Olis C220 CDI varusteissa pientä puutetta vm. 2001
-mersun oma kartta navigaattoriin CD, joku Blaukkarin tekemä
-linguatonic ymmärtää vain saksaa, saako esim englanniksi ?
Lisävarusteet
Re: Lisävarusteet
Linguatronicin saa opetetuksi uudelle kielelle "opetus-CD:n" avulla. Eli käytännössä huollossa.aaltone1 kirjoitti:...linguatonic ymmärtää vain saksaa, saako esim englanniksi ?
-T

Löytyykö navigaattoriasi näiden joukosta? Eli mikä navigaattori sinulla tarkemminottaen on? APS vai COMAND?aaltone1 kirjoitti:...vm. 2001
-mersun oma kartta navigaattoriin CD, joku Blaukkarin tekemä...
-T

Lisävarusteet
Navigaattori on Travel Pilot DX Comand 2.0
Linquatonicin cd on mulla autossa eli siinä on 7 raitaa eri
kielillä. Sain kyllä eri kielet kuuluviin, mutta miten sen toosan
saa käyttämään valittua kieltä (vain vehossa ?)
Kiitoksia vastauksista !
Linquatonicin cd on mulla autossa eli siinä on 7 raitaa eri
kielillä. Sain kyllä eri kielet kuuluviin, mutta miten sen toosan
saa käyttämään valittua kieltä (vain vehossa ?)
Kiitoksia vastauksista !
Taitaa tuonikäisessä vaatia erilaisen boxin kielen vaihtamiseksi. Näin mulle ainakin sanottiieerola kirjoitti:Linguatronicin saa opetetuksi uudelle kielelle "opetus-CD:n" avulla. Eli käytännössä huollossa.aaltone1 kirjoitti:...linguatonic ymmärtää vain saksaa, saako esim englanniksi ?

MB S210 320 cdi Avantgarde
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
Ratkaisu Suomen kartta-aineiston saamiseksi on siis joko Mersu-merkkinen levy, tai Teleatlas Skandinavien 2006/2007 DX. Jos ostat Teleatlaksen levyn, on tärkeä varmistaa, että se on juuri tuollainen DX. Sillä niitä on DX:ättömiäkin. Ja ne eivät COMAND:issa toimi.aaltone1 kirjoitti:Navigaattori on Travel Pilot DX Comand 2.0...
-T

Itse tilasin edellisen vuotisen levyn täältä. World Of Navigation toimitti luotettavasti ja tavara oli tismalleen sitä mitä luvattiin: Alkuperäinen ja avaamaton.
-T