200 CDI vm.2003

Vastaa Viestiin
marsumarsu

200 CDI vm.2003

Viesti Kirjoittaja marsumarsu »

Useimpien aiheessa mainitun kuljettimen valojen sulakkeista on selväkielinen tieto sulakekaaviossa.
Kuitenkin osassa lamppuja on sulakkeen sijasta ilmoitettu vain jokin ihmeellinen sana 'elektr'. Tarkoittaako tuo että 'oikeaa' sulaketta ei noihin löydy vaan suojaus on muutoin hoidettu?
Esimerkiksi ainakin oikea takaparkkivalo on tuolla merkinnällä.

Kuljettimestani sammuivat 'ne alkuperäiset' takaparkkivalot (automatiikka otti kyllä käyttöön 'varavalot') joten mistähän löydän 'sulakkeen korvikkeen' jotta saan takaparkit taas oikeasti toimimaan. Polttimot olen tarkistanut ja ne ovat kunnossa.

Ihmeellistä tämä saksalainen logiikka :cry:
Kuvaja
Hellan Myllyttäjä

Viesti Kirjoittaja Kuvaja »

siis kyseessä lienee C, E tai S mersu vai? No jokatapauksessa sieltä peräkontista löytyy SAM (Laatikko joka ohjaa niitä valoja ja on myös syönyt sulakkeita), C mersussa löytyy tavaratilan vasemmasta kyljestä luukku jonka alla majailee. Katoppas ensin sieltä sulakkeet.
Kuvