Sergeyn 290DT. MYYTY!
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
tuossahan on teräsputki sisällä, ettei se varsinaisesti tuo haittaa viakka halki olisikin. laitta vain liimaa teräksen ja muovin väliin ja tekee kiinteän asennuksen. Nyt mulla ei siis ole mitään siellä välissä kuten orginaalina.
Mut joo toisaan 30mm kutistesukkaa tiivistemassalla voisi olla erinomainen korjaus tuohon.
Tuossa lukee kyljessä että >PUR<. Olisko se siis sen laatuista muovia?
Mut joo toisaan 30mm kutistesukkaa tiivistemassalla voisi olla erinomainen korjaus tuohon.
Tuossa lukee kyljessä että >PUR<. Olisko se siis sen laatuista muovia?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
mitän rasitustahan siinä ei ole, tietty sisäinen paine... Kuvan jälkeen otin vielä vanhasta ilmansuodattimen laatikosta materiaalia jota sulattelin päälle vahvikkeeksi. TUosta hakasen alta seinämä oli alle millin paksu ja sain sulatettua reijän siihen. onnistuin sen tukkimaan kuitenkin lisämateriaalilla, koeponnistin sen sitten paineilmalla mitä ny tollanen iso kompura antaa, ja ei suhissut.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
AIjai, nyt o kinkkinen ongelma. Jarruvalot nimittäin sytytti palaneen valon merkkivalot, mutta huoltsikalla kun kävin, niin huomasin että ne toimii moitteitta. Ne ei pala täydellä kirkkaudella joka kerta! Aina kun palaa himmeämmin, niin tulee Palaneen valon herja. HÄH1?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
oiskohan hapettuneet lampun kannat/kontaktipinnat, tuntuu olevan yleinen vika että vaikka on oikeat polttimot niin sytyttää kun on hapettumat iskenyt valloilleen lampun kannoissa. monta topikkia kyseisestä aiheesta myös ulkomaisella foorumilla. omassa myös tismalleen sama homma, aina jarrua painaessa antaa vikailmoituksen ja kun tuntuu pelaavan niin en oo jaksanut rueta hipisteleen
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Ei ollut kontakti vika. Taino oli, mutta oli maadoitus kipinöinyt ja sulattanut muovia niin että pelti oli millin painunut sisään ja aiheutti huonon kontaktin. asia korjattu.
lisäksi apukuskin käsijarru ei toimi joten auki ja linkkuhan se on jumissa. Ei pahasti, joten taas toimii. Klasu käski minun maalata tuon kilven
lisäksi apukuskin käsijarru ei toimi joten auki ja linkkuhan se on jumissa. Ei pahasti, joten taas toimii. Klasu käski minun maalata tuon kilven
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Viiksi jäi kokonaa kätee. SIt sieltä lenteli jousia ja vaikka mitä.
Noh ajoin parkkiin ja etsin kaikki osaset lattialta ja törkkäsin viiksen takaisin reikäänsä, niin s eoikein nappakasti naksahti paikalleensa ja taas toimii!
Noh ajoin parkkiin ja etsin kaikki osaset lattialta ja törkkäsin viiksen takaisin reikäänsä, niin s eoikein nappakasti naksahti paikalleensa ja taas toimii!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tänään kävin leimasedän luona ja eihä se menny läpi ku oli väljää vasemmassa raidetangonpäässä. Mulla sellainen kyllä olikin, joten menin tallille jossa olen itsekin tällä kertaa osallisena ja tuntia myöemmin olin takaisin katsurilla, ja se sitten löi leiman paperiin. Sillä saa siis posotella 13.5.2015 asti!
Tallin ensimäinen asiakas, eli talli korkattu!
Koeajolla käytiin Rokualla Kerosiinille ostamassa massikka, hyvin toimi auto sen parisataa kilsaa
Tallin ensimäinen asiakas, eli talli korkattu!
Koeajolla käytiin Rokualla Kerosiinille ostamassa massikka, hyvin toimi auto sen parisataa kilsaa
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ohhoh, kuis täs ny näi kävi? VOi valita joko 15 tuumaisilla uusilla kesärenkailla tai sitten noilla 16 tuumaisilla uusilla kesärenkailla.
[nettiauto]6178371[/nettiauto]
Webaston otin eilen pois ja pitänee laittaa ehjä sen tilalle. Johdot vaan auton päässä huonona, ja neki pitäs korjata.
