Niin vain kävi, että vaimolla mese (c180 sport coupe, 2,0l) hyytyi moottorietien kupeeseen Porvoon kohdille. Eilen se kävi merkkiliikkessä piuhan päässä ja selvisi, että SRS-merkkivalo paloi repsikan turvavyön rajoittimen ollessa rikki.
Ilmeisesti akku tyhjeni ja siitä voinee kai aika suoraan päätellä, että laturi on vaihtamista vaille valmis. Jännä homma, että eivät nähneet starilla, että laturi vetelee viimeisiään, kun vaimon mukaan akun-merkkivalo oli käväissyt näytössä jo ennen piuhan päässä käymistä. Hinaajamies kävi hinaamassa auton pajalle. Osaatteko sanoa, että minkä verran saa kukkaron nyöriä availla, että saadaan auto taas kotiin?
Laturin vaihto edessä
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki