Lämmönsäätöpanelin valot?
Lämmönsäätöpanelin valot?
Osaako kukaan kertoa miten polttimot vaihdetaan ja miten ne sijaitsee kyseisessä kapistuksessa? Kyseessä AUTOMAATTI ILMASTOITU 124
-Tero
-Tero
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Sinun täytyy irroittaa se jalopuuosa radion yläpuolelta. Osa on kiinni kahdella ruuvilla alhaalta päin, eli heti mankan yläpuolella. Ruuvit pois ja nosto itseäsi päin. Yläpää on vain pujottamalla paikoillaan.
Alta paljastuu säätöpaneeli ja ainakin minulla siinä oli teipillä peitetty 2 koloa, jossa lamput ovat. En ole varma kuinka lamput lähtevät irti paneelista, koska en ole niitä ikinä muistanut vaihtaa. Voi olla, että härpäkettä joutuu purkamaan enemmän, mutta kun en tiedä, niin enempää en osaa neuvoa. Voisin itsekin yrittää tutkia illemmalla lisää...
Alta paljastuu säätöpaneeli ja ainakin minulla siinä oli teipillä peitetty 2 koloa, jossa lamput ovat. En ole varma kuinka lamput lähtevät irti paneelista, koska en ole niitä ikinä muistanut vaihtaa. Voi olla, että härpäkettä joutuu purkamaan enemmän, mutta kun en tiedä, niin enempää en osaa neuvoa. Voisin itsekin yrittää tutkia illemmalla lisää...
Lasikantaisia 0.6 w:sia lamppuja,jos laitat isompia muovi sulaa.Itse kävelin suoraan Vehoon ostamaan ja sain samalla purkuohjeet tohon omaan USA versiooni.
Voi niitä saada toki muualtakin kuin Vehosta,itse en vain jaksa juosta ympäri kaupunkia 2 euron takia.
Voi niitä saada toki muualtakin kuin Vehosta,itse en vain jaksa juosta ympäri kaupunkia 2 euron takia.
Hyödytön katsoo, kun joku tekee järjetöntä !
jomi
En listaile entisiä naisia tai autoja, molemmista riittäviä muistoja, osaa ei edes halua muistella pahimmissa painajaisissakaan
jomi
En listaile entisiä naisia tai autoja, molemmista riittäviä muistoja, osaa ei edes halua muistella pahimmissa painajaisissakaan
joo, eli teipit pois ja reiästä vaihtoon. Hieman oli tiukassa minulla ja sitten huomasin myös, että toisen lampun pohja oli irronnut tinauksista ja sepä ilmoitti itsestää välillä lamppua välkyttäen. Purkasin veljeni kanssa paneelin ja juotimme polttimenpitimen uudelleen kiinni.
Toinen veljeni antoi myös vinkin, että polttimien vaihdossa kannattaa kokeilla käyttää sopivaa letkua, jonka ujuttaa vanhan polttimen päälle ja sen avulla nykäisee lampun irti. Ainakin minulla lamput oli melko tiukassa ja hieman joutui räpeltämään, ennen kuin rupesimme lopuksi juottohommiin.
Laitoin normaaleja 1,2 wattisia lasikantaisia sinne, koska eipä tähän hätään muuta ollut ja eipä jaksa muita etsiäkään. Eihän niitä valoja tarvi kirkkaimmillaan aina korventaa.
Ja jenkkimallihan mullakin Kuka lukee ohjeita?
Toinen veljeni antoi myös vinkin, että polttimien vaihdossa kannattaa kokeilla käyttää sopivaa letkua, jonka ujuttaa vanhan polttimen päälle ja sen avulla nykäisee lampun irti. Ainakin minulla lamput oli melko tiukassa ja hieman joutui räpeltämään, ennen kuin rupesimme lopuksi juottohommiin.
Laitoin normaaleja 1,2 wattisia lasikantaisia sinne, koska eipä tähän hätään muuta ollut ja eipä jaksa muita etsiäkään. Eihän niitä valoja tarvi kirkkaimmillaan aina korventaa.
Ja jenkkimallihan mullakin Kuka lukee ohjeita?
Pikkulisays, eli puhaltimen nopeus- ja se suuntaussaatimet vedat irti ja niiden alta paljastuu muistaakseni 21 mm litteat mutterit, jotka myos pitaa ottaa irti. Ja takas laittaessa muistat, etta ne mutterit tulee sitte vasta viimetteeks siihen paalle kiinni. Nimim. meni vaarassa jarjestyksessa ja ihmettelin, kun ei jalopuupaneeli enaa millaan uppoa koloonsa Hyva, etten vasaraa jo hakenut apuun, ennenkuin hoksasin, etta laitoin liika aikaisin mutterit takaisinAkiVaa kirjoitti:Sinun täytyy irroittaa se jalopuuosa radion yläpuolelta. Osa on kiinni kahdella ruuvilla alhaalta päin, eli heti mankan yläpuolella. Ruuvit pois ja nosto itseäsi päin. Yläpää on vain pujottamalla paikoillaan.
Alta paljastuu säätöpaneeli ja ainakin minulla siinä oli teipillä peitetty 2 koloa, jossa lamput ovat. En ole varma kuinka lamput lähtevät irti paneelista, koska en ole niitä ikinä muistanut vaihtaa. Voi olla, että härpäkettä joutuu purkamaan enemmän, mutta kun en tiedä, niin enempää en osaa neuvoa. Voisin itsekin yrittää tutkia illemmalla lisää...
Vihdoinkin tuli polttimot vaihdettua. Homma käy näin. Puupaneli irti(2ruuvia radion yläpuolella) jonka jälkeen paneli kääntyy alareunasta ulos päin,yläreuna koukkaamalla. Polttimot löytyy kahden mustan teipinpalan alta. Itse nyppäsin polttimot pehmeän kumiletkun avulla irti,uudet samalla letkunpätkällä takaisin teipit päälle ja puupaneli takaisin. Helppo juttu. Kyseessä siis automaatti-ilmastoitu malli.
-Tero
-Tero
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*