[nettiauto]6178371[/nettiauto]
Webaston otin eilen pois ja pitänee laittaa ehjä sen tilalle. Johdot vaan auton päässä huonona, ja neki pitäs korjata.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Webasto panee hanttiin. Yritin tinata johtoja kaasukolvilla mutta en saa tinaa tarttumaan webaston virtajohtoihin. Mikäs niitä oikee vaivaa?
Kyseessä on siis tällainen ongelma:
Ja siis auton johtosarja on palanut 5cm matkalta. Ja tätä auton johtosarjaa siis yritin tinata uusiksi. mutta ei tina tartu!
Kyseessä on siis tällainen ongelma:
Ja siis auton johtosarja on palanut 5cm matkalta. Ja tätä auton johtosarjaa siis yritin tinata uusiksi. mutta ei tina tartu!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Raaputa ne johtimet vaikka viilalla tai puukolla puhtaaksi, sit lisäät juoksutetta , jos ei ole juoksutetta purkissa , niin etsi jotain yli 10v vanhaa tinaa, siinä on vielä fluksia juoksutteena.Sergey kirjoitti: Ja siis auton johtosarja on palanut 5cm matkalta. Ja tätä auton johtosarjaa siis yritin tinata uusiksi. mutta ei tina tartu!
eu-kielti ko.aineen joskus ja uusissa tinoissa on muita aineita juoksutteena.siis ihan p*rseestä.eivät tartu kuin uusiin tai puhdistettuihin pintoihin.
big jopo
tollasta ohuempaa kuin hius on nuo langat, niitä kun rapasi ni katkeilivat nätisti sitä mukaa. Tina jota mulla on, on vuodelta 1995 ja on ennen liimannyt hyvin kupareja toisiinsa Juoksutetta mulla ei ole purkissa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Josko mentäs nyt sitte tälleen? Pitää viel vähä lihviä tuota kasaan. Käykö facelift farmarin helmamuovit prefacelift sedaniin? mulla kun sellaiset olisi... Uuden etupuskurin alalipan maalasin tänään, jos huomen sais paikalleen.
sitten pestä yms.
Retro ysäri
Lorinser RSK5 8x18 edessä et29 ja takana et19. Melkonen kivireki
sitten pestä yms.
Retro ysäri
Lorinser RSK5 8x18 edessä et29 ja takana et19. Melkonen kivireki
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Hienosääjn vähä jousista pois. edestä 4cm ja takaa 5. Vielä pitää edestä kerran säätää, siellä o nelosen kumit ja mulla ei ollu ku kolmosia. Kakkoset ku vaihtaa ni lienee tulee just. Eteen viel ku laittas 5mm spacerin, ni oliski jo käyttikseksi kohillaan.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Vieläkö sulla se lankun 2.2 kone on kokonaisena? tuli aivopieru että oiskohan tuo minkälainen homma vaihtaa tuon 1.8 tilalle kun pitäisi kansinahka vaihtaa joka tapauksessa.. on vaan oma vekotin ensimmäisiä ilman MAFia ja vaijerikaasulla niin sen osalta hankalempi tapaus.
tiiä sitte hyövääkö
tiiä sitte hyövääkö
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Riipaisin farmarista helemamuovit pois ja ny niis o pohjaväri. Maskin otin irti ja putsasin sen. Sekä maalasin. Joutuu vähä hioo ja kiillottaa noita maskin tikkuja, onkoha ne mitä materiaalia? Alumiinia? Kromattua ei viittis hioo. Alkuperäinen avarimaskihan se on ku o nii laadukas.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Kiinalainen kovakuori + lattarautaa + 3M kaksipuolista teippiä.
Tuninkia harrastin. ELi tuli noi Quartz kalvot lamppuihin. Lisäksi tuli helmamuovit. Näyttää taas vähä paremmalta ku kaukaa katsoo.
Näin pahasti oli helmat ruosteessa kun otin pois pohjatulppia. Ruiskin reijistä sitten kotelosuojaa lissää.
Tuninkia harrastin. ELi tuli noi Quartz kalvot lamppuihin. Lisäksi tuli helmamuovit. Näyttää taas vähä paremmalta ku kaukaa katsoo.
Näin pahasti oli helmat ruosteessa kun otin pois pohjatulppia. Ruiskin reijistä sitten kotelosuojaa lissää.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.