Eli ajattelin taas vaivata arvon raatia samalla asialla mistä aina on ollut juttua mutta vähän eri perspektiivistä :
Eli nyt puhaltaa pelkääjänpuoleelta haaleeta/kylmää kokoajan ja kuskin puoli toimii ok. Miten voin vielä kerran ennen (kunnolla)korjaamista säätää tuon niin että se puhaltaa aina kuumaa pelkääjänpuolelta ? Korjaamolle olisi siis tarkotus viedä mutta ei vielä tällä budjetilla
Akun vieressä jossain(?) kuulemma on "närhenmunat" joissa on joku pallo sisällä mikä liikkuu..Pitäskö sitä kenties kolautella vasaralla ?
Vai onko tuohon mitään helppoa nopeaa konstia.
Auto siis w124 '89 200b, enkä tiedä lainkaan onko tuossa vaijerit, vai jonkunsortin magneettiventtiilihässäkät.
Taas kerran..toiselta puolelta kylmää
Taas kerran..toiselta puolelta kylmää
If you want peace, prepare for war...
No helppo konsti on ostaa multa ehjät munat 40€:lla ja nakata paikoilleen
En muista kumpaan asentoon ne munat menee jos johon nyppäsee pois venttileiltä
En muista kumpaan asentoon ne munat menee jos johon nyppäsee pois venttileiltä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90