Suksin E220CDi VäyVäy
No joo, ehjähän tuo on mutta pitäähän 8v poijalla olla kunnon peltoauto eikä mitään korollaa Samalla kamppeella hoituu potun istutukset ja lumen auraukset eli on se hyötykäytössäkineero1989 kirjoitti:olis tuo G kelvannut vielä tiekäyttöönkin...
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Väykky on mennyt elokuussa pienimmällä kulutuksella eli keskik on kuus litraa. Harvinaista sikäli että yleensä mulla menee kesällä enemmän autolla ku autolla. Katellaan nyt ensin kun tulee vuosi täyteen ettei tuu liian hätäisiä johtopäätöksiä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
ja mää purnaan eukoolle ja eukko mulle ku meirän 270cdi menee 6pintaan (todellista ei oo vielä laskettu) .. ja kun mää koitan ajella säästö-ajoa koko perheen voimin sen saman välin kuin eukko ajelee joka päivä niin pääsen jopa 5.5 ei oo paffia vielä keulillaEldorado kirjoitti:Mulla viimeisten n. 3000 km keskikulutus 8,2 litraa. Ja autothan pitäisi olla identtisiä. Että silleen.....XUX63 kirjoitti:...eli keskik on kuus litraa...
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Ei mee kuuteen pitkällä aikavälillä. Seiska on koko mulla olleen ajan keskikulutus.Eldorado kirjoitti:Mulla viimeisten n. 3000 km keskikulutus 8,2 litraa. Ja autothan pitäisi olla identtisiä. Että silleen.....XUX63 kirjoitti:...eli keskik on kuus litraa...
Kävin konttorilla niin kehuivat hyväksi Ainoa tahra oli kun äänimerkkikin saisi kuulemma toimia Päästöt oli 0,28 eli taidan olla viherpiirtäjä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No suurin osa siitä taitaa olla pätkäajoa, mutta on siinä maantietaipaleitakin mukana. Olisko ehkä 65% kaupunki/35% maantie.AM kirjoitti:Jaa tuo cdi:n kulutus vain taajama-ajosta. No sittenhän sen ymmärtää aivan hyvin eikä tunnu isoltakaan..
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Mulla on seiskan pinnassa eli 7,0-7,2 vaihdellut keskikulutus enkä mä mitenkään säästele mutta en toisaalta turhaa talla pohjassakaan päästeleAM kirjoitti:Kiinnostaisi kyllä tietää nelos cdi:n todellinen kulutus verrattuna nykyiseen autoon.
Eilen puhuin puhelimessa ja naputtelin koneella niin tuli ajatuksissa ajettua tankki melkoisen tyhjäksi. Kärsämäen jälkeen hoksasin tilanteen mutten viitsinyt takas kääntyä vaan odottelin jännityksellä näänkö Vaskikelloa
Näin vaskikellon ja sain tankattua. Tuon reissun kulutus tietokoneen mukaan - todellisuus lie jotain 6L pintaan
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Säädetään vastaanotin Uutisvuodon jaritervo-taajuudelle:
"Ja tässä ensimmäisessä kuvassa ollaan tien päällä, kello on 10.29 ja vauhtia näköjään sen verran, että päivän ensimmäisestä palaverista ollaan myöhässä. Tankkikin vetää viimeisiään kuin Berlusconin syytesuoja.
Toisessa kuvassa ollaan päästy vihdoin pois Vaskikellon vastapäiseltä ABC:n parkkipaikalta, jossa paikallinen virkavalta on viihdyttänyt päivän Mondeon takapenkillä ja esitelmöinyt ajonopeuksien sovittamisesta kylttien mukaiseksi. Nopeutta ei uskalla pitää enää juuri 40 km/h enempää. Tankattu on sentään."
"Ja tässä ensimmäisessä kuvassa ollaan tien päällä, kello on 10.29 ja vauhtia näköjään sen verran, että päivän ensimmäisestä palaverista ollaan myöhässä. Tankkikin vetää viimeisiään kuin Berlusconin syytesuoja.
Toisessa kuvassa ollaan päästy vihdoin pois Vaskikellon vastapäiseltä ABC:n parkkipaikalta, jossa paikallinen virkavalta on viihdyttänyt päivän Mondeon takapenkillä ja esitelmöinyt ajonopeuksien sovittamisesta kylttien mukaiseksi. Nopeutta ei uskalla pitää enää juuri 40 km/h enempää. Tankattu on sentään."
Mulla oli jäänyt tää taajuus bongaamattaisk kirjoitti:Säädetään vastaanotin Uutisvuodon jaritervo-taajuudelle
Nyt pompsahti kulutus melko reippaasti. Tosin tankillinen on täysin kaupunkiajoa ja lumista ja jäistä on aika reilusti mukana Samoin tyhjäkäyntiä muutama tunti vahingossa ja jokaisena kylmänä aamuna about puolisko tuntia mutta silti liki 9 litraa yllätti Kattotaas pääseekö ens lumilla yli ysin
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei se mittään, kakssataa dee syö semmosta kaheksaa, välillä menee sitten enempiki Toki siinä saattaa perä välistä karata muttei se kauaa sivulla pysy, hauskuus loppuu viimeistään siinä vaiheessa kun pykälletään kolmonen sisään
On tullut ite jännättyä toiseen suuntaan naftan riittävyyttä kun pitkästi ennen kärsämäkeä on jo valo palanut, onneksi aina on riittänyt Nyt kun menivät vielä puottamaan talvirajotukset voimaan niin paljon laittomamman olosta ajella 120km/h Rantsilan jälkeen
On tullut ite jännättyä toiseen suuntaan naftan riittävyyttä kun pitkästi ennen kärsämäkeä on jo valo palanut, onneksi aina on riittänyt Nyt kun menivät vielä puottamaan talvirajotukset voimaan niin paljon laittomamman olosta ajella 120km/h Rantsilan jälkeen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Väykky on pyytänyt joululahjaksi jotakin KGP-akkua Lueskelin forumilta että Kärkkäisen Varikko oli luopunut ysivitosista Vartan AGM:stä vaatimattomaan 180€ hintaan. Onkohan tuo niin pal paree tuommoseen väykkyyn vai meneekö sen tietojärjestelmä sekaisin kun ei oo perinteisiä lyijykennoja syöttämässä comandia
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Käyppä kahtelemassa Oulussa...XUX63 kirjoitti:Väykky on pyytänyt joululahjaksi jotakin KGP-akkua Lueskelin forumilta että Kärkkäisen Varikko oli luopunut ysivitosista Vartan AGM:stä vaatimattomaan 180€ hintaan.
* Puuilo
* Motonet http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=90-0603
* Biltema
Löytyiskö tuolta akkua.
Oiskohan nuissa isojakin laadunvaihteluita. Motoristit on kehuneet Bilteman geeliakkuja mutta auton akuista on niin ristiriitaista luettavaa ettei osaa sanoa juuta eikä jaata.-jorkki- kirjoitti:Kaveri osti akun Biltemasta. Ei riittänyt kesälläkään virta. Eikä ollut edes paljon halvempi mitä "oikea" akku.
Onko tuommosesta AGM-akusta paljon kokemuksia versus tavis
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
http://antigravitybatteries.com/
tuommonen Kai sitä ny akusta voi maksaa,, että saa auton tulille..(joku tarttis saada koekaniiniksi että tietäis onko tommonen mopoon hyvä..)
tuommonen Kai sitä ny akusta voi maksaa,, että saa auton tulille..(joku tarttis saada koekaniiniksi että tietäis onko tommonen mopoon hyvä..)
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Mulla on neljävuotta ollu toi boschin s5 100ah:n akku ja ei voi kuin kehua! Ikinä oo ollu mitään merkkejä hyytymisestä vaikka on välillä huudatettu ensin stereoita pari tuntia mitkä ei oo ihan vakiot ja sen jälkeen vielä webastoa tyyliin 45min ja ihan normaalisti käymään sen jälkeen. Ja ainakin soittimen mukaan anto 12.9v vaikka stereot oli "täysillä" ja kaikki mahdolliset sähkölaitteet käytössä
Tuo VäyVäy oli niin malttamaton akkua odotellessaan että ajattelin vähän rauhoitella ja pidettiin vähän niinkuin karkkipäivä eli Mann-suodatinpäivä
Öljynvaihtovälin ajettu ilmansuodatin:
Muutamana kylmänä aamuna on meinannut lasit huurtua joten vaihdoin samalla raitisilmasuodattimen enkä ehkä ihan syyttä
Tuo uus on aktiivihiilisuodatin joka on jo uutena hiukan harmahtava eli paperisuodattimeen verrattuna sävyero olisi paremmin havaittavissa
Öljynvaihtovälin ajettu ilmansuodatin:
Muutamana kylmänä aamuna on meinannut lasit huurtua joten vaihdoin samalla raitisilmasuodattimen enkä ehkä ihan syyttä
Tuo uus on aktiivihiilisuodatin joka on jo uutena hiukan harmahtava eli paperisuodattimeen verrattuna sävyero olisi paremmin havaittavissa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Meillä on tuossa w203 korisessa jo kolmatta vuotta bilteman hopea 100 ampeerinen ja ei voi haukkua. On välillä soittanut musiikkia monta tuntia vähän reippaammalla volumella ja talvisin webasto laulaa aina 50 min ennen starttia eikä ikinä ole akku mennyt tyhjäksi. Aika vahvasti näyttää vartan tuotteelta kun vertailin vanhaa ja uutta keskenään.-jorkki- kirjoitti:Kaveri osti akun Biltemasta. Ei riittänyt kesälläkään virta. Eikä ollut edes paljon halvempi mitä "oikea" akku.Pappi kirjoitti:
* Biltema
Biltemassa yks suuri plussa on takuu, tuossakin takuu 4vuotta
Omassa autossa on 100 ampeerinen Bosch ja hyvä on sekin.
Eipä näköjään oo kovin tasalaatuisia.jolle kirjoitti:Meillä on tuossa w203 korisessa jo kolmatta vuotta bilteman hopea 100 ampeerinen ja ei voi haukkua. On välillä soittanut musiikkia monta tuntia vähän reippaammalla volumella ja talvisin webasto laulaa aina 50 min ennen starttia eikä ikinä ole akku mennyt tyhjäksi. Aika vahvasti näyttää vartan tuotteelta kun vertailin vanhaa ja uutta keskenään.-jorkki- kirjoitti:Kaveri osti akun Biltemasta. Ei riittänyt kesälläkään virta. Eikä ollut edes paljon halvempi mitä "oikea" akku.Pappi kirjoitti:
* Biltema
Biltemassa yks suuri plussa on takuu, tuossakin takuu 4vuotta
Omassa autossa on 100 ampeerinen Bosch ja hyvä on sekin.
Jaa'a. Oli ne varaosatiskillä vertailtuna ihan eri värisiä. Tuo oli keväthangen värinen ja paperinen oli just sataneen lumen valkoinen. Ois pitänyt olla vielä se paperinen tuohon kolmanneks niin ois paremmin erottunutAM kirjoitti: Kuvasta tiirattuna tuo uusi suodatin näyttää ihan normaalille paperisuodattimelle. Vai vääristääkö kuva vain värejä?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.