S210 E420.. End of the road
S210 E420.. End of the road
Noniin eipä löytynyt tälle sopivaa valmista topiccia, joten..
Tuossa jokunen tovi sitten tuli ostettua tuo -97 mallinen E420, jossa oli muutama pikku juttu jo valmiiksi. Mutta kysytäänpä nyt arvon raadilta hieman lisää.
Tyhjäkäyntiä käy hieman vapisemalla, jopa sen tuntuisesti että välillä kävisi vain 7 pytyllä, herää kuitenkin kun painaa reilummin kaasua. Ei ole mitään tietoa tulppienkaan kunnosta tms.
Yksi nostaja rallattaa, välillä enemmän välillä vähemmän. Muoviset öljyputket ainakin vaihtoon, mahdollisesti muuta?
MAF saattaapi vedellä viimesiään, kylmänä vetää kyllä hienosti mutta lämmetessään normaaliin, ei alakierroksilla <2000rpm tapahdu mitään ja meinaa jopa tukehtua. Eikä myöskään välillä yli 4500 rpm. Ilmansuodatin on uusi ja asennettu kunnolla paikoilleen.
Liikkeelle lähtiessä ja pysähtyessä nykii, paikoillaan vaihde päällä heiluu koko roska, vai kertooko vain voiman määrästä Mittarissa on 376tkm, joka pitää kutinsa. Luulempa vaan ettei öljyjä ole vaihdettu ikinä saati onko riittävää määrää edes. Väliin miettii hieman vaihtoa, muuten pelaa.
Sähköosiltaan toiminut varsin mainiosti, kopassa on vakipaikoissa sanomista aavistuksen, kuitenkin hyvin helppo fiksata kuntoon.
Tuossa jokunen tovi sitten tuli ostettua tuo -97 mallinen E420, jossa oli muutama pikku juttu jo valmiiksi. Mutta kysytäänpä nyt arvon raadilta hieman lisää.
Tyhjäkäyntiä käy hieman vapisemalla, jopa sen tuntuisesti että välillä kävisi vain 7 pytyllä, herää kuitenkin kun painaa reilummin kaasua. Ei ole mitään tietoa tulppienkaan kunnosta tms.
Yksi nostaja rallattaa, välillä enemmän välillä vähemmän. Muoviset öljyputket ainakin vaihtoon, mahdollisesti muuta?
MAF saattaapi vedellä viimesiään, kylmänä vetää kyllä hienosti mutta lämmetessään normaaliin, ei alakierroksilla <2000rpm tapahdu mitään ja meinaa jopa tukehtua. Eikä myöskään välillä yli 4500 rpm. Ilmansuodatin on uusi ja asennettu kunnolla paikoilleen.
Liikkeelle lähtiessä ja pysähtyessä nykii, paikoillaan vaihde päällä heiluu koko roska, vai kertooko vain voiman määrästä Mittarissa on 376tkm, joka pitää kutinsa. Luulempa vaan ettei öljyjä ole vaihdettu ikinä saati onko riittävää määrää edes. Väliin miettii hieman vaihtoa, muuten pelaa.
Sähköosiltaan toiminut varsin mainiosti, kopassa on vakipaikoissa sanomista aavistuksen, kuitenkin hyvin helppo fiksata kuntoon.
Viimeksi muokannut Christian, 22.9.2013 18:33. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
Re: S210 E420 ominaisuuksia?
KüB venttiili vaihtoon.Christian kirjoitti:Liikkeelle lähtiessä ja pysähtyessä nykii, paikoillaan vaihde päällä heiluu koko roska, vai kertooko vain voiman määrästä Mittarissa on 376tkm, joka pitää kutinsa. Luulempa vaan ettei öljyjä ole vaihdettu ikinä saati onko riittävää määrää edes. Väliin miettii hieman vaihtoa, muuten pelaa.
W210 E320 ja W210 E320cdi (+sprinter 313)
Ei tämä polakkien kanssa kilpailu niin tuottavaa ole..Kimmo Koo kirjoitti:Osaa porukkaa vituttaa kun hyvin palkatulla rekkakuskilla on varaa kaasutella veekasilla
Ekana kytketään se STARiin kii ja katotaan mistä lähetään huoltamaan
DankeJeremyH kirjoitti:KüB venttiili vaihtoon.
Pitää tuo nakkikattila roudata suomeen huoltoon, täällä ole kuin marmoritiskejä
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Kerroppa kun joutokäynnin heijaus löytyy.
Jos se vatkaa oikein kunnolla vaihde päällä paikallaan etsisin vikaa sieltä kuskin puolelta siitä pienestä ilmapumpusta ja sen letkustoista....en muista olikos siinä teksti EGS päällä.
Tyhjäkäynnin heijaus ilman vaihdetta voi johtua rikkonaisesta puolasta, puolan johdosta tai johtosarjan hapertumisesta jne.
Maffin voi testata kun ottaa johdon irti, käynnin pitää muuttua radikaalisti jotta on ehjä.
Mulla olis pihassa menossa purkuun -96 mallinen sedani...koko vaihteisti läpikäyty, maffi 100km ajettu...uusia puolia, kaikki puolan johdot jne.
Osta varaosa-autoksi....3500€.
Huom. Auto on täysin ajokuntoinen, käy nätisti mutta ei mene päästöistä läpi....
.
Jos se vatkaa oikein kunnolla vaihde päällä paikallaan etsisin vikaa sieltä kuskin puolelta siitä pienestä ilmapumpusta ja sen letkustoista....en muista olikos siinä teksti EGS päällä.
Tyhjäkäynnin heijaus ilman vaihdetta voi johtua rikkonaisesta puolasta, puolan johdosta tai johtosarjan hapertumisesta jne.
Maffin voi testata kun ottaa johdon irti, käynnin pitää muuttua radikaalisti jotta on ehjä.
Mulla olis pihassa menossa purkuun -96 mallinen sedani...koko vaihteisti läpikäyty, maffi 100km ajettu...uusia puolia, kaikki puolan johdot jne.
Osta varaosa-autoksi....3500€.
Huom. Auto on täysin ajokuntoinen, käy nätisti mutta ei mene päästöistä läpi....
.
Kierrokset elää jonkun verran, ei kamalasti. Vaihde päällä siinä 550-600 paikkeilla, elää koko koppa hieman. Kun päästää jarrun ja painaa kaasua, niin nykäsee muutaman kerran. Sama tapahtuu kun pysähtyy.
Tuolla jo aiemmin mainittinki, että veto tosiaan loppuu hieman kesken ja aivan alakierroksilla meinaa melkeimpä tukehtua. Puolat ja tulpat pitäis tosiaan keritä tutkimaan, mutta näissä hommissa ei aikaa ole liikoja, niin se jää hieman tuonnemmaksi.
Enkä osta, yksikin paavo on liikaa. Miksikö edes ostin? No ulkona kadunvarressa säilytettäväksi käyttökulkineeksi varsin sopiva, ei oo niin justiinsa jos joku tekee naarmun. Se on vaan paavo. 124, 126 tai 140 olis jo asia erikseen, mutta niiden alkaen hinnalla saa kaks paavoa
Tuolla jo aiemmin mainittinki, että veto tosiaan loppuu hieman kesken ja aivan alakierroksilla meinaa melkeimpä tukehtua. Puolat ja tulpat pitäis tosiaan keritä tutkimaan, mutta näissä hommissa ei aikaa ole liikoja, niin se jää hieman tuonnemmaksi.
Enkä osta, yksikin paavo on liikaa. Miksikö edes ostin? No ulkona kadunvarressa säilytettäväksi käyttökulkineeksi varsin sopiva, ei oo niin justiinsa jos joku tekee naarmun. Se on vaan paavo. 124, 126 tai 140 olis jo asia erikseen, mutta niiden alkaen hinnalla saa kaks paavoa
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
Noniin, tuossa eilettäin kun oli komia päivä ja viitti ulkotiloissa hieman näpräillä, löysin pari havaintoa.
MAF liittimen kun nykäsee irti, niin ei minkään näköistä muutosta käyntiin.
Suuttimet pitää melkosen metakan jo itsessään (joo tiedän, ruutan merkistäkin kiinni) joten kaikki ei tuu venttiilikopan sisältä.
Mikä prkl siinä on ettei tässäkään ole laatikon öljytikkua, vaan se pelkkä korkki?!
MAF liittimen kun nykäsee irti, niin ei minkään näköistä muutosta käyntiin.
Suuttimet pitää melkosen metakan jo itsessään (joo tiedän, ruutan merkistäkin kiinni) joten kaikki ei tuu venttiilikopan sisältä.
Mikä prkl siinä on ettei tässäkään ole laatikon öljytikkua, vaan se pelkkä korkki?!
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Onkos siinä jo 5V sähkö loota?
jos ja risa ilmamassa mittari niin ennen KUB solenoidin vaihtoa kannataa laitela koneen puoli kuntoon vaikutaa suoraan laatikon toimintaan
öljyt saa mitattua millä vaan tikulla mikä menee pohjaan
jos ja risa ilmamassa mittari niin ennen KUB solenoidin vaihtoa kannataa laitela koneen puoli kuntoon vaikutaa suoraan laatikon toimintaan
öljyt saa mitattua millä vaan tikulla mikä menee pohjaan
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
On 5V elektro. Konehuoneen puolelta ne pahimmat sivuoireet/-äänet tuleekin. Alakaa jo ihan hävettää välillä. Saksa on paska maa, täällä ei ole minkäänlaisia TI-paikkoja vaan aina pitäisi viedä marmoritiskin huomaan. Ei pysty.CDI203 kirjoitti:Onkos siinä jo 5V sähkö loota?
jos ja risa ilmamassa mittari niin ennen KUB solenoidin vaihtoa kannataa laitela koneen puoli kuntoon vaikutaa suoraan laatikon toimintaan
öljyt saa mitattua millä vaan tikulla mikä menee pohjaan
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Tai sitten ei, kuten tiedätkin minähän jo nuo kaikki vaihtelin eikä vieläkään toimi.Mika.T kirjoitti:Katit, lambdat, tulpat, ilmamäärämittarin ja mahdollisesti kaasuläpän kun uusii niin eiköhän se ala käydä kunnolla.
Venttiilin nostimet jos räpättää niin venakopat pois ja uusiksi ne muoviset öljyputket koppien alta.
Fiksuinta on paalata heti jos ei kympinkahden osien vaihdolla ala pelaamaan....hakee uuden auton vaan tilalle ni on elämä helpompaa.
Noihin lueteltuihin osiin menee ehjän auton rahat helposti....
.
Halpa ja hyvä, osta siis kaksi autoa. Tämä on se halpa. Hyvä on lämpösessä tallissa odottelemassa kesää, siis W124
Se mitä tämän paavon hinta oli täysin ehjään verrattuna, varsinkin suomessa myytäviin, sitä korjailee melko pitkällä pennillä ja samalla saa itsekin tutustua näin uuden sielunelämään. Kuitenkin suurimpana painoarvona oli 6/14 saakka voimassa oleva TÜV vaikka hieman sanomista onkin.
Se mitä tämän paavon hinta oli täysin ehjään verrattuna, varsinkin suomessa myytäviin, sitä korjailee melko pitkällä pennillä ja samalla saa itsekin tutustua näin uuden sielunelämään. Kuitenkin suurimpana painoarvona oli 6/14 saakka voimassa oleva TÜV vaikka hieman sanomista onkin.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
Noniin, paavali kesti jopa suomeen asti. Huomenna täytyy käyttää piuhan päässä, niin tietää tarkemmin vikakohteet. Vähän aikaa jo häirinnyt erikoinen raksutus mikä kuuluu ratin ollessa keskiasennossaan. Kun kääntää 1/4 kieroosta oikeaan, ääni miltei katoaa ja vasemmalle saman verran niin ääni lisääntyy huomattavasti.
Pääsin tutkimaan vihdoin alapuolelta tätä ja miltei kelvolliseksi todettu. Pari paikkaa pitäisi liimata varapyöräkotelon pohjaan ja öljypohjan tiiviste vuotaa aavistuksen. Takapönttö alkaa olla melkosen hapero, mutta eihän V8 tarvitse mitään äänenvaimentimia? Katalysaattorit korvaan toistaiseksi suorilla ränneillä myös kun ei ole paineita katsastuksien suhteen pitkään aikaan.
Pääsin tutkimaan vihdoin alapuolelta tätä ja miltei kelvolliseksi todettu. Pari paikkaa pitäisi liimata varapyöräkotelon pohjaan ja öljypohjan tiiviste vuotaa aavistuksen. Takapönttö alkaa olla melkosen hapero, mutta eihän V8 tarvitse mitään äänenvaimentimia? Katalysaattorit korvaan toistaiseksi suorilla ränneillä myös kun ei ole paineita katsastuksien suhteen pitkään aikaan.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
No voi hevosen k**pä. Tänään luettiin *:lla vikakoodit ja seuraavia tuli:
- Molemmat lambdat
- IMM kuumalanka
- Sytytyshäiriö 4-syl.
- Sytytyshäiriöitä, vaikuttaa KAT
- Ohjainlevyhäiriö
- Vaihde ei uskottava
No vaihtelin uuden maffin, öljyt, tulpat ja puolien/johtosarjojen kuntoa tarkkailin. Kateilla heitin kuikkaa. Samanlainen räksätys kuului edelleen konehuoneesta näiden jälkeen, eikä kierrä kun 4000 rpm.
Hetken päästä laitoin uudelleen tulille ja alko käymään n. 1500 rpm, ESP syttyy mittaristoon eikä vastaa kaasuun. Ja vaihteen kun heittää pesään niin saa seistä jarrun päällä kaikilla kolmella jalalla ettei auto lähde tallin seinästä läpi.
Nyt loppu hyvä meininki.
- Molemmat lambdat
- IMM kuumalanka
- Sytytyshäiriö 4-syl.
- Sytytyshäiriöitä, vaikuttaa KAT
- Ohjainlevyhäiriö
- Vaihde ei uskottava
No vaihtelin uuden maffin, öljyt, tulpat ja puolien/johtosarjojen kuntoa tarkkailin. Kateilla heitin kuikkaa. Samanlainen räksätys kuului edelleen konehuoneesta näiden jälkeen, eikä kierrä kun 4000 rpm.
Hetken päästä laitoin uudelleen tulille ja alko käymään n. 1500 rpm, ESP syttyy mittaristoon eikä vastaa kaasuun. Ja vaihteen kun heittää pesään niin saa seistä jarrun päällä kaikilla kolmella jalalla ettei auto lähde tallin seinästä läpi.
Nyt loppu hyvä meininki.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ohjainlevyhäiriö ?Christian kirjoitti:No voi hevosen k**pä. Tänään luettiin *:lla vikakoodit ja seuraavia tuli:
- Molemmat lambdat
- IMM kuumalanka
- Sytytyshäiriö 4-syl.
- Sytytyshäiriöitä, vaikuttaa KAT
- Ohjainlevyhäiriö
- Vaihde ei uskottava
No vaihtelin uuden maffin, öljyt, tulpat ja puolien/johtosarjojen kuntoa tarkkailin. Kateilla heitin kuikkaa. Samanlainen räksätys kuului edelleen konehuoneesta näiden jälkeen, eikä kierrä kun 4000 rpm.
Hetken päästä laitoin uudelleen tulille ja alko käymään n. 1500 rpm, ESP syttyy mittaristoon eikä vastaa kaasuun. Ja vaihteen kun heittää pesään niin saa seistä jarrun päällä kaikilla kolmella jalalla ettei auto lähde tallin seinästä läpi.
Nyt loppu hyvä meininki.
mitenkäs ne lambdat? mitä niile tehty?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Antoi 2 erillistä koodia ohjainlevylle (paperi tietenkin tallilla) mutta toinen oli ohjainlevy ja toinen ohjainlevy ajoittainen.CDI203 kirjoitti:Ohjainlevyhäiriö ?
mitenkäs ne lambdat? mitä niile tehty?
Lambdat on nyt pöydällä. Ei huvittanut perehtyä niihin vielä tarkemmin. Auto käy kun todella pahasti käyntivikainen jenkki, ampuu aina väliin imupuolelle. Kaasu on aivan eloton. ESP ja ABS palaa mittaristossa kokoajan, eikä jarrupoljin liiku enää sekään mihinkään suuntaan.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Lähinä mikähän tämä ohjainlevy juttu onChristian kirjoitti:Antoi 2 erillistä koodia ohjainlevylle (paperi tietenkin tallilla) mutta toinen oli ohjainlevy ja toinen ohjainlevy ajoittainen.CDI203 kirjoitti:Ohjainlevyhäiriö ?
mitenkäs ne lambdat? mitä niile tehty?
Lambdat on nyt pöydällä. Ei huvittanut perehtyä niihin vielä tarkemmin. Auto käy kun todella pahasti käyntivikainen jenkki, ampuu aina väliin imupuolelle. Kaasu on aivan eloton. ESP ja ABS palaa mittaristossa kokoajan, eikä jarrupoljin liiku enää sekään mihinkään suuntaan.
tuskin ainakkan mikään *:rin ilmoitama
jos lambdat on pydällä niin käynti on huonoa ja kuulukin olla
vai onkos se samnlaista oli ne paikassan vai ei
E: laatikosta jos kyse niin ohjainlevy vois olla vaikka johdinlevy
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kyllä se laatikon koodeista löytyi tuo ohjainlevy, *:lla katottiin sekin. Oliko nyt johdinlevy sitten - en muista.
Käynti on yhtä kamalaa oli lambadat paikoillaan tai ei. Tästä juurikin tuonne pajalle lähdössä kyselemään lisää. Ja tämä paja ei ole paikallinen kyläseppä
Käynti on yhtä kamalaa oli lambadat paikoillaan tai ei. Tästä juurikin tuonne pajalle lähdössä kyselemään lisää. Ja tämä paja ei ole paikallinen kyläseppä
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
S210 E420 ominaisuuksia?... It's alive!
Notta ristus sehän toimii varsin mainiosti. Hakee vielä säätöjään, mutta vetää ja laatikkokin alkoi toimimaan.
Venttiilien rallatuskin hiljeni mukavasti uusien öljyjen myötä, ruutat sinne pitäisi vielä vaihdella.
Noilla suorilla hormeilla tuo on ihan mukavan kuuloinenkin
Venttiilien rallatuskin hiljeni mukavasti uusien öljyjen myötä, ruutat sinne pitäisi vielä vaihdella.
Noilla suorilla hormeilla tuo on ihan mukavan kuuloinenkin
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Re: S210 E420 ominaisuuksia?... It's alive!
Hakee säätöjä ?Christian kirjoitti:Notta ristus sehän toimii varsin mainiosti. Hakee vielä säätöjään, mutta vetää ja laatikkokin alkoi toimimaan.
Venttiilien rallatuskin hiljeni mukavasti uusien öljyjen myötä, ruutat sinne pitäisi vielä vaihdella.
Noilla suorilla hormeilla tuo on ihan mukavan kuuloinenkin
Ruutat, mitkä siis?
Mitäs sille tehtiin että alkoi toimia...
.
Niin siis lambdat kun on fiksattu, niin nehän haistelee uudelleen seoksia. Olihan ne melkosen nokikerroksen tukkimat.
Ne nostajien öljyputket mitä tarkotin ruutilla. Loppuis se rallatus kokonaan.
Jaa että mitäkö tehtiin? Tuumattiin muutama perkele kera kymppikilosen hienosäätölekan.
Ne nostajien öljyputket mitä tarkotin ruutilla. Loppuis se rallatus kokonaan.
Jaa että mitäkö tehtiin? Tuumattiin muutama perkele kera kymppikilosen hienosäätölekan.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jep johdinlevy sopisiChristian kirjoitti:Kyllä se laatikon koodeista löytyi tuo ohjainlevy, *:lla katottiin sekin. Oliko nyt johdinlevy sitten - en muista.
Käynti on yhtä kamalaa oli lambadat paikoillaan tai ei. Tästä juurikin tuonne pajalle lähdössä kyselemään lisää. Ja tämä paja ei ole paikallinen kyläseppä
ja *:rihan kertoilee sen vian melko suoraan jopa kylä sepäsepälle
Hyvä että toimiiChristian kirjoitti:Notta ristus sehän toimii varsin mainiosti. Hakee vielä säätöjään, mutta vetää ja laatikkokin alkoi toimimaan.
Venttiilien rallatuskin hiljeni mukavasti uusien öljyjen myötä, ruutat sinne pitäisi vielä vaihdella.
Noilla suorilla hormeilla tuo on ihan mukavan kuuloinenkin
Eli normi homma lamdat likaantuneet jatkuvasta käynti häiröstä/huonista öljyistä johtuenChristian kirjoitti:Niin siis lambdat kun on fiksattu, niin nehän haistelee uudelleen seoksia. Olihan ne melkosen nokikerroksen tukkimat.
Ne nostajien öljyputket mitä tarkotin ruutilla. Loppuis se rallatus kokonaan.
Jaa että mitäkö tehtiin? Tuumattiin muutama perkele kera kymppikilosen hienosäätölekan.
ja kyläseppä meinigilä pamautettu vialisen osan kuntoon
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Toimii se vieläkin, aiheuttaa vaan närää kanssakulkijoissa
Sainpa vihdoin aikaan tonkia, mitä kantakortista löytyy:
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET
345 RAIN SENSOR
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
511 RADIO MB EXQUISIT WITH VK,RDS (PANASONIC)
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
552 THEFT WARNING SYSTEM FOR SWITZERLAND
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
630 ECE - WARNING TRIANGLE
659 LIGHT ALLOY WHEELS, 5-HOLE
677 Unknown
807 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
200A LEATHER
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
201A LEATHER BLACK
Sainpa vihdoin aikaan tonkia, mitä kantakortista löytyy:
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET
345 RAIN SENSOR
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
511 RADIO MB EXQUISIT WITH VK,RDS (PANASONIC)
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
552 THEFT WARNING SYSTEM FOR SWITZERLAND
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
630 ECE - WARNING TRIANGLE
659 LIGHT ALLOY WHEELS, 5-HOLE
677 Unknown
807 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
200A LEATHER
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
201A LEATHER BLACK
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90
Re: S210 E420 ominaisuuksia?... It's alive!
Onkohan tuossa tupaöljy väykyssä samanlaiset ruutat? Ainakin yksi nostin naksuttaa... Ei viitsisi purkaa venttiilikoppaa vaan kurkistaakseen sinne kun käytättää myös suuttimet irti.
Potilas siis 270 CDI vm-00
Potilas siis 270 CDI vm-00
Christian kirjoitti:Notta ristus sehän toimii varsin mainiosti. Hakee vielä säätöjään, mutta vetää ja laatikkokin alkoi toimimaan.
Venttiilien rallatuskin hiljeni mukavasti uusien öljyjen myötä, ruutat sinne pitäisi vielä vaihdella.
Noilla suorilla hormeilla tuo on ihan mukavan kuuloinenkin
Tuli tehtyä hieman lisää huoltoa viime viikolla. Tällä kertaa jarrujen osalta. Etupalojen kanssa ei ollut mitään ongelmaa, mutta ne takapalat Työkaluina sai käyttää rälläkkää, lekaa, tuurnaa sekä talttaa. Uudet kuitenkin tuli paikoilleen ja kummasti autokin pysähtyy paremmin.
Pyöräytin samalla alle 124:ssa olleet 17" AMG valssit. Noh, jos lankku oli hirveä ajaa niillä 215/40-17 lerpoilla kiinakortongeilla niin voin kertoa että tämä panssarivaunu vasta järkyttävä onkin. Joku laadukas 225/45 voisi olla hyvä valinta, mutta näöllisesti huutaa 18" tai peräti 19" blöötä alleen.
Pyöräytin samalla alle 124:ssa olleet 17" AMG valssit. Noh, jos lankku oli hirveä ajaa niillä 215/40-17 lerpoilla kiinakortongeilla niin voin kertoa että tämä panssarivaunu vasta järkyttävä onkin. Joku laadukas 225/45 voisi olla hyvä valinta, mutta näöllisesti huutaa 18" tai peräti 19" blöötä alleen.
E65 730d -04
E34 520i -88
Silverado -90
E34 520i -88
Silverado -90