Näin talvisella ruukaan piettää puhallusta ns. nuoli ylös ja alas asennossa


JA sitt muut varusteet mitä on toss ECnapin ylä ja alapuolel kertokaapa niitten tarkka toimivuus/käyttö.. eli se nuoliympyrä sekä joku lasinlämmittimen näköne?
//Pete
Vai oliko tuo "taukolämmitin"? Eli auto sammuksissa lämpöisellä koneella pitäisi riittää konttorin puolelle kauemmaksi aikaa lämmintä?Timo N kirjoitti:se ympyrä lienee että kierrättää vain sisäilmaa?
Maistuuko "huuru" glykolille? Onko autossa "makea" tuoksu. Jos jompikumpi näistä ehdoista täyttyy niin katseita voi kääntää lämmityslaitteen kennon suuntaan. Kummonen vuoto tartte olla kun alkaa oireilemaan.Peteeee kirjoitti:semmosta onkelmaa että meinaa lasit huurtua aivan helvetisti, lämmintä pukkaa hyvin jne mutt oisko puhalluksen tehossa hieman vajetta...
Helposti havaitsee,Peteeee kirjoitti:Emmie kyllä älyä vieläkään missä tuossa se läppä on...Vissii pitää rautalangasta vääntää pöliälle:D:D no mut kiitos kuvista kuitenki.
Jotenki erilaisen näkösetki itellä nuo systeemit..
Halvemmallakin saa esim. Motonet 19-2021 Raitisilmasuod MB W124, W124 JÄLKIasennus 93-> (37x9cm) [1993-1995], 19.90 €. Mutta joka liikkestä ei löydä.Peteeee kirjoitti: SIEMENS luki filtterin alla olevassa pöntössä..? uus filtteri oli aika suolasen hintane ... 40e
Lämpötilan tunnistinPeteeee kirjoitti: Mikä vehe tuo muuten on joka on tossa filtterin päällä aivanko joku ''haistelija''?
felmit kirjoitti: viewtopic.php?p=329507#329507
katso kuia 2 ja 8niissä näet yläreunassa kiertoilmaläpän.
Meneekö tuo läppä kiinni aina sammuttaessa auton?Edelleen olisin toivonut MB insinöörin suunnitelen toiminnan päinvastaiseksi. Läppä olisi auki perusasennossa.
Auto ei ummehtuisi seisoessaa niin paljoa, kun ilma kiertäsi