lämppärin kennon vaihto
lämppärin kennon vaihto
w124 200b -88 kaasari.lämppärinkennon vaihto onkos kellään kokemuksia/tietoa?(ei ilmastointia).kaasarista vielä sen verran(pirburg 175cdt)vaimenninöljyn taso kun ei ole mittatikkua.kiitokset etukäteen
Epäilin tosiaan lämppärinkennon vuotavan mutta näinkin voi käydä välillä.
Vein mesen 200b-88 jäähdytinnesteiden vaihtoon vaihdon yhtydessä
huomattiin syylärin huono kunto moottorin puolelta mutta ns.tunneli esti
osittain kunnollisen tarkastelun.
No ei kun syylärin etsintään joka löytyikin
pian takuupurkaamo ketjun haun kautta netistä.
Soitto mikkeliin ja mittojen tarkistus että täsmää, sitten pikku tinkiminen ja tulemaan postiin.
Paketti tuli ja tuote todettiin tosi hyväksi (-91 saksan purku) taas pajalle nesteet alas.
Vanha syyläri irti ja voihan nenä oli kun rotan syömä ja vuotanut mutta vain sen verran että ei näkynyt hukkaavan nesteitä.
Vaihdon jälkeen kotia kohti ja kas kummaa ei minkäänlaista hajua kapiiniin, jostain se on tiensä löytänyt ilmanotto aukolle vaikka tulipellin tiivistekkin on ehjä.
Vein mesen 200b-88 jäähdytinnesteiden vaihtoon vaihdon yhtydessä
huomattiin syylärin huono kunto moottorin puolelta mutta ns.tunneli esti
osittain kunnollisen tarkastelun.
No ei kun syylärin etsintään joka löytyikin
pian takuupurkaamo ketjun haun kautta netistä.
Soitto mikkeliin ja mittojen tarkistus että täsmää, sitten pikku tinkiminen ja tulemaan postiin.
Paketti tuli ja tuote todettiin tosi hyväksi (-91 saksan purku) taas pajalle nesteet alas.
Vanha syyläri irti ja voihan nenä oli kun rotan syömä ja vuotanut mutta vain sen verran että ei näkynyt hukkaavan nesteitä.
Vaihdon jälkeen kotia kohti ja kas kummaa ei minkäänlaista hajua kapiiniin, jostain se on tiensä löytänyt ilmanotto aukolle vaikka tulipellin tiivistekkin on ehjä.