w203 ilmastointivika
w203 ilmastointivika
2001 220cdi ilmastointi ei toimi. Huollossa saivat selvitettyä sen verran, että kompressorille ei tule virtaa. Vuotoja eivät löytäneet, sulakkeet ehjät, paineanturi antanut Boschin testerillä 7bar. Ohjainlaitekin vaikuttaisi olevan kunnossa. Epäily relevika/sähkövika.. Mitään vihiä mistä löytyy syyllinen?
Kompuran painesolenoidi taikka etu-SAM on mailmalla ollut yleisin vika mystisiin kompuran toimimattomuuksiin. Itsellä oli satunainen kylmästöinnin pätkiminen ja aina uudelleen käynnistys avitti muutamaksi tunniksi. Uusi etusami korjasi vian. Stari tosin ei osannut kertoa sitä vaan ylimalkaisesti herjasi kompressori-vikaa.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Jos ymmärsin oikein, niin tässä ei varsinaisesti kompuran viasta ole kysymys, vaan siitä että sinne ei jostain syystä tule virtaa.Mou kirjoitti:Kompuran painesolenoidi taikka etu-SAM on mailmalla ollut yleisin vika mystisiin kompuran toimimattomuuksiin. Itsellä oli satunainen kylmästöinnin pätkiminen ja aina uudelleen käynnistys avitti muutamaksi tunniksi. Uusi etusami korjasi vian. Stari tosin ei osannut kertoa sitä vaan ylimalkaisesti herjasi kompressori-vikaa.
Voiko noilla lämpötila-antureilla tms. olla mitään tekemistä asian kanssa. Koitin tänään alemmassa ketjussa vastaantullutta resetointia, ja minulla tuo jättää puhaltimen "reset-luuppiin", joka ei lopu kuin kääntämällä virrat pois.
Olen myös joskus ihmetellyt auton ulkolämpömittaria, joka näyttää arviolta 5-10-astetta liikaa aina. Ei tosin hajua voiko tuokaan liittyä ilmastoinnin ongelmaan mitenkään.