simoksin paluu väykkykantaan
https://youtu.be/b_YZ3p64Atc
Mitä en nyt ymmärrä kun kupliahan tuola suuttimen pohjassa pulputtaa? En tiedä kuinka hyvin näkyy videolla. Nimenomaan sanoin että kolmos pytyn pohjatiiviste vaihdetaan ja jos ääni ei katoa niin sitten mietitään muuta.. Nyt sitten sanotaan että pohjatiivisteet ei vuoda ja kyseisen sylinterin arvot on päin p:tä?
Mitä en nyt ymmärrä kun kupliahan tuola suuttimen pohjassa pulputtaa? En tiedä kuinka hyvin näkyy videolla. Nimenomaan sanoin että kolmos pytyn pohjatiiviste vaihdetaan ja jos ääni ei katoa niin sitten mietitään muuta.. Nyt sitten sanotaan että pohjatiivisteet ei vuoda ja kyseisen sylinterin arvot on päin p:tä?
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
simoks kirjoitti:Tuntuu taas että kyseisessä dieseliautoihin erikoistuneessa firmassa kiinnostus oli luokkaa nolla hoitaa vika kuntoon, ei ole ensimmäinen kerta omien romujen kanssa kun vika ei tule kuntoon ja maksaa tyhjästä. Vituttaa tämä nykyaika kun melkein missään ei saa semmosta huoletonta palvelua ja vika selvitetään, oli se sitten iso tai pieni mutta nostetaan kädet pystyyn ja sanotaan "meillä on noita autoja jonossa joten ei keritä sen kummemmin kattoon"dealer kirjoitti:Laskussa mainitaan että suutin "poistettiin käytöstä" mutta ääni ei muuttunut.
Pitäisi kokeilla uudella suuttimella, tai vaihtamalla suuttimet keskenään kolmospytyn ja jonkin toisen sylinterin kesken.
Jos korjausarvo paranee (tai siirtyy toiseen sylinteriin jos vaihtaa suuttimet keskenään) niin rikkihän se suutin on.
Ellei muutu, on jotain muuta vikaa kolmosessa.
Pitää hommata varmaan polkupyörä ja uus työpaikka läheltä niin ei autoakaan tarvis.
Tai sitten auto sinne jonoon jonnekin
ja tilata vian selvitys tunti töinä,
mikä tosin maksaa helposti jonkin verran
tai sitten vaikka niin että ensin 3h selvitys aika ja jos ei löydy siinä ajssa niin sitten liisää vaikapa 2x8h
(homahan meneen moneti niin että pajan kantta tehdä niitä selkeittä hommia mitä jonossa on vaikka olisivatkin halvempia/nopeampia kuin edes nopeasti koittaa selvittää jotaikin hankalaa tapausta mikä jumittaa x ajaksi kassan tulevan tasisen rahan tulon siksi aikaa isomissa helpompi ottaa yhden asentajn pitempään tutkimisen kun muut asentajat voi sillä aikaa tehdä niitä perus juttuja eikä rahan tulo tyrehdy kokonnan x ajaksi)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
3h selvitysaikakin maksaa vaan jo 300e väittivät että ääni kuuluu muualta kuin suuttimesta ja pitäs alkaa sitten jo purkaan syvemmälle. Mutta luulis nyt että edes suutin vaihdetaan ja katotaan korjaantuuko sillä, jos ei niin kovaa ajoa vaan ja hajoaa sitte kun hajoaa..CDI203 kirjoitti:simoks kirjoitti:Tuntuu taas että kyseisessä dieseliautoihin erikoistuneessa firmassa kiinnostus oli luokkaa nolla hoitaa vika kuntoon, ei ole ensimmäinen kerta omien romujen kanssa kun vika ei tule kuntoon ja maksaa tyhjästä. Vituttaa tämä nykyaika kun melkein missään ei saa semmosta huoletonta palvelua ja vika selvitetään, oli se sitten iso tai pieni mutta nostetaan kädet pystyyn ja sanotaan "meillä on noita autoja jonossa joten ei keritä sen kummemmin kattoon"dealer kirjoitti:Laskussa mainitaan että suutin "poistettiin käytöstä" mutta ääni ei muuttunut.
Pitäisi kokeilla uudella suuttimella, tai vaihtamalla suuttimet keskenään kolmospytyn ja jonkin toisen sylinterin kesken.
Jos korjausarvo paranee (tai siirtyy toiseen sylinteriin jos vaihtaa suuttimet keskenään) niin rikkihän se suutin on.
Ellei muutu, on jotain muuta vikaa kolmosessa.
Pitää hommata varmaan polkupyörä ja uus työpaikka läheltä niin ei autoakaan tarvis.
Tai sitten auto sinne jonoon jonnekin
ja tilata vian selvitys tunti töinä,
mikä tosin maksaa helposti jonkin verran
tai sitten vaikka niin että ensin 3h selvitys aika ja jos ei löydy siinä ajssa niin sitten liisää vaikapa 2x8h
(homahan meneen moneti niin että pajan kantta tehdä niitä selkeittä hommia mitä jonossa on vaikka olisivatkin halvempia/nopeampia kuin edes nopeasti koittaa selvittää jotaikin hankalaa tapausta mikä jumittaa x ajaksi kassan tulevan tasisen rahan tulon siksi aikaa isomissa helpompi ottaa yhden asentajn pitempään tutkimisen kun muut asentajat voi sillä aikaa tehdä niitä perus juttuja eikä rahan tulo tyrehdy kokonnan x ajaksi)
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Ensimmäinen katsastus tällä laitteella ja puhtain paperein saa vuoden taas päästellä
Korona on pilannut katsastuksenkin kun ei enää pääse ihmettelemään auton pohjaa nosturille vaan joutuu kököttään ja odotteleen muualla.
Korona on pilannut katsastuksenkin kun ei enää pääse ihmettelemään auton pohjaa nosturille vaan joutuu kököttään ja odotteleen muualla.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Kylmänä S -asennolla nykäsee kaksi tai kolme vaihtoa, taas W -asennolla ei.. onko normaalia? Lämmetessä taas loota toimii kuin unelma eli ei mitään.
Ei tietoa koska viimeks öljyt vaihettu mutta kirkasta on ainakin tikusta katottuna.
Ei tietoa koska viimeks öljyt vaihettu mutta kirkasta on ainakin tikusta katottuna.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ei sen lämpötilan kuullu vaikkutta vaihtohin eri sama vaihtamis ohjelma päällä tavalla muuten kuin että kylmänä vaihtta hiukan myöhemminsimoks kirjoitti:Kylmänä S -asennolla nykäsee kaksi tai kolme vaihtoa, taas W -asennolla ei.. onko normaalia? Lämmetessä taas loota toimii kuin unelma eli ei mitään.
Ei tietoa koska viimeks öljyt vaihettu mutta kirkasta on ainakin tikusta katottuna.
onko laatikossa varmasti tarpeeksi öljyä ?
S standarta, W winter niiden välillä on ero
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä