W203 C 200 Kompressor vikakoodinlukija?
W203 C 200 Kompressor vikakoodinlukija?
W203 C 200 Kompressor vm.2001 moottorin häiriövalo ei sammu. Jokin aika sitten vaihdettiin tarvike ktalysaattori kun vanhasta oli kaikki sisähilut hävinneet. Voisiko olla lambda anturi rikki Tietääkö kukaan mistä tähän autoon sopivan vikakoodin lukijan saisi suhteellisen edullisesti ja niin että se myös näyttäisi vat. Kiitos.
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Tervetuloa foorumille!
Mikäli toimivan testerin haluaa, ei oikein edullista vaihtoehtoa olekaan.
MB:n testeri on nimeltään hieman yllättäen star. Ebaysta voi noita kiinan poikien valmistamia laitteita tilailla "huokeaan" 300-500 euron hintaan. Pitäisi toimia.... ainakin hetken aikaa.
Toinen vaihtoehto on käyttää näitä carsoftia yms, mutta ne eivät näytä kaikkia vikoja.
Tai sitten voi tehdä niin kuin meikäläinen. Vaihdoin pimmeriin ja tilasin softat sekä kaapelit netistä, hintaa tuli 40 erkkiä.
Mikäli toimivan testerin haluaa, ei oikein edullista vaihtoehtoa olekaan.
MB:n testeri on nimeltään hieman yllättäen star. Ebaysta voi noita kiinan poikien valmistamia laitteita tilailla "huokeaan" 300-500 euron hintaan. Pitäisi toimia.... ainakin hetken aikaa.
Toinen vaihtoehto on käyttää näitä carsoftia yms, mutta ne eivät näytä kaikkia vikoja.
Tai sitten voi tehdä niin kuin meikäläinen. Vaihdoin pimmeriin ja tilasin softat sekä kaapelit netistä, hintaa tuli 40 erkkiä.

Kein siknatuur
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1945
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Tälläkö onnistuu samat asiat kuin starilla, kuten vakkarin asetukset ym. conffit?Sampo N. kirjoitti:Vaihdoin pimmeriin ja tilasin softat sekä kaapelit netistä, hintaa tuli 40 erkkiä.

Eikös pelkkään vikakoodinlukuun ole vaikka tuollainen Autocom ihan passeli mitä esim. bosch car centerit ym. käyttää? Tai siis mulla ei ainakaan ole jäännyt mitää vikakoodeja näkemättä kun on autoja ko. paikassa käyttäny?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
En tiä pääseekö possilla ihan kaikkiin kiinni, ei kuulemma mb:n tapauksessa ainakaan.sonikki kirjoitti:Tälläkö onnistuu samat asiat kuin starilla, kuten vakkarin asetukset ym. conffit?Sampo N. kirjoitti:Vaihdoin pimmeriin ja tilasin softat sekä kaapelit netistä, hintaa tuli 40 erkkiä.
Eikös pelkkään vikakoodinlukuun ole vaikka tuollainen Autocom ihan passeli mitä esim. bosch car centerit ym. käyttää? Tai siis mulla ei ainakaan ole jäännyt mitää vikakoodeja näkemättä kun on autoja ko. paikassa käyttäny?
Tuolla mitä tilasin ebaysta, pitäisi onnistua myös ohjelmoinnit, ainakin lupausten mukaan. Konffaukset onnistuu, sen tiedän kun kaveri on niitä harrastanut ja vieläpä vähän vajaamalla setillä kuin mikä meikäläisellä on.
Eipä ole itellä ollut vielä tarvetta lukasta muuta kuin vikakoodia ja resetoida sadetunnista. Ohjelmointipuolta vilkasin joskus nopoeasti, mutta ajattelin jättää sen rauhaan kun ei asiasta vielä suurempaa ymmärrystä ole. VAG-tuotteisiin testeri on kuulemma vielä halvempi kuin bimmeriin.
Kein siknatuur
Tätä en kyllä itse asiassa tiedä minäkään, noita p*rkeleitä ku ei ole tarvinu paljo luettaaSampo N. kirjoitti:En tiä pääseekö possilla ihan kaikkiin kiinni, ei kuulemma mb:n tapauksessa ainakaan.


S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Jaahas Staariin päivitettyhotari kirjoitti:Tai voi tännekkin tulla

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Voiko moottorin häiriövalo syttyä sen johdosta, että pakoputki vuotaisi etupäästä ja lambda anturi reagoisi siihen. Auto nimittäin selkeästi pörpöttää katin kohdalta, mutta en ole vielä ryöminyt auton alle sitä katsomaan. Autoon nimittäin laitettiin tarvikekatti hitsaamalla pakoputken väliin, koska alkuperäinen olisi maksanut maltaita.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jooranis kirjoitti:Voiko moottorin häiriövalo syttyä sen johdosta, että pakoputki vuotaisi etupäästä ja lambda anturi reagoisi siihen. Auto nimittäin selkeästi pörpöttää katin kohdalta, mutta en ole vielä ryöminyt auton alle sitä katsomaan. Autoon nimittäin laitettiin tarvikekatti hitsaamalla pakoputken väliin, koska alkuperäinen olisi maksanut maltaita.
Jos vuoto ennen anturia
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Varmaan Carsoft (siis MB-versio) on järkevin, jos ei halua sijoittaa *:iin. Carsoft toimii mersussa tuonne vm 2005 saakkaranis kirjoitti:Osaisiko joku sanoa mikä vikakoodin lukija kävisi harrastekäyttöön eli vikavalojen nollaukseen jne. ja auto oli vm 2001 bensa 2L. kompressori

http://www.sixtek.fi/koodiesitt.phpranis kirjoitti:Osaisiko joku sanoa mikä vikakoodin lukija kävisi harrastekäyttöön eli vikavalojen nollaukseen jne. ja auto oli vm 2001 bensa 2L. kompressori
Tuolta löytyy hyviä koodin lukijoita harrastekäyttöön, mulla on tuo ensimmäinen malli eli U581 memo scanner, se ainakin toimi omassa C mersussa.