukaan,änjonetzu72 kirjoitti:Automaatti menee vapaalle ylämäessä, kuormaa vetäessä. Sitten kun nostaa kaasua niintoimii normaalisti. Tehnyt kahdesti. Eka kerran kun teki, sen jälkeen vaihdettu pistoke ja öljyt. Mutta vika ei ilmeisesti ole siinä kun teki taas. Missä vika voisi olla? Miten johdinlevy vaihdetaan?
Paineet putoaa,
minkäs vikakoodin *:ri näytää ?
oire pahempi kylmänä kuin kuumana ?
vaivaa vain kärry perässä?
vai saako saman vian esiin vaikka rampista kiihdytämällä siinä rajalla että ei ihan vaihda pienemälle
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kuvatun vaivan kaltiset tapuksetjonetzu72 kirjoitti:On tehnyt tämän vain kahdesti. Kummallakin kerralla oli 1600 kiloa kärryssä. Kone oli lämmin ja ylämäki kummallakin kerralla. Olen myös kiihyttänyt kaasu pohjassa niin siinä toimii normaalisti. Varmaankin sähkö- tai venttiilivika. Tänään katson miltä näyttää ohjainboksi.
Yleensä kaasu pohjas toimivat hyvin
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
nyt veto häviää
Käännyin tienhaarasta kotiinpäin, ylämäkeen. minlla oli taaas kuorma päällä ja moottori oli lämmin. Veto hävisi mäkeen melkein kokonaan. hitaasti kulki eteenpäin. ihankuin se olisi luistanut. Voisiko vika olla paineissa? Pystyykö korjaamaan itse vai meneekö vaihtoon? Vieraalla varmaan olisi kallista?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
Re: nyt veto häviää
Noita ei oikeen tiedäjonetzu72 kirjoitti:Käännyin tienhaarasta kotiinpäin, ylämäkeen. minlla oli taaas kuorma päällä ja moottori oli lämmin. Veto hävisi mäkeen melkein kokonaan. hitaasti kulki eteenpäin. ihankuin se olisi luistanut. Voisiko vika olla paineissa? Pystyykö korjaamaan itse vai meneekö vaihtoon? Vieraalla varmaan olisi kallista?
(mutta pystyy korjaaman itse
tosin se riippunee varmaan itsestä...)
Ensin selvitää mikä on vikan
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