Kuvia MESEläisten 210-väykyistä.
Tuo on kaverini auto, ja sisusta on todella siisti. Kuskinpenkki vain on kulunut. Voin pyytää häntä ottamaan lisää kuvia. Harvemmin pyörii täällä foorumilla. Jollain kaupparatsulla ollut tuo auto ennemmin niin takapenkkiki on niinku uus. Olen myös ajanut kyseisellä autolla ja on todella hyvä ajettava.Pappi kirjoitti:Jokin aika sitten oli eräässä liikkeessä yli 700tkm ajettu cdi myynnissä. Kuvien perusteella oli oikein siisti auto. Miten on, saisiko tästä 620tkm ajetusta sisäkuvia?
bmw-kun oma ei riitä
Huollossa käy yksi ihan kohta 700tkam ajettu alkupään cdi väykky. Ollut samalla asiakkaalla 1,5 vuotta vanhasta 150tkm ajetusta asti. Laatikko meni 550tkm kohdalla kun oli ollut sitä "vehon suosimaa pitkänvälin öljyä". 690tkm kohilla piti yksi suutin laittaa. Kone avaamaton, alustaa laitettu tarpeen mukaan, pintaruosteita niinku 100tkm ajetuissakin väykyissä on ollut....
Näläkämaan sööri siirtyi digiaikaan ja pihaan hakeutui aamulla ´00 E320CDI. Mittarilukema 187tkm(uskoo ken tahtoo, mutta kokonaiskunto kertoo ajomäärän olevan abauttiarallaa tuplat. Kuskin penkin peruspaikassa pintakulumista ja ratin nahka ehjä, mutta kiillottunut.
Tekniikka toistaiseksi OK ja luvassa liemien ja suodattimien vaihto joka paikkaan. Ovien yläosien tiivisteiden alla pintarupea ja varapyöräkotelossa myös pinta hapanta, mutta mistään ei ole puhki, joten helposti saa kaikki kiinni. Kaikki sähköherkut pelaa ja ortopedi-jakkarakin toimii. Orkkismankka on hävinnyt jonnekin ja tilalla on joku 2din pilipali mankka. Kaiken kaikkiaan todella hyvä ostos tähän asti. Tommosta näytti VIN:
213 PARAMETER STEERING
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
352 COMMAND
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
677 Unknown
680 Unknown
693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
801 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
831 VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
210A Unknown
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
211A LEATHER ANTHRACITE
Tekniikka toistaiseksi OK ja luvassa liemien ja suodattimien vaihto joka paikkaan. Ovien yläosien tiivisteiden alla pintarupea ja varapyöräkotelossa myös pinta hapanta, mutta mistään ei ole puhki, joten helposti saa kaikki kiinni. Kaikki sähköherkut pelaa ja ortopedi-jakkarakin toimii. Orkkismankka on hävinnyt jonnekin ja tilalla on joku 2din pilipali mankka. Kaiken kaikkiaan todella hyvä ostos tähän asti. Tommosta näytti VIN:
213 PARAMETER STEERING
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
352 COMMAND
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
677 Unknown
680 Unknown
693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
801 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
831 VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
210A Unknown
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
211A LEATHER ANTHRACITE
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Tokko sitä kannattaa vielä vakiota penkittää, mutta muita toimenpiteitä suunnitellaanAki P kirjoitti:Komia paawo näläkämaan sulttaanilla
Jokos on penkitys ym aika varattuna???
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Kyl kyl. Sepon-shopissa kyllä tulee asioitua Paawon kanssa.Aki P kirjoitti:Vaan tarkoitinkin samalla tuota YM.BTriker kirjoitti:Tokko sitä kannattaa vielä vakiota penkittää, mutta muita toimenpiteitä suunnitellaanAki P kirjoitti:Komia paawo näläkämaan sulttaanilla
Jokos on penkitys YM. aika varattuna???
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-96 E290TD avantgarde.
