Jos tätä kautta onnistuis niin vois samalla putsailla imusarjan tietty ja poistaa läpät...

Auto on 2004 automaatilla ja 220cdi-padalla, jos jollakin on heittää neuvoa?
Alta päin onnistuu suht helposti,Penguin kirjoitti:Niinhän siinä kävi että ceestä kärysi startti. Kilometrit noin 270000km. Konehuoneen avaus tuotti nenään ihanan sähkötuoksun, joten tässä ei enää kikkakolmonen auta. Onnistuuko startin vaihto millään ilveellä parkkipaikalla, vai menikö lavettiautokeikaksi? Jos irroittaa imusarjan niin tuleeko tarpeeksi tilaa voi onko joku laite vielä tiellä?
Jos tätä kautta onnistuis niin vois samalla putsailla imusarjan tietty ja poistaa läpät...On myös sissihenkeä sen verran että pukitus ja auton alle ryömintä ei tunnu mahdottomalta idealta, sikäli kun joku vaan kertoo että se onnistuu ja on tilaa edes kohtuullisesti.
Auto on 2004 automaatilla ja 220cdi-padalla, jos jollakin on heittää neuvoa?
Penguin kirjoitti:Piuhaa ei taida voida katkoa parkkipaikalla? Varmaa vaatii auton ylössaamisen?
Tässä vaiheessa on parasta nostaa kädet ylös kun ei laitteita ja tiloja ole. Konalalainen korjausliike nosti myös kätensä ylös eivätkä veloita tehdystä työstä kun siitä ei hyötyä ollut. Olivat kokeilleet lyödä laturin kiinni niin omien sanojensa mukaan räpse oli ollut kuulemma melkoinen. Nyt pelottaa että ovat polttaneet jotain bokseja...CDI203 kirjoitti:Penguin kirjoitti:Piuhaa ei taida voida katkoa parkkipaikalla? Varmaa vaatii auton ylössaamisen?
pitkät pihdit ja pienet kädet niin ylä kautta saa katkistu,
mutta kokeile ensin niin että lataat akun ja jos se tyhjenee tyylin 1~2h
melkosen varmaa on että lisä lpämmitin se siellä on oikosessa
muita mahdolisia startti kun oli rikki niin se vuotaa kentään,
laturi rikki siinä nopeiten akun tyhjentävät,
mutta ylöshän se pitää jotenkin saada että sen startin saa vaihdettua,
samalla tarkistelee nuo muut
E: laturille on ~200A sulke sen johdossa mikä tulee startin napaan
Jos ECU, tms boxsi menne vaihtoon niin yhteys kuusenalle...Penguin kirjoitti:Tässä vaiheessa on parasta nostaa kädet ylös kun ei laitteita ja tiloja ole. Konalalainen korjausliike nosti myös kätensä ylös eivätkä veloita tehdystä työstä kun siitä ei hyötyä ollut. Olivat kokeilleet lyödä laturin kiinni niin omien sanojensa mukaan räpse oli ollut kuulemma melkoinen. Nyt pelottaa että ovat polttaneet jotain bokseja...CDI203 kirjoitti:Penguin kirjoitti:Piuhaa ei taida voida katkoa parkkipaikalla? Varmaa vaatii auton ylössaamisen?
pitkät pihdit ja pienet kädet niin ylä kautta saa katkistu,
mutta kokeile ensin niin että lataat akun ja jos se tyhjenee tyylin 1~2h
melkosen varmaa on että lisä lpämmitin se siellä on oikosessa
muita mahdolisia startti kun oli rikki niin se vuotaa kentään,
laturi rikki siinä nopeiten akun tyhjentävät,
mutta ylöshän se pitää jotenkin saada että sen startin saa vaihdettua,
samalla tarkistelee nuo muut
E: laturille on ~200A sulke sen johdossa mikä tulee startin napaanOnneksi niitä kai joku myy käytettynä, sikäli kun tarvii vaihtaa? Toivotaan tietenkin ettei tälle kannalle tarvitse lähteä...
Maanantaina auto lähtee trailerin päällä Nummelan Kahvimaalle, jonka tiedän osaavaksi pajaksi. Saavat siellä tutkia missä vika, enpähän ainakaan itse riko mitään.Saan järjestellä hääjuhlia rauhassa...
Kiitokset kaikille neuvoja antaneille!!