Morjensta.
Tossa oli hiljakkoin ongelmia tuulilasin pyyhkijän kanssa.
Onneksi oli vain vivuston mutteri löystynyt ,nyt toimii .
Mutta itse asiaan ,muovilistoja irrottaessa ja irti saaneena katse osui avonaiseen aukkoon apparin puolella josta pilkoitti puhaltimen moottorin ropeli?
Eli kysymys kuuluu ,pitäiskö olla siinä sellanen suorakaiteen muotoinen muovihimmeli siin aukossa?
Oon kyllä ihmetelly et ei oikein noi suulakkeiden/puhalluksen asentojen muutokset vaikuta mihnään.
Ja mihinkä on luukun kansi joutunut jos siinä kuuluu olla sellainen?
Niin jos kuuluu olla sellainen siinä niin voisin ostaa sellaisen ,tai voi myöskin lahjoittaapi
Ja siin näytti olevan jokin suodatin siinä ropelin yläpuolella tosin näytti tosi tukkoiselta yms nöhtäiseltä.
Onko tos raitisilmasuodatin apparin jalkotilassa?
Satoi vettä siihen malliin ettei viittinyt ruveta sateessa ylim tekemään.
Joo auto on w202 280-94. .
puhaltimen moottorin luukku? w202 280-94
Re: puhaltimen moottorin luukku? w202 280-94
Se on hieman hurjan näköinen muttei siinä reijässä ole mitään normaalisti. Vesikaukalo vie veden pois jos poistoreikä ei ole tukossa. Parikin kertaa ainaskin tullut vesi sisälle kun reikä tukkoontunut. Varsinkin autopesussa saattaa käydä noin.henrik107 kirjoitti:Morjensta.
Tossa oli hiljakkoin ongelmia tuulilasin pyyhkijän kanssa.
Onneksi oli vain vivuston mutteri löystynyt ,nyt toimii .
Mutta itse asiaan ,muovilistoja irrottaessa ja irti saaneena katse osui avonaiseen aukkoon apparin puolella josta pilkoitti puhaltimen moottorin ropeli?
Eli kysymys kuuluu ,pitäiskö olla siinä sellanen suorakaiteen muotoinen muovihimmeli siin aukossa?
Oon kyllä ihmetelly et ei oikein noi suulakkeiden/puhalluksen asentojen muutokset vaikuta mihnään.
Ja mihinkä on luukun kansi joutunut jos siinä kuuluu olla sellainen?
Niin jos kuuluu olla sellainen siinä niin voisin ostaa sellaisen ,tai voi myöskin lahjoittaapi
Ja siin näytti olevan jokin suodatin siinä ropelin yläpuolella tosin näytti tosi tukkoiselta yms nöhtäiseltä.
Onko tos raitisilmasuodatin apparin jalkotilassa?
Satoi vettä siihen malliin ettei viittinyt ruveta sateessa ylim tekemään.
Joo auto on w202 280-94. .
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.