Lisää kuvatuksia myöhemmin
Mittarin mukaan ajettu 405 tkm, tuotu Suomeen 2008 keväällä ja olen tuon 6. omistaja Suomessa. Hansikaslokerossa olleen kuittipinon perusteella ollut Kahvimaan Autossa huollettavana...dealer kirjoitti:Samanmoinen auto kuin meillä on vuoden päivät ollut, paitsi Vanja-enolla erikoisempi väri ja enemmän varusteita. Varmaan ajettukin ne 600000 ?![]()
Vanja-eno kirjoitti:Omasta mielestä pahin puute on persegrillien puute.
Oon kerran tuollaisen vaihdon tehnyt ekaan Väyryseeni, on tosiaan helppo homma ja jossei muuten usko kykyihinsä niin, lainaa Alafmerin oppaan jonka avulla tumpelompikin onnistuutomppaa kirjoitti:Onko tuossa valokatkaisijan vaihossa muutakuin vanha pois ja uusi tilalle?Jossain vaiheessa täyyy vaihtaa valokatkaisija valomuistilliseen malliin
Vois itekin tehdä saman homman,paljonko mahtaa muistillinen katkaisija maksaa?
Hotarilta tulikin jo hyvä vinkki kenen puoleen kannattaa tällä seudulla kääntyä jos tuon haluaa tehdä (=teettää)dealer kirjoitti:Saa toki kun asentelee kellosarjan.Saiskohan tuossa tuon webaston kellolle?
Kannattaa etsiä pultit, joissa on sopiva kartio (pyöriöVanja-eno kirjoitti:Ja itselleni voi varsin huoletta ostaa 211:n orig. alut?
Kattoin sun Välillä Väyrysellä-topicin läpi muttei siellä ollut kuvaa sun farkusta noilla Tolimanneilla. Liittäisitkö tähän topicciin tai omaasi, kumpaan vaan, kuvan jossa tuo sun farkku oisi noilla Toliman vanteilla niin vähän voisi kuvitella miltä ne näyttäis omassa lossissa alla.dealer kirjoitti:Juurikin tuollaisetTolimanit on minulla väyrysessä, tosin ET33.
Noita löytyy 12mm pulteille ainakin "kromattuina" eli kirkkaammalla pinnalla ja isommalla ET:llä, olikohan SLK tai CLK orkkisvanne se (minulla ceessä)