Tuollaisessa mesessä sellainen ongelma, että muuten se toimii hyvin, mutta joskus alkaa työntää kuskin puolelle täysin kuumaa ilmaa. Apukuskin jaloissa viileää, mutta kuskin munat on vaahdossa.
Tulevia helteitä ajatellen neuvokaa mitä sen kanssa voi tehdä? Jopa keskellä olevista suuttimista tulee kuskin puolelta kuumaa ja apparin puolelta viileää.
W 202 Lämmityslaite
Perinteinen vika, "närhenmunat" jumissa taitaa olla tässä syynä. Löytyvät siitä moottorinohjausboksin suojakotelon vierestä. kaksi sellaista n 3x4cm sylinteriä vierekkäin ja vesiletkut tietty kiinni niissä. kun purkaa niin varoo katkomsata ohuita kuparijohtoja. Hioo karat ja reijät jollain tonnisella vesihiomapaperilla puhtaiksi ja kasaan. Uus paketti maksaa jotain 150+eur ellen väärin muista.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
No nyt en ne magneettiventtilit käsitelty. En ole vielä kokeillut toimiiko ne, mutta ei ne kyllä mitenkään kökköiset olleet.
Onko niin, että edestäpäin katsottuna oikean puoleinen muna on kuskin puolelle ja vasen apukuskille. Näin olettaisi näin maalaisjärjellä. Oikeanpuoleisessa oli pientä likaa kylläkin. Vasen oli siisti.
Onko niin, että edestäpäin katsottuna oikean puoleinen muna on kuskin puolelle ja vasen apukuskille. Näin olettaisi näin maalaisjärjellä. Oikeanpuoleisessa oli pientä likaa kylläkin. Vasen oli siisti.
Enpä ole katsonut miten päin ne siellä autossa on. Mittasitko että onko käämit ehjiä?W124 300D kirjoitti:No nyt en ne magneettiventtilit käsitelty. En ole vielä kokeillut toimiiko ne, mutta ei ne kyllä mitenkään kökköiset olleet.
Onko niin, että edestäpäin katsottuna oikean puoleinen muna on kuskin puolelle ja vasen apukuskille. Näin olettaisi näin maalaisjärjellä. Oikeanpuoleisessa oli pientä likaa kylläkin. Vasen oli siisti.
Lohdutuksena voisi sanoa että säät suosivat sitä että vian löytymiseen ja korjaamiseen on tarjolla viileitä säitä
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.