Peace...

Eihän sulla sitten muita autoja tainnut ollakkaanAri66 kirjoitti:Se saa ny loppua se väykyn haukkuminen.
Ainakin mulla ollut paras auto tähän mennessä.
jos ei volvoa ja crownia lasketa....
Meidän Väykky ainakin oli ihan hyvä, eikä oltais siitä edes luovuttu, mutta kun noita kilometrejä tulee nykyään enemmän ja sehän oli bensa-vehje...Vesqju kirjoitti:Eikägu, met kehutaan niitä...Ari66 kirjoitti:Se saa ny loppua se väykyn haukkuminen.
..jos ei volvoa ja crownia lasketa....
Sovitteko kirjallisesti vai jäikö vaan puheiksi taasdealer kirjoitti:Harmillista että edelleen tällä linjalla, minähän siihen en voi vaikuttaa eivätkä vuodet näemmä haavoja parannaNo se ei ole iso temppu jos joku kehuu väykkyänsä... no, XUXin kanssa on soiteltu ja sovittu joten niiltä osin asia kunnossa.
Emmää tota ny nii kovin hyväks sanoisPiude kirjoitti:Meidän Väykky ainakin oli ihan hyvä, eikä oltais siitä edes luovuttu, mutta kun noita kilometrejä tulee nykyään enemmän ja sehän oli bensa-vehje...Vesqju kirjoitti:Eikägu, met kehutaan niitä...Ari66 kirjoitti:Se saa ny loppua se väykyn haukkuminen.
..jos ei volvoa ja crownia lasketa....
Ei tuo uusi Dieselikään huonolta vaikuta, vaikkei olekaan Väykky![]()
Olen silti ( kaikesta negatiivisesta palautteesta huolimattacatti kirjoitti:Emmää tota ny nii kovin hyväks sanoisPiude kirjoitti:Meidän Väykky ainakin oli ihan hyvä, eikä oltais siitä edes luovuttu, mutta kun noita kilometrejä tulee nykyään enemmän ja sehän oli bensa-vehje...Vesqju kirjoitti: Eikägu, met kehutaan niitä...
Ei tuo uusi Dieselikään huonolta vaikuta, vaikkei olekaan Väykky![]()
perän molemmat puolet reikiä täys, pitää noi kotelot tehdä kokonaan uudet. Kimmo varmaan laittelee noita reikäisiä kuvia omaan topikkiinsa, mut semmosii 3-8 cm reikiä monta
Onhan toi ajettavuudeltaan ihan ok, mut kyl toi saa olla ensimmäinen ja viimeinen väyrynen meillä. Eilen puhkes taas kumi ja tänään meni hitsaukseks. Mitähän ens viikolla? Ja tää o kuulema vielä hyvä yksilö väykyistä... mimmosii ne huonot mahtaakaan olla
Joo, ja mä kuulin just ekaa kertaa miitis, että nois o moottoris joku sellane vika että soon moro sit jos se menee...Leemu kirjoitti:Vastahan sää näit semmosen meidän pihallacatti kirjoitti:Ja tää o kuulema vielä hyvä yksilö väykyistä... mimmosii ne huonot mahtaakaan olla![]()
nimim. vuodessa 6K€ väyrysremonttiin
Mitä pahaa siinä on, jos haluaa pitää harrastepeliä käyttöautona?Tästä testerihommasta vielä. Jos asia hoidettaisiin oikein, niin ensin pitäisi kytkeä väykyn ostaja EEG-testeriin. Ja buutata muutaman kerran. Jos senkin jälkeen vielä haluaa ostaa väykyn, niin...
Tää on aihe joka nostaa tunnekuohuja, melkein tsunamin tasolleAM kirjoitti:.ruoste on ongelma,vähän itsestä kiinni miten iso ongelma.jos itsetunto kestää naapurin piikittelyt niin voi harkita väykyn ostamista
Vielä kun "pappi":lle saatais väykky pihaanEldorado kirjoitti:AM kirjoitti:...Eikös se siedätyshoito ole päivän sana...Jep, minullakin on jo toinen lahoava väyväy omistuksessa vaikka olen tunnettu ruoste-allergikko.
Ei tuossa vielä taida olla riittävästi ruostettaXUX63 kirjoitti:Vielä kun "pappi":lle saatais väykky pihaanEldorado kirjoitti:AM kirjoitti:...Eikös se siedätyshoito ole päivän sana...Jep, minullakin on jo toinen lahoava väyväy omistuksessa vaikka olen tunnettu ruoste-allergikko.
Hyvin täällä porsii... Isompaa solomua ois tulollaanKimmo Koo kirjoitti:Visiitille tulin kattoo miten tääl poikii tai porsii..
XUX63 kirjoitti:Vielä kun "pappi":lle saatais väykky pihaan