Lienee nykyään jossain Seinäjoen seudulla...[/quote]
Ei oo seinäjoella tullu käytyä! Pääkaupunkiseudulla kylläkin. Piti kirjautua meseläiseksi kun epäiltiin auton joutuneen huonoihin käsiin, olen vuosia seurannut mese foorumia kyllä mutta ei oo tullu kommentoitua mitään. Auto on edelleen hyvässä kunnossa, ollut 2,5 vuotta minulla. Heti ostaessa ruiskupumppu remppa ja sen jälkeen ei mitään erikoisempaa vikaa
Lienee nykyään jossain Seinäjoen seudulla...[/quote]
Ei oo seinäjoella tullu käytyä! Pääkaupunkiseudulla kylläkin. Piti kirjautua meseläiseksi kun epäiltiin auton joutuneen huonoihin käsiin, olen vuosia seurannut mese foorumia kyllä mutta ei oo tullu kommentoitua mitään. Auto on edelleen hyvässä kunnossa, ollut 2,5 vuotta minulla. Heti ostaessa ruiskupumppu remppa ja sen jälkeen ei mitään erikoisempaa vikaa
Asioitu on ja kohta voisi harkita rullilla käyntiäBTriker kirjoitti:Kyl kyl. Sepon-shopissa kyllä tulee asioitua Paawon kanssa.Aki P kirjoitti:Vaan tarkoitinkin samalla tuota YM.BTriker kirjoitti: Tokko sitä kannattaa vielä vakiota penkittää, mutta muita toimenpiteitä suunnitellaan
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Tää mersu numero 11 on jälleen 210, koska se on paras näöltään ja ajoltaan.
Mielipide ei tuu muuttumaan sanoo satalankkumiehet mitä tahansa (on toki niitäkin ollu jo kolme kappaletta, viimeisin tuossa vuodenvaihteessa).
Nyt tosin on koneena 606, kun Lucas tappoi intressit 604:seen alle 1/2 vuodessa ja noin 20 000 kilsassa ja kotipuolessa pumpun päivitys boschiin olis maksanut kaksi kertaa nyt vaihdossa maksamani välirahan verran.
Kymppi on nyt menty tosi raskaalla kaasujalalla ja perushuolloilla, tosin hehkut vaihdoin, koska kolme oli pimeenä jo ostettaessa. Samoin takaiskarit, kun alkuperäiset alkoi 15 vuoden jälkeen menettää tehoaan.
Kuten tyyliini kuuluu, kaikenlaista pikku sipistelyä tehty tulevaisuutta ajatellen. Ei sähkövikoja, varoitusvaloja, kuten noissa aiemmissakaan väykyissä.
Imusarja pesty, EGR tulpattu, kuten aiemmistakin väykyistä ja imusarjan läpät poistettu akseleista, vetokoukku asennettu ja koria ruostesuojattu sisältä ja päältä kriittisistä paikoista massaukset avattu ja epoksimaalattu, joskus parkkiksella kolhitut tilttipeilit ja puskurinkulmat korjattu. Kattoluukku herkistelty. Lohkolämppäri asennettu. Vanhoja huonoja maalauksen meikkauksia parsittu.
Olihan tää poloinen saanut aiemmin melkoista kaltoinkohtelua osakseen, mutta on nyt taas kelpo kunnossa noinkin halvaksi autoksi ja kulkee ihan kivasti.
Mielipide ei tuu muuttumaan sanoo satalankkumiehet mitä tahansa (on toki niitäkin ollu jo kolme kappaletta, viimeisin tuossa vuodenvaihteessa).
Nyt tosin on koneena 606, kun Lucas tappoi intressit 604:seen alle 1/2 vuodessa ja noin 20 000 kilsassa ja kotipuolessa pumpun päivitys boschiin olis maksanut kaksi kertaa nyt vaihdossa maksamani välirahan verran.
Kymppi on nyt menty tosi raskaalla kaasujalalla ja perushuolloilla, tosin hehkut vaihdoin, koska kolme oli pimeenä jo ostettaessa. Samoin takaiskarit, kun alkuperäiset alkoi 15 vuoden jälkeen menettää tehoaan.
Kuten tyyliini kuuluu, kaikenlaista pikku sipistelyä tehty tulevaisuutta ajatellen. Ei sähkövikoja, varoitusvaloja, kuten noissa aiemmissakaan väykyissä.
Imusarja pesty, EGR tulpattu, kuten aiemmistakin väykyistä ja imusarjan läpät poistettu akseleista, vetokoukku asennettu ja koria ruostesuojattu sisältä ja päältä kriittisistä paikoista massaukset avattu ja epoksimaalattu, joskus parkkiksella kolhitut tilttipeilit ja puskurinkulmat korjattu. Kattoluukku herkistelty. Lohkolämppäri asennettu. Vanhoja huonoja maalauksen meikkauksia parsittu.
Olihan tää poloinen saanut aiemmin melkoista kaltoinkohtelua osakseen, mutta on nyt taas kelpo kunnossa noinkin halvaksi autoksi ja kulkee ihan kivasti.
kyllä, olen täysillä mukana. vaikka sä et ookkaa enää.Eldorado kirjoitti:Pitäiskö meidän suksi perustaa forumin S210 E220CDI A Classic Owners Club?
tää mun löpsökkä:
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
harrin väysky
Nyt olis takasen poikaki siirtyny paavo aikaan