Terve,
Osaisikohan joku kertoa mistä pitäisi vikaa lähteä etsimään, käynnistettäessä sulake 52 (start enable) palaa, eikä startti pyöritä.
Starttimoottori lienee ehjä, koska johdot irroitettuna toimii, kun virta otetaan suoraan akusta (vetää ja pyörii normaalisti).
W203 200CDI, sulake palaa käynnistettäessä
Area 52?
Minulla polttaa samaa 15A sulaketta, nro 52.
Nyt on tehnyt kahdesti kuukauden sisään. Auto (220cdi 2002 200tkm) ollut minulla reilun vuoden ja kuukausi sitten poltti ekakerran.
Uusi sulake sisään ja taas starttaa.
Mistähän tähän lähtisi etsimään syytä?
Tohtiiko laittaa isompaa sulaketta?
voisko vaikuttaa kun syyskuussa laitettiin "tuikun" ohjelma jolla tuli hiukan lisää tehoja?
Nyt on tehnyt kahdesti kuukauden sisään. Auto (220cdi 2002 200tkm) ollut minulla reilun vuoden ja kuukausi sitten poltti ekakerran.
voisko vaikuttaa kun syyskuussa laitettiin "tuikun" ohjelma jolla tuli hiukan lisää tehoja?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Area 52?
Rele ja johdot kunnossa?alarauta kirjoitti:Minulla polttaa samaa 15A sulaketta, nro 52.
jos siis starrti on varmasti ehjä
ohjelman muutos ei vaikuta tohon
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
uutta starttia sitten, en tosin olisi uskonut että noin vähillä maileilla, menee tartti.
olisiko antaa niiden tarpeellisten releiden sijaintia jotka voi vaikuttaa myös tuon sulakkeen palamiseen?
Startin saapumista odotellessa voisi vaihtaa releitä ajan kuluksi.
Pitää paikkansa kun sanotaan että, Mersu kuski tarvii kakkos auton varaosien hakua varten..
olisiko antaa niiden tarpeellisten releiden sijaintia jotka voi vaikuttaa myös tuon sulakkeen palamiseen?
Startin saapumista odotellessa voisi vaihtaa releitä ajan kuluksi.
Pitää paikkansa kun sanotaan että, Mersu kuski tarvii kakkos auton varaosien hakua varten..
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
Re: Area 52?
Eikös tuon sulakkeen palaminen ole aikalailla tyyppivika. Jossain vaiheessa sulakkeen kokoa kasvatettiin mutta oliko se aiemmin 10A vai nostettiinko tuosta 15 ampeerista? 15A kyllä lukee nykyisissä papereissa mutta mitään muutosmerkintää en löytänyt. Vai oliko tuo muutos 210:lle, en jaksa muistaa tarkemmin. Jos sulake on jo sen uuden ohjeen mukainen niin varmaan startin vaihto edessä.CDI203 kirjoitti:Rele ja johdot kunnossa?alarauta kirjoitti:Minulla polttaa samaa 15A sulaketta, nro 52.
jos siis starrti on varmasti ehjä
ohjelman muutos ei vaikuta tohon