S210 E420.. End of the road

Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

Pientä päivitystä..

Kovasti on tullut tällä mentyä eteenpäin ja viime viikonlopulla tapahtui suorastaan ihmeitä. Venttiilien rapinat katosi itsestään ja vedot palautui normaaliin. :shock:

Laatikon kiukutteluun suurin syy aivan hirveän näköiset öljyt sekä vähäinen määrä. Muutoin laitos on toiminut kohtuudella. Sen verran on soppapuolta tarkkaillut, että maantiellä menee 12L/100 ja kylällä sen 20.. Ei paha?
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Christian kirjoitti:Pientä päivitystä..

Kovasti on tullut tällä mentyä eteenpäin ja viime viikonlopulla tapahtui suorastaan ihmeitä. Venttiilien rapinat katosi itsestään ja vedot palautui normaaliin. :shock:

Laatikon kiukutteluun suurin syy aivan hirveän näköiset öljyt sekä vähäinen määrä. Muutoin laitos on toiminut kohtuudella. Sen verran on soppapuolta tarkkaillut, että maantiellä menee 12L/100 ja kylällä sen 20.. Ei paha?
Aika kovat on kulutukset....omani vei seka-ajossa 11,7
Ilmeisesti siellä saa ajella moottoriteillä kovempaa ja vastaavasti kaupungissa vain seistään ruuhkissa ? :shock:

.
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Viime kesällä ajoin Ässä 500lla Lapin reissun keskikulutuksella 11,3 sadalle. keskituntinopeus oli normaalia korkeempi :roll:
Siihen verrattuna ilmoittamasi kulutus on korkeahko. Matkan mitta tietty vaikuttaa annettuun arvoon.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

todellauupunut kirjoitti:
Christian kirjoitti:Pientä päivitystä..

Kovasti on tullut tällä mentyä eteenpäin ja viime viikonlopulla tapahtui suorastaan ihmeitä. Venttiilien rapinat katosi itsestään ja vedot palautui normaaliin. :shock:

Laatikon kiukutteluun suurin syy aivan hirveän näköiset öljyt sekä vähäinen määrä. Muutoin laitos on toiminut kohtuudella. Sen verran on soppapuolta tarkkaillut, että maantiellä menee 12L/100 ja kylällä sen 20.. Ei paha?
Aika kovat on kulutukset....omani vei seka-ajossa 11,7
Ilmeisesti siellä saa ajella moottoriteillä kovempaa ja vastaavasti kaupungissa vain seistään ruuhkissa ? :shock:

.
Mä oon palannut Suomeen jo.. Tunnetusti mulla ei ole kauhean kevyt crocsi.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Christian kirjoitti:
todellauupunut kirjoitti:
Christian kirjoitti:Pientä päivitystä..

Kovasti on tullut tällä mentyä eteenpäin ja viime viikonlopulla tapahtui suorastaan ihmeitä. Venttiilien rapinat katosi itsestään ja vedot palautui normaaliin. :shock:

Laatikon kiukutteluun suurin syy aivan hirveän näköiset öljyt sekä vähäinen määrä. Muutoin laitos on toiminut kohtuudella. Sen verran on soppapuolta tarkkaillut, että maantiellä menee 12L/100 ja kylällä sen 20.. Ei paha?
Aika kovat on kulutukset....omani vei seka-ajossa 11,7
Ilmeisesti siellä saa ajella moottoriteillä kovempaa ja vastaavasti kaupungissa vain seistään ruuhkissa ? :shock:

.
Mä oon palannut Suomeen jo.. Tunnetusti mulla ei ole kauhean kevyt crocsi.
Okei, mutta missä kaupungissa pääsee ajamaan betonikalossit jalassa niin että saa 20 menemään sadalle ? Ainakaan stadissa ei onnistu, keskinopeus on noin 13kmh. :D

.
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

Kyllä tää Tampereella vie ja turussa... Ja keskinopeus tuskin on juuri sen enempää. Tosin maantiellä tekee tämä epic fail rengastus oman osuutensa. Hieman sama kun laittais kuorma-autoon 315/70 tilalle 295/60.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

Noni. Otsikko kertookin sitten oleellisimman, eli nyt loppu hyvä meininki.

Aloin tyhjäkäynnillä nyppimään puolista johtoja irti ja kolmen (3) kohdalla ei tapahtunut minkäänlaista muutosta käyntiin.

Uudet puolathan 0 221 504 001/A 000 158 72 03 maksaa pauttiarallaa sen 100€/zipale?, joten tässä konkurssissa ei kykene moisiin, koska tapanani on uusia kaikki kerralla.

Tähän se nostajaongelma päälle, aletaan liikkua sen verran hyvissä hinnoissa, että Väykky saa mennä tallin uumeniin tai sitten laahaan sen Helmuteille takaisin.

Suomenkielelle käännettynä - alkaa vituttaan ankarasti - ja ollaan taas siinä tilanteessa, että tarvitsen käyttöauton. W124:sta en vieläkään viittisi persraiskata ja antaa ulkoilman tehdä tuhojaan. Varaa minulla ei olisi tehdä minkäänlaisia hankintoja, mutta täytynee huomenna ottaa neuvoja lasikirjasta.

Jälleen toteamme, mersumies on persaukinen. Olen puhunut. :twisted:
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

ei sinne kannata kaikkia vaihtaa, se risa ainoastaan ja sillä selvä.

.
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

Ilmeisesti kaikilla ei ole sama tapa tehdä remonttia. Vaihtamalla kaikki uusiin, voi varmistua toimivuudesta, pl. mahdolliset valmistusvirheet.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Hmmm.... Mulla on ollu sama tapa, eli vaihtaa kaikki kerralla.
Nyttemmin on tavat muuttunut.
Jos asennat yhden uuden osan sijaan kaksi, nousee valmistusvirheen mahdollisuus kaksinkertaiseksi. Jos vaihdat toimivan vanhan osan tilalle ihan uuden osasen, kasvaa kasvaa riski entisestään.
Mitä jos vaihtaisit vaan sen yhden puolan. Noita saanee purkuautoistakin.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

Kunpa se yksi vain riittäis, mutta vaihtolistalla on useita. Rekisteröintikatsastukseen on turha mennä tuossa kunnossa. Koska esim. jarruremonttia tehdessä ei vaihdeta paloja vain yhteen nurkkaan tai yhtä levyä. Samaa noudatan myös muihin osiin.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

En kyllä jarruosia tarkottanu.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

Sen mä hoxasin mut samaa periaatetta käytän.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Osta minulta varaosa-autoksi samanlainen.

.
Viimeksi muokannut todellauupunut, 23.9.2013 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

No en osta. Osta sinä tämä varaosiksi, niin voin keskittyä talon Chevyihin.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29279
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kyllähän puolia voi vaihtaa tarpeen mukaan, se ei ole sellainen osa että kaikki pitäisi vaihtaa samalla kertaa.
Varsinkaan jos koko remontti jää siitä kiinni.
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

Niin kun tuossa jo totesin, niin nyt on vähän muita intressejä kun tämä ruoto. Jääköön odotteleen parempia aikoja.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Christian kirjoitti:Niin kun tuossa jo totesin, niin nyt on vähän muita intressejä kun tämä ruoto. Jääköön odotteleen parempia aikoja.
Tuppaa nää väyryset jäämään yleensä metsään odottelemaan parempia aikoja.... :wink: :D

.
Christian
Viestit: 109
Liittynyt: 01.11.2010 0:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Christian »

Asia tämän vehkeen tiimoilta päätetty. Kilvet revitty pois ja alettu suunnittelemaan mahdollisia muutoksia kun pääsee uuteen talliin. Mahdollisesti kaupan tulee olemaan aikalailla virheetön musta nahkasisusta sähköpenkein, mustilla puilla ja tekniikan osia. Mutta voidaan myydä aivan kokonaisenakin ja ajokuntoisena sinänsä. Paperit on kunnossa jos haluaa kuitenkin jopa rekisteröidä.

Sähköpostin olen lukenut kyllä, mutta kuten totesin aikaa sitten, mua ei kiinnosta laahata näitä romuja nurkkiin enempää. Kiitos ja Anteeksi. :lol:
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”