mfl:n väyrysromu *myytävänä*
mfl:n väyrysromu *myytävänä*
Aattelin tässä ajanpuutteen jne. takia tämmöisen ketjun tekasta ja tottahan toki kaikkia tuo väyrysromuni kiinnostaa
Tarinan narinahan alkaa siitä kun mersumiehet on tunnetusti rahamiehiä ja oli pimeä & myrskyinen päivä...
W124 romusta pimeni hehkuja ja kattelin nettiauton väyrystarjontaa hintaluokassa tosihalpa. Sieltä sitten pisti silmiin vm. -97 tuulta ja ääntäkin nopeampi 220D hintaluokassa alle 3000 euroa.
Näppäränä poikana väyrynen koeajolle ja kaupathan ne piti tekasta. Rottelo oli koeajon hetkellä yllättävän vähäruosteinen, mutta nyt kukkii ihan yllättävistä paikoista.. Mutta eipä anneta pikkuisien kukkien elämää haitata.
Ostohetkellä mittarissa 502020km ja jotain mainittavia seikkoja:
- Sähköakkunat (uuuuuuuh)
- Vakionopeudensäädin (kerran kokeilin ja toimi)
- Webasto tunnin kellolla (toimii ja pakko toimiakin kun ei lohkolämmitintä ole)
- Kansiremontti ja ketjun vaihto 474tkm kohdilla
- Seksikkään sininen sisusta...
Tuossapa alkuperäinen myynti-ilmoitus mitä siitä on jäljellä http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4443539
Kulutustietoja näkkeepi täältä
http://www.spritmonitor.de/en/detail/491887.html
Muuten on vain ajeltu, mutta keulalle tuli uudet umpiot + xenonit, taakse faceliftin takavalot ja sisälle keskikyynärnoja vm. -01 väyrysestä.
Tällä vekottimella olisi tarkoitus ajaa niin kauan kuin se kestää. Kunhan tuossa kesälomat pukkaa päälle, niin valkoinen väri tulee vaihtumaan mustaan.
Inttttternetin suurta maailmaa olen koittanut tutkailla, mutta eikö tosiaan tuota rasittavaa luistonestoa saa kytkettyä mitenkään pois päältä?
Tarinan narinahan alkaa siitä kun mersumiehet on tunnetusti rahamiehiä ja oli pimeä & myrskyinen päivä...
W124 romusta pimeni hehkuja ja kattelin nettiauton väyrystarjontaa hintaluokassa tosihalpa. Sieltä sitten pisti silmiin vm. -97 tuulta ja ääntäkin nopeampi 220D hintaluokassa alle 3000 euroa.
Näppäränä poikana väyrynen koeajolle ja kaupathan ne piti tekasta. Rottelo oli koeajon hetkellä yllättävän vähäruosteinen, mutta nyt kukkii ihan yllättävistä paikoista.. Mutta eipä anneta pikkuisien kukkien elämää haitata.
Ostohetkellä mittarissa 502020km ja jotain mainittavia seikkoja:
- Sähköakkunat (uuuuuuuh)
- Vakionopeudensäädin (kerran kokeilin ja toimi)
- Webasto tunnin kellolla (toimii ja pakko toimiakin kun ei lohkolämmitintä ole)
- Kansiremontti ja ketjun vaihto 474tkm kohdilla
- Seksikkään sininen sisusta...
Tuossapa alkuperäinen myynti-ilmoitus mitä siitä on jäljellä http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4443539
Kulutustietoja näkkeepi täältä
http://www.spritmonitor.de/en/detail/491887.html
Muuten on vain ajeltu, mutta keulalle tuli uudet umpiot + xenonit, taakse faceliftin takavalot ja sisälle keskikyynärnoja vm. -01 väyrysestä.
Tällä vekottimella olisi tarkoitus ajaa niin kauan kuin se kestää. Kunhan tuossa kesälomat pukkaa päälle, niin valkoinen väri tulee vaihtumaan mustaan.
Inttttternetin suurta maailmaa olen koittanut tutkailla, mutta eikö tosiaan tuota rasittavaa luistonestoa saa kytkettyä mitenkään pois päältä?
Viimeksi muokannut mfl, 26.1.2013 18:40. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
On niin mahottomasti tuota tehoa, että pitäs tosiaan päästä sutimaan
Ei vaan meinaa välillä lapsettaa näin talvella ja tuo keksintö tappaa kaiken menon.
Tuo kone kai on aika "pommin varma", mutta heikkona kohtana syöttöpumppu mikä tässä tuntuu vielä lippujen ja lappujen mukaan olevan alkuperänen. Joten pumpun leipomista odotellessa...
Ei vaan meinaa välillä lapsettaa näin talvella ja tuo keksintö tappaa kaiken menon.
Tuo kone kai on aika "pommin varma", mutta heikkona kohtana syöttöpumppu mikä tässä tuntuu vielä lippujen ja lappujen mukaan olevan alkuperänen. Joten pumpun leipomista odotellessa...
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Hieno värysen raatohan se....mfl kirjoitti:On niin mahottomasti tuota tehoa, että pitäs tosiaan päästä sutimaan
Ei vaan meinaa välillä lapsettaa näin talvella ja tuo keksintö tappaa kaiken menon.
Tuo kone kai on aika "pommin varma", mutta heikkona kohtana syöttöpumppu mikä tässä tuntuu vielä lippujen ja lappujen mukaan olevan alkuperänen. Joten pumpun leipomista odotellessa...
Pisti silmään tuo "paskakaupunni".... Olenkos nähnä Oulussa jonkun talon kyljessä sisäänkäynnin vieressä moisen kirjoituksen joskus ?
.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QyXBMzL09oA[/youtube]
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Ei ole Isokatu vaan Uusikatu jossa kirjoitus sijaitsee.Pappi kirjoitti:Kyllä se taitaa Oulussa olla... Olikohan siinä SPR:n toimiston lähettyvillä? Isokatu? Muistaakseni...todellauupunut kirjoitti:Pisti silmään tuo "paskakaupunni".... Olenkos nähnä Oulussa jonkun talon kyljessä sisäänkäynnin vieressä moisen kirjoituksen joskus ?.
ETS on aina päällä eikä sitä noissa vanhoissa ainakaan saa mistään pois. ASR ja ESP ovat lisävarusteita ja sellaisista saa ne myös kytkettyä pois. ETS jarruttaa sutivaa pyörää jonnekin 60-70km/h paikkeille asti. 220D moottori hoitaa sitten isompien vauhtien luistoneston ihan luonnostaan
Jossain netin syövereissä oli ohjeet miten tuon saisi kytkettyä pois, vaatii johtojen metsästystä/katkaisijan laittamista. Enpä sitten tiedä lähteekö samalla apsitkin?
Jossain netin syövereissä oli ohjeet miten tuon saisi kytkettyä pois, vaatii johtojen metsästystä/katkaisijan laittamista. Enpä sitten tiedä lähteekö samalla apsitkin?
Väykkyihin kun tottuu niin sellaista ei olekaan kuin yllättävä paikkamfl kirjoitti:Rottelo oli koeajon hetkellä yllättävän vähäruosteinen, mutta nyt kukkii ihan yllättävistä paikoista..
Nonii eli täytynee tottua siihen, että hutomerkillinen kolmio mittaristossa on tuttuakin tutumpi ennen kuin tiet ovat sulia
Erehdyin tuossa viikolla peseen tuon vekottimen ja olihan kuskinpuoleiseen takaoveen ihan keskelle ovea ilmestyny ruostekukkanen!
Hyvähän se tietysti on kun kukkakauppa löytyy ihan omasta takaa
Erehdyin tuossa viikolla peseen tuon vekottimen ja olihan kuskinpuoleiseen takaoveen ihan keskelle ovea ilmestyny ruostekukkanen!
Hyvähän se tietysti on kun kukkakauppa löytyy ihan omasta takaa
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
Nyt pitäis tunnistaa kun vastaan lipuu
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jumalauta mutta on KÄHEEmfl kirjoitti:
Uutta maalia läiskitty pintaan ja kyllä nyt kelepaa ajella Oulun kaduilla
Komein Wäykky mitä foorumilla nähty
Oulussa kerran nähny mattaisen mustan Wäykyn. Poistui Alasinkadulta Pekkaniskan pihalta missä on se Viescar toisella reunaa.
Olikohan sama komistus
Sain siitä kuvankin otettu takaapäin. Se pitäis olla jossain foorumimme topiikeissa.
Kapselit metsään ja jotain sopivaa vannetta kierimään.
Hieno se on anteeks ja kiitos
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Levitetyt peltivanteet alle vois sopia hyvin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kiitos kiitos
Olen itsekin kerran nähnyt täällä sen matan väykyn, mutta idea oman romun maalaamiseen tuli jo pari päivää auton oston jälkeen ja sopiva ajankohta maalaukseen oli nytten.
Madallusjouset ja jotkut sopivat vanteet kun tuohon vielä laittaisi, niin alkaisi olemaan jo täydellinen ja näyttelykuntoinen!
Olen itsekin kerran nähnyt täällä sen matan väykyn, mutta idea oman romun maalaamiseen tuli jo pari päivää auton oston jälkeen ja sopiva ajankohta maalaukseen oli nytten.
Madallusjouset ja jotkut sopivat vanteet kun tuohon vielä laittaisi, niin alkaisi olemaan jo täydellinen ja näyttelykuntoinen!
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
Tulipa tuossa nykästyä väyrysromuun kesärenkaat alle eli talvirenkaista nastat roskiin ja renkaat takasi autoon
Mikähän tuossa mahtanee olla, kun välillä liikkeellelähdettäessä kuuluu kuskin puolelta takaa kolinaa?
Renkaita irrotellessa kattelin eikä mitään ihmeellistä näkyny mikä ois silmään pistäny.
Mikähän tuossa mahtanee olla, kun välillä liikkeellelähdettäessä kuuluu kuskin puolelta takaa kolinaa?
Renkaita irrotellessa kattelin eikä mitään ihmeellistä näkyny mikä ois silmään pistäny.
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
Eiole takapäästä enää mitään kolinoita ilmenny. Tiiä sitten miksi lakkasi kolisemasta, mutta nyt meni pakoputki puhki katalysaattorin etupuolelta...
On näköjään mennyt aikasemminkin puhki, kun joku aikasempi omistaja on näyttäny hitsikonetta putkelle.
Kohta sais alkaa suunnitteleen öljynvaihtoa, kun alkaa oleen 10 tkm viimeisestä vaihdosta.
Kallista tämä väyrysromun pito, kun saa koko ajan olla korjaamassa
On näköjään mennyt aikasemminkin puhki, kun joku aikasempi omistaja on näyttäny hitsikonetta putkelle.
Kohta sais alkaa suunnitteleen öljynvaihtoa, kun alkaa oleen 10 tkm viimeisestä vaihdosta.
Kallista tämä väyrysromun pito, kun saa koko ajan olla korjaamassa
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
Rock rock!
Hyvinhän tuo sinun on kulkenut kun on noinkin paljon mittarissa. Omani loppui jo reilusti ennen 300 tuhatta (edellinen w124 yli 700 000). Ja w210 maksoi ihan sikana , eikä koskaan kulkenut oikein.
Kaikella kunnioituksella merkkiä kohtaan, mutta eiköhän näiden tulisi tuohon hintaan olla vähän laadukkaampia? Näillä rahoilla saa helkutin komean rovin joka onkin sitten pelkkä RAKENNUSSARJA(W210). Kyllä sitä jonkin aikaa jaksaa mutteroida, mutta sitten viimein loppuu Börssistä paine. Sitten pannaan lekat seinää vasten ja aletaan NÄPRÄÄMÄÄN.
Nooh.. eipä silti..Eräällä tuttavallani on autokorjaamo ja teimme pienen inventaarion hänen pajansa pihalla. 12 autoista oli saksalaisia ja 1 ruotsalainen. Tuumasi notta "ilman nykyistä Saksalaista valheellista laatuauto-kuvitelmaa, ei hänen korjaamonsa tuottaisi hänelle kaikkea tätä vaurautta". Ainoat saksalaiset merkit nykyään jotka vähänkään kestää on Ford ja Opel. Huh huh..
Olisiko Ranskalainen enemmän (laatuauto)?
Hyvinhän tuo sinun on kulkenut kun on noinkin paljon mittarissa. Omani loppui jo reilusti ennen 300 tuhatta (edellinen w124 yli 700 000). Ja w210 maksoi ihan sikana , eikä koskaan kulkenut oikein.
Kaikella kunnioituksella merkkiä kohtaan, mutta eiköhän näiden tulisi tuohon hintaan olla vähän laadukkaampia? Näillä rahoilla saa helkutin komean rovin joka onkin sitten pelkkä RAKENNUSSARJA(W210). Kyllä sitä jonkin aikaa jaksaa mutteroida, mutta sitten viimein loppuu Börssistä paine. Sitten pannaan lekat seinää vasten ja aletaan NÄPRÄÄMÄÄN.
Nooh.. eipä silti..Eräällä tuttavallani on autokorjaamo ja teimme pienen inventaarion hänen pajansa pihalla. 12 autoista oli saksalaisia ja 1 ruotsalainen. Tuumasi notta "ilman nykyistä Saksalaista valheellista laatuauto-kuvitelmaa, ei hänen korjaamonsa tuottaisi hänelle kaikkea tätä vaurautta". Ainoat saksalaiset merkit nykyään jotka vähänkään kestää on Ford ja Opel. Huh huh..
Olisiko Ranskalainen enemmän (laatuauto)?
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:...
Laatuauto
Alkuviikosta pärähti mittariin 510 000 km ja meno vain jatkuu.. rauhallisesti mutta jatkuupa kuitenkin.
Hävyttömän kallis tuo alkuputki mihin kuuluu katalysaattori (250-300 euroa riippuen mistä kysyy), joten otin rälläkän käteen, veistelin katalysaattorin mäkeen ja laitoin suoraa putkea tilalle.
Katastukseen jos sitten raaskisi tuon uuden putken ostella.
Alkuviikosta pärähti mittariin 510 000 km ja meno vain jatkuu.. rauhallisesti mutta jatkuupa kuitenkin.
Hävyttömän kallis tuo alkuputki mihin kuuluu katalysaattori (250-300 euroa riippuen mistä kysyy), joten otin rälläkän käteen, veistelin katalysaattorin mäkeen ja laitoin suoraa putkea tilalle.
Katastukseen jos sitten raaskisi tuon uuden putken ostella.
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
-
- Viestit: 132
- Liittynyt: 31.12.2011 10:36
- Paikkakunta: Ruukki
Saksasta löytyi vähän alle 200 euroa kotiin tuotuna. Laadusta ei tiedä mutta on se ainakin E-hyväksytty
Eipä ole silti iso hintaero tuoltakaan tilattuna...
Eipä ole silti iso hintaero tuoltakaan tilattuna...
Nonii tänään pääsi ihmisten aikoihin töistä kotio, niin kerkesi kurvailla öljynvaihtoon. Köyhtyä piti 86 euron verran, kun pistivät koneeseen halvinta mahollista Mobilia.
Tiisselin hinta näytti pudonneen lähiasemalla 1.519 euroon litralta. Äkkiä tankki täyteen kun on noin "halpaa"
Tiisselin hinta näytti pudonneen lähiasemalla 1.519 euroon litralta. Äkkiä tankki täyteen kun on noin "halpaa"
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
luistonestosta
No siis vaimolla on vm- 98 220D suomi-Mersu ja siinä on luistoneston katkaisija keskikonsoolissa. Eikä ole ruosteiden kanssa ollut ongelmia, kun ne on ehkäissyt ajoissa. Kesällä massa pohjaan niin pysyykin kuivana. Viel ku sen dieselvuodon saa pois niin vot. Autolla on ajeltu sen 350tkm, ilman takseja..
Tännään tuli katteltua väyrysromun ruostetilannetta.
Yllättävän hyvin pitäny tuo peltikattomaali ruosteen poissa vaikka pohjatyöt oli vähän sinnepäin vai oliko niitä ollenkaan.. Ennen maalausta tuo romu kukki sieltä sun täältä, mutta nyt on ruosteessa vaan kuskin puolelta ovien alareunat
Aattelin alkaa värkkään Webastolle GSM-ohjausta tulevaa talvea varten ihan siitä syystä, kun ei koskaan tiiä moneltako pääsee töistä kotio.
Muutama valaiseva sivu tullut jo vastaan, mutta onkohan kenties kukaan tehny samanlaista rojektia Webastolle missä ohjaimena 1530?
E: Tälläki nyt tultu vajaa 512 tkm eikä tämäkään ole taksina ollut
Yllättävän hyvin pitäny tuo peltikattomaali ruosteen poissa vaikka pohjatyöt oli vähän sinnepäin vai oliko niitä ollenkaan.. Ennen maalausta tuo romu kukki sieltä sun täältä, mutta nyt on ruosteessa vaan kuskin puolelta ovien alareunat
Aattelin alkaa värkkään Webastolle GSM-ohjausta tulevaa talvea varten ihan siitä syystä, kun ei koskaan tiiä moneltako pääsee töistä kotio.
Muutama valaiseva sivu tullut jo vastaan, mutta onkohan kenties kukaan tehny samanlaista rojektia Webastolle missä ohjaimena 1530?
E: Tälläki nyt tultu vajaa 512 tkm eikä tämäkään ole taksina ollut
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI