Jos tää ei sit olekkaan entinen Swerge-Taxi
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viikon päästä näillänäkymin Paawo siirtyy Esalle Rauman suuntaan hitsattavaksi
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Kesävanteita ja renkaita haetaan "kissojen ja koirien" kanssa
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Siinä kun ajelutat autoa Rauman suuntaan niin kannattaa käydä tutustumassa MDComprexin rengas/vannetarjontaan Laitilassa. Sopivasti vielä Rauman puolella.Kimmo Koo kirjoitti: Viikon päästä näillänäkymin Paawo siirtyy Esalle Rauman suuntaan hitsattavaksi![]()
Kesävanteita ja renkaita haetaan "kissojen ja koirien" kanssa![]()
Tää palveluyhteiskunta on aina silloin kiinni kun mulla on mahdollisuus shoppailla. Olen sunnuntaina sitä viemässä.JS kirjoitti:Siinä kun ajelutat autoa Rauman suuntaan niin kannattaa käydä tutustumassa MDComprexin rengas/vannetarjontaan Laitilassa. Sopivasti vielä Rauman puolella.Kimmo Koo kirjoitti: Viikon päästä näillänäkymin Paawo siirtyy Esalle Rauman suuntaan hitsattavaksi![]()
Kesävanteita ja renkaita haetaan "kissojen ja koirien" kanssa![]()
Jospa vaikka sieltä löytyisi ne 20'':setkin
Kuinka halvalla tuommoset lähtisAki P kirjoitti:Nuo mun väykyn 18" vanteet voi olla myynnissä renkaineen. Tänään tuli kaupoissa yhdet kiillotetut E-classit joita olen halunnut tuohon alunpitäin.
Myyntipuheet: 3 vannetta vähän kieroja ja yksi vähän reilummin>hitsattu pikku railo. Kanttarin kuviakin löytyy. Renkaina edessä 235/40 ja takana 265/35. Ei silti tärise. Ovat äänekkäämmät kuin 16" ja vetelee huomattavasti enemmän urasella tiellä. Huolettomat pitää kun eivät ole uuden veroiset eivätkä hintaiset, eikä tarvii emännälle huomautella ja varoitella vanteista
pulttis jäi ässään... jos niitä etsit. mun mielestä ne vanteet on komeet!!Kimmo Koo kirjoitti:Vanteet hankittu. Uutta vastaavat kunnoltaan ulkonäöllisesti.
Kuvia myöhemmin kun ovat Paawon alla käytössä.
kuulutus takasin. Panther xtralip:t ei sovi eteen kun ovat eteen liian leveet. Tai vanne käy just mutta ei renkaan kanssa enää.Kimmo Koo kirjoitti:Vanteet hankittu. Uutta vastaavat kunnoltaan ulkonäöllisesti.
Kuvia myöhemmin kun ovat Paawon alla käytössä.
Niin ja ranttiahan niissä viime kesäisissä ei tosiaankaan ollut.Kimmo Koo kirjoitti:Joo ne asiat muuttuukun tilanteet muuttuu jne jne![]()
Komeet on nyt nekin mitkä sopii varmasti alle![]()