![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ei mulla niinkään ruosteallergia ole, ei voi olla jos autoilee 10 vuotta vanhalla Mesellä, mutta toisaalta halvinta on ottaa opiksi toisten tekemisistä. Toisin sanoen, jos sieltä paistaa päivä läpi, niin ompahan ainakin hyvä ase hintaneuvotteluihin tai, jos on oikein pahassa kunnossa, niin jättää sitte suosiolla ostamatta.AM kirjoitti:Paikat näkee sisältä mutta vaatii pientä vaivaa. Toiselta puolelta vararengas pois ja kotelon näkee hyvin. Toiselta puolelta se sivuverhoilu irti, lähtee ihan avaamalla/nostamalla kuten 124:sessakin. Sitten joutuu hieman raottamaan kangasverhoilua ennenkuin näkee itse peltiosien kunnon. Samoissa paikoissa on omassakin ruostetta, reikiä ei tosin ole vielä muodostunut...
Mutta jos kauhea ruosteallergia on niin väyrynen ei ole ehkä se paras valinta...aina sitä on, jos ei nyt niin myöhemmin
Noissa Kimmon väykyn kuvissa pistää vähän silmään nuo massaukset. Ei näytä ihan tehtaan jäljiltä olevan kaikki, peitelty ruosteita vai joskus kolaroitu perää?
Samaa mieltä.Sergey kirjoitti:Kokonaisuutena väittäisin että auto on kuitenkin kunnoltaan vähintään parempaa keskitasoa?
Minä oon jo vuosikaudet ettiny ruosteetonta, diisseli-enginellä, automaatilla ja kardaaniakselilla varustettu pösöä, sitikkaa tai rellua mutten oo vielä passelia löytänytvaan pakko näillä eleettömästi etenevillä lullilla lillutella. Aikaa on menny kiertäessä niin, ettei oo ongellekaan ehtinyHarju kirjoitti:Oisit ostana pösön tai jonkun muun ranskalaisen yli puolet halavemmalla oisit saanu uuvemmankin auton joka ei ruostu!
Tuahan lie normaali paavo, kannattas joskus riisua tähtilasit päästä ja katsoa maailmaa avarammin
Liian hyviä autojapp d kirjoitti:Miksikhään nuita ei ole uutena rekisteröityPappi kirjoitti:"Viime vuonna rekisteröityjen henkilöautojen keski-ikä oli manner-Suomessa 11,6 vuotta.
Lähde tuohon lainaukseen:pp d kirjoitti:Miksikhään nuita ei ole uutena rekisteröityPappi kirjoitti:"Viime vuonna rekisteröityjen henkilöautojen keski-ikä oli manner-Suomessa 11,6 vuotta.
Jos siinä ei oo monitoimiviiksee ja se koittaa vetää ohjaamiseen tarkoitetuilla renkailla repien autoa suuntaan ja toiseen niin se vois olla 407 coupejuhape kirjoitti:kuka arvaa mistä on kyse??
Kyl määki tiiänjuhape kirjoitti: Kimmo kyllä tietää.....![]()
Oikea arvaus paitsi ei se kyllä vetele mihinkään, ihme kyllä. Itsekin kyllä enemmän pidän takavetoautoista mutta hyvin tämäkin toimii. Eikä näitä tule jokapäivä vastaan...XUX63 kirjoitti:Jos siinä ei oo monitoimiviiksee ja se koittaa vetää ohjaamiseen tarkoitetuilla renkailla repien autoa suuntaan ja toiseen niin se vois olla 407 coupejuhape kirjoitti:kuka arvaa mistä on kyse??
Oisko ollut sitten jotain vikaa ajamassani. Harju kehui niin kovasti että piti käydä repiin ja ainakin mun ajotyylillä Oulun mukulakivetyksillä ja uraisilla teillä oli epämukava. Voitti pahimman esimerkin eli S80 Volvon 6-0 muttei silti, yksi syy tietenkin manuaalilaatikko mille olen allerginenjuhape kirjoitti:Oikea arvaus paitsi ei se kyllä vetele mihinkään, ihme kyllä.
Lämmöt tahtoo nousta yli sallitun kesäisin, ku ei muista joka päivä vettä tarkistaa ja tarvittaessa lisätä, vuotaa, en muista mistä.Easy Rider kirjoitti:Keittääkös Wankkuri sitten? Mulla ei sama pata ota missään kohen lämpöjä 2,6 litrasen vajaatappisen syylärilläkään. Jos se vielä ainaan meinaa päästöissä tökkiä, niin jotain häikäkkäähän tuossa saattaa olla. Syttö hanurillaan tms.
Jotain vikaa on kyllä ollut. Tämä kulkee kyllä suoraan eikä juurikaan vetele edes uraisella tiellä. Alla on kuitenkin 235 leveät renkaat (joille auto on suunniteltu). Mikään mukavin tuo alusta ei kyllä ole kuoppaisilla teillä tai mukulakivellä mutta hyvä tie niin mitä kovemmmin ajaa sen paremmaksi muuttuu. Niin ja tässähän on 6-lovinen automaatti.XUX63 kirjoitti:Oisko ollut sitten jotain vikaa ajamassani. Harju kehui niin kovasti että piti käydä repiin ja ainakin mun ajotyylillä Oulun mukulakivetyksillä ja uraisilla teillä oli epämukava. Voitti pahimman esimerkin eli S80 Volvon 6-0 muttei silti, yksi syy tietenkin manuaalilaatikko mille olen allerginenjuhape kirjoitti:Oikea arvaus paitsi ei se kyllä vetele mihinkään, ihme kyllä.