Mikä vialla kun nyt lämpimällä ajettaessa lämmityslaitteen ollessa koko ajan niin kylmällä kuin voi, niin välillä apukuljettajan puolelta puhaltaa täysillä lämmintä ja välillä kierrokset tuulettimessa muuttuu? Kuskin puoli pysyy kylmänä. Kun ajaa esim. johonkin töyssyyn niin tilanne muuttuu, eli onko jossain sähköosassa(lämmityslaitteen ohjausyksikkö?) kosketushäiriö? Paljonko maksaa piirilevy tms. vai mikä siellä on mennyt hajalle?Välillä lämmönsäätö jää jumiin niin että joka nopeudella puhaltaa samalla teholla. Kannattaako vaihtaa summassa vai onko muita vikamahdollisuuksia? Auto on vm. 2000 CDI 200 mopomallin ilmastoinnilla(ei astesäätöjä).
Näillä keleillä tarkenisi ilman lämmityslaitteen pakkolämmitystäkin.
Lämmityslaite/ilmastointi temppuilee
Re: Lämmityslaite/ilmastointi temppuilee
Oisko ns. "närhenmunat" jumissa (toinen siis)?Hurtti kirjoitti:Mikä vialla kun nyt lämpimällä ajettaessa lämmityslaitteen ollessa koko ajan niin kylmällä kuin voi, niin välillä apukuljettajan puolelta puhaltaa täysillä lämmintä ja välillä kierrokset tuulettimessa muuttuu? Kuskin puoli pysyy kylmänä. Kun ajaa esim. johonkin töyssyyn niin tilanne muuttuu, eli onko jossain sähköosassa(lämmityslaitteen ohjausyksikkö?) kosketushäiriö? Paljonko maksaa piirilevy tms. vai mikä siellä on mennyt hajalle?Välillä lämmönsäätö jää jumiin niin että joka nopeudella puhaltaa samalla teholla. Kannattaako vaihtaa summassa vai onko muita vikamahdollisuuksia? Auto on vm. 2000 CDI 200 mopomallin ilmastoinnilla(ei astesäätöjä).
Näillä keleillä tarkenisi ilman lämmityslaitteen pakkolämmitystäkin.
Itse juuri "omat munat" puhdistin mekan ohjeen mukaan
Lämmityslaite/ilmastointi temppuilee
Kiitos. Pitääpä kokeilla auttaako tuo puhdistaminen. Jos tarvii hankkia lämmityslaitteen säätöyksikön, niin mistä sen saa edullisimmin? Kuka korjaisi Oulun seudulla edullisesti?