jälkiasennus xenoneista
jälkiasennus xenoneista
tuli asennettua omaan w203 halppis xenonit (sarja 54e ja ovat miniballasteilla) ja nyt on semmosta vilkkumis ongelmaa...
mitä noille vois tehä kun toinen h7 etupoltin sammuu kesken ajun mut syttyy aina samantien uudestaan..eli tärinästä välkkyy.. liittimiä oon hipostellu mut eivtunnu auttavan.
sitte toinen homma että voiko tuo vaikuttaa soittimen pätkimiseen?
oon kuullu jostain can väylästä jotain juttuja mut kertokaas mikä se niinku on
mitä noille vois tehä kun toinen h7 etupoltin sammuu kesken ajun mut syttyy aina samantien uudestaan..eli tärinästä välkkyy.. liittimiä oon hipostellu mut eivtunnu auttavan.
sitte toinen homma että voiko tuo vaikuttaa soittimen pätkimiseen?
oon kuullu jostain can väylästä jotain juttuja mut kertokaas mikä se niinku on
w203 c240 -01
Mulla on vissii silmissä vikaa (vaikka lääkäri on toista mieltä) kun mua ei nuo vastaantulijoiden xenonit häikäse tippaakaan, eikä taida häikäistä ihmisiä muuallakaan paitsi täällä edelläkävijämaassa suomessa missä jälkiasennus-xenonit on vielä laittomat vaikka muissa maissa kelpaa Noh tulihan ne päättäjät täälläkin lopulta järkiinsä lisäjarruvalonkin suhteen joten ehkä on vielä toivoa...audimies kirjoitti: Just joo.. noilla rispektit aakkosbaarissa + hajavaloa riittävästi vastaantulijoille
Noita kiinankikkareita on muute lingottu suoraa paketista roskiin eli suosittelen ostamaan vähän laadukkaamman tuotteen tilalle ihan ensimmäisenä, sanat halpa ja elektroniikka ei vaan sovi samaa lauseeseen tässäkään asiassa
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
joo tiedossa oli kyllä että halpaa ja hyvää ei oo olemassa..mut kyllä mulla mitä aikasemmissa autoissa on ollu noita halppisxenoneita nii on ne sentään päällä pysyny eikä sammunu kesken ajon.
ihan vitun sama mulle kuinka paljon vastaantulijoita häikäsee ..riittää kun minä nään kunnolla
ihan vitun sama mulle kuinka paljon vastaantulijoita häikäsee ..riittää kun minä nään kunnolla
w203 c240 -01
jossei kyseinen xenon sarja ole ns. canbuss malli niin muuntaja kuluttaa liian vähän virtaa niin siksi auto tulkitsee että polttimossa on jotain vikaa ja siksi sammuttaa ja kytkee sitä.
Sä tarviit 20 watin vastukset sinne johtojen väliin tai sitten starilla koodaus että autossa on xenonit niin sitten auto on tyytyväinen 35 watin tehonkulutukseen.
w203 on aika tirpillä että toimiiko ilman mitään kikkailuja mutta harvoin toimii. Usein alkaa risaamaan kuskinpuolella koska siellä on lyhyemmät johdot
Sä tarviit 20 watin vastukset sinne johtojen väliin tai sitten starilla koodaus että autossa on xenonit niin sitten auto on tyytyväinen 35 watin tehonkulutukseen.
w203 on aika tirpillä että toimiiko ilman mitään kikkailuja mutta harvoin toimii. Usein alkaa risaamaan kuskinpuolella koska siellä on lyhyemmät johdot
Ootteko te paljonki aukonu noita ballasteja ja tutkinu komponenttien laatua ja työnjälkeä? Vaikka kiinassa joku näyttää samalta ku joku toinen ei se tarkota että se on sama Ja nykyäähän varmaan kaikki elektroniikkaan liittyvä tehdään kiinassa mutta paino on sanalla laadunvalvonta varsinaisen tuotteen kokoonpanovaiheessa...
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
itselle laitoin pitkiin ja tutulle puolikkaisiin sellaiset halpis - sarjat .molemmat autot 203 koreja ,toisessa alkuperäisenä kusenväriset hooseiskat puolikkaissa ja toises orggis xenonit, molemmissa toimineet vuoden ilman pätkimistä !? Ja kyllä näkee Vastaantulijan häikäistymisestä en ois kovin huolissaan, omalle kohdalle e juuri ole sattunut vilkuttelijoita ? Noh, tää kaveri kävi tänään katsastuksessa omansa kanssa ja siitä raavittiin tietty ennen sitä xenonit puis, nyt lukeekin otteessa että autossa laittomat led-parkit edessä ne sit tietenkin sinne unohtu, aina vaan tässä maassa jatkuu tää urpoilu, jalankulkijat ei käytä heijastimia ja autoissa ei sais olla valoja Anteeks ..
Olen samaa mieltä. Itse olen asentanut about 20 xenonsarjaa ja olen nähnyt noita sarjoja vähän laidasta laitaan. Esim. radioon aiheuttamassa häiriössä on suuria eroja eri sarjojen kesken, sekä käyttöiässäsonikki kirjoitti:Ootteko te paljonki aukonu noita ballasteja ja tutkinu komponenttien laatua ja työnjälkeä? Vaikka kiinassa joku näyttää samalta ku joku toinen ei se tarkota että se on sama Ja nykyäähän varmaan kaikki elektroniikkaan liittyvä tehdään kiinassa mutta paino on sanalla laadunvalvonta varsinaisen tuotteen kokoonpanovaiheessa...
juurikin näinhaapis1 kirjoitti: Vastaantulijan häikäistymisestä en ois kovin huolissaan, omalle kohdalle e juuri ole sattunut vilkuttelijoita ? Noh, tää kaveri kävi tänään katsastuksessa omansa kanssa ja siitä raavittiin tietty ennen sitä xenonit puis
itse olen myös miettinyt kanssaautoilijoita niin paljon, että olen päätynyt ratkaisuun keulille neljä lisävaloa!
auton omat valot muuttuu xenoneiksi, siis ylitehoisiksi olikohan 55w ja loppuihin valoihin sitten tulee umpiosta riippuen joko 100w halogeenipolttimot tai sitten 200w halogeenipolttimot
kun tuntuu että kehitys on vain mennyt siihen että häikäistään vastaantulevia..
ïtse en välkyttele valoja vaikka häikäisisi, koska kohdalle on sattunut joskus kuorma-auto joka väläyttää ärsyyntyneenä takaisin....
hernettä tai palkoa ei nenään, tämä vain oma mielipiteeni
® Mesen linttaklubi
Juu emmä tarkotakkaan että kaikki "rihkama tuotteet" on susia mutta siinä on melkonen ero jos 10% markkinoille työnnettävistä tuotteista on viallisia verrattuna siihen että 0.001% tuotteista on viallisiadealer kirjoitti:En minä ainakaan.
Vanhin sarja on ollut lisävaloissa kai kolme tai neljä vuotta, maksoi 39 euroa.
Edelleen pelaa ja on kirkkaat.
Syksyllä keulille, keväällä pois. Yhtään ei kiinnosta mitä boksin sisällä on
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
niin no, kautta aikojen rekatkin on tehneet itselle keinopäivän niillä katolla olevilla patteristoilla itselle ne vastaantulijat ei varmaan vilkuta kun umpioissa automaattinen korkeudensäätö ja tutun autossa manuaalisäätö jota kuulemma kovasti käyttelee.. Tällä hetkellä ainakin eteläsuomessa niin mustaa että kaikki mahdollinen valo on mielestäni turvallisuutta! tuossa meidän toisessa autossa on kääntyvät kaksoisxenonit( intelligent light system) valotehoa riittää ja kelpaa katsastukseenkin ku vaan on orggista, vaikka harmaana päivänä valoautomatiikka polttaa pelkkiä daytime-lamppuja eikä perseessä pala mitään!! Kestävyys tarvikkeissa ollut hyvä, sarjan hinta oli 150€ ja vuoden tosiaan jo olleet käytössä .
Miulla on ollut käytössä erään valmistajan tuotteita ja tuntuu kestävän aika tarkkaan sen 80-100tkm niin pamahtaa jompikumpi polttimo pimeäksi, himmenemistä ei ole siinä vaiheessa juurikaan havaittavissa.ram kirjoitti:Hetkinen......
.... Mun tarvikexenonit (siis ne lamput) pitää vaihtaa puolen vuoden välein... Olenko erilainen nuori
Ne pitää vaihtaa siis siksi, kun lakkaavat valaisemasta.
Muotoilen kysymyksen uudelleen. Kauanko teillä tarvikexenonit kestävät
Yhtään ballastia ei ole vielä mennyt ja xenonit siis yleisesti lyhyissä ja ovat aina päällä kun autokin käy