Juu. Sitä ne ei föönit ei kestä. Nousee kierrosnopeus liikaa.thabandit^ kirjoitti:Eli siis reilu ahtovuoto.
simoksin paluu väykkykantaan
Sori,tämähän oli ongelmana jos kaikki reservissä olevat tehot valjastettu hyötykäyttöön,ja sullahan taisikin olla vielä tehtaan säädöissä .simoks kirjoitti:Onko näin Noh on sinne tulossa leimalle kuitenkin katit.kilander kirjoitti:Kannattas kuitenkin miettiä jotakin pönttöä sinne putkeen,rasittaa melkosesti sitä pientä ahdinparkaa yksinään jarrutellessa pakokaasujen poistumista.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
elikkäs tulemmeko jo tähän probleemaan kun autoon on asennettu virkiempi ohjelma? (esim: 200hummaa 270cdi koneesta) tulipa vaan mieleen.kilander kirjoitti:Sori,tämähän oli ongelmana jos kaikki reservissä olevat tehot valjastettu hyötykäyttöön,ja sullahan taisikin olla vielä tehtaan säädöissä .simoks kirjoitti:Onko näin Noh on sinne tulossa leimalle kuitenkin katit.kilander kirjoitti:Kannattas kuitenkin miettiä jotakin pönttöä sinne putkeen,rasittaa melkosesti sitä pientä ahdinparkaa yksinään jarrutellessa pakokaasujen poistumista.
itse itselleni arvailen että juurikin tuolloin jo alkaa olemaan turbo kovilla kun tahtoo se olla jo kovilla lähes vakionakin
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Paha mennä sanomaan, mutta jo aikaa sitten myydystä leonista oli KKK03S:stä otettu kaikki tuotto irti mitä saatiin, sillä ajelin 3" röörillä 90tkm. Myydessä autossa oli 180tkm eikä mitään mainittavaa eroa turbon kuntoon koko aikana syntynyt. Huoltoa se kaipaa kuitenkin jo vakiosoftallakin useimmissa siinä 250tkm kohdalla, niin eipä tuo nyt ainakaan tuntunut siitä kovin itseensä ottavan.
Muotiallekirjoitus
Virallisestihan se poisto pitäis tehdä ohjelmasta eli muutetaan vaan niin ettei ohjelma ikinä pyydä sitä pakokaasua imusarjaa tukkimaan.
Kuitenkin monessa ensimmäisissä cdi-koneisissa voi surutta laittaa egr-venttiilin alipaineletkun tukkoon eikä tästä tule minkäänlaista vikatilaa ( näin on omassakin autossa tehty).
Viisaammat on sanoneet että tämä on mahdollista vain jos on sopivasti viallinen ilmamäärämittari.
Itse olen pähkäillyt että mikä olisi oikea tapa tukkia egr. Omassa siis tällä hetkellä tuo tukittu alipaineletku ja sitten peltinen tiiviste imusarjan ja egr:n välissa jossa ei ole tuota egr reikää ollenkaan.
Mulla on kotona 2 noita egr venttiileitä joista toisesta olis tarkoitus tehdä sellainen malli jossa ei olis sitä liikkuvaa muoviläppää ollenkaan, niin ei olis ainakaan sitä pelkoa että egr läppä pääsee menemään kiinni.
Kuitenkin monessa ensimmäisissä cdi-koneisissa voi surutta laittaa egr-venttiilin alipaineletkun tukkoon eikä tästä tule minkäänlaista vikatilaa ( näin on omassakin autossa tehty).
Viisaammat on sanoneet että tämä on mahdollista vain jos on sopivasti viallinen ilmamäärämittari.
Itse olen pähkäillyt että mikä olisi oikea tapa tukkia egr. Omassa siis tällä hetkellä tuo tukittu alipaineletku ja sitten peltinen tiiviste imusarjan ja egr:n välissa jossa ei ole tuota egr reikää ollenkaan.
Mulla on kotona 2 noita egr venttiileitä joista toisesta olis tarkoitus tehdä sellainen malli jossa ei olis sitä liikkuvaa muoviläppää ollenkaan, niin ei olis ainakaan sitä pelkoa että egr läppä pääsee menemään kiinni.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Veikaus että tuikku(jos tarkoitit samma nimi merkiä "Tuikku") tekee sen niinkuin itsekin sen teensimoks kirjoitti:Mites nää ammattilaiset eli Tuikku jne sen tekee?
eli ohjelmasta
E: valitettavasti ihan joka kylästä ei taida löytyä tekijää,
tuolla lisää aiheesta viewtopic.php?t=23680
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jeps niin kertooTaski kirjoitti:Mekkerin diisseleistä mitään tietämättä, onko porukka näihin tehny evrymodia? vai onko tän ikäsiä enään jakajapumpulla/puppusuutinkoneella?
edit: Eikun niin aivan, CDI nimi varmaan kertoo jo aika paljon =D
(ja pumppusuutin konetta ei ole tainnut koskaan autoissa ollakkaan)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Saahan sen siihen vanhempaan sähkösellä rivipumpulla olevaan... Mut mersulla on tietääkseni aina ollu käytössä idioottivarma rivipumppu vai onko jollain tietoo missä on jakajapumppu..?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
dodii... mukava reissu pyynikillä tampereella ja kunnon reikä tiessä mikä aiheutti tällasta ->
Mukava sit nilkutella kotio sieltä..
Kai tosta nyt saa jotain korvauksia tien ylläpitäjältä? Toi alatukivarsikin maksaa jo jotain euroja jne. Pitääkö mun käydä kuvaamassa se reikä sielä?
Harmi kun ei tajuttu heti tilantees että jotain meni paskaks ku vasta 10min päästä rupes pyörä hinkkaan kaareen ja vilkasin auton alle... Kyllä ketuttaa taasen
Mukava sit nilkutella kotio sieltä..
Kai tosta nyt saa jotain korvauksia tien ylläpitäjältä? Toi alatukivarsikin maksaa jo jotain euroja jne. Pitääkö mun käydä kuvaamassa se reikä sielä?
Harmi kun ei tajuttu heti tilantees että jotain meni paskaks ku vasta 10min päästä rupes pyörä hinkkaan kaareen ja vilkasin auton alle... Kyllä ketuttaa taasen
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
No kuva olis auttanut, mutta soitat poliisille ja kerrot sen verran tarkasti sen paikan, että ne löytää sen. Samalla kerrot mitä se reikä teki sun autolle. Sitten maanantaiaamuna soitat sen alueen tiemestarille, jonka läänissä se vaurio tapahtu ja kerrot mitä kävi ja, että poliisit on käyneet paikalla. Loppu on sitten kiinni sen tiemestarin eukon kuukautiskierrosta, tähtien ja kuun asennosta suhteessa venukseen ja siitä millasten tähtien alla olet sattunut syntymään.
Itselleni kävi joitakin vuosia sitten vastaavanlainen tapaus, jossa tulen uusi 17" aluvanne meni soikeeksi. En saanu pennin jeniä. Olis kuulemma pitäny pystyä väistämään se kuoppa. Just joo 80 rajotuksella, oikeelle kääntyvässä mutkassa heti mäenharjan päällä sisäkaarteessa.
Edit:
Kattoppa muuten se sun vanne, ihmettelen, jos tuon tällin jälkeen on sekään enää ehjä.
Itselleni kävi joitakin vuosia sitten vastaavanlainen tapaus, jossa tulen uusi 17" aluvanne meni soikeeksi. En saanu pennin jeniä. Olis kuulemma pitäny pystyä väistämään se kuoppa. Just joo 80 rajotuksella, oikeelle kääntyvässä mutkassa heti mäenharjan päällä sisäkaarteessa.
Edit:
Kattoppa muuten se sun vanne, ihmettelen, jos tuon tällin jälkeen on sekään enää ehjä.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Joo näin täytyy tehdä heti maanantaina. noi brabukset nyt kauheet jöötit että ne tuskin soikeeks menee ainakaan.. ei nopeesti katottuna ollu niissä mitään halkeemaa tms. Täytyy huomenna kattoa vielä tarkemmin. Ei tolla kyllä ajaa uskalla muutako korjaamon pihaan.. Täytyy avata olut niin helpottaa!Väsynyt Mies kirjoitti:No kuva olis auttanut, mutta soitat poliisille ja kerrot sen verran tarkasti sen paikan, että ne löytää sen. Samalla kerrot mitä se reikä teki sun autolle. Sitten maanantaiaamuna soitat sen alueen tiemestarille, jonka läänissä se vaurio tapahtu ja kerrot mitä kävi ja, että poliisit on käyneet paikalla. Loppu on sitten kiinni sen tiemestarin eukon kuukautiskierrosta, tähtien ja kuun asennosta suhteessa venukseen ja siitä millasten tähtien alla olet sattunut syntymään.
Itselleni kävi joitakin vuosia sitten vastaavanlainen tapaus, jossa tulen uusi 17" aluvanne meni soikeeksi. En saanu pennin jeniä. Olis kuulemma pitäny pystyä väistämään se kuoppa. Just joo 80 rajotuksella, oikeelle kääntyvässä mutkassa heti mäenharjan päällä sisäkaarteessa.
Edit:
Kattoppa muuten se sun vanne, ihmettelen, jos tuon tällin jälkeen on sekään enää ehjä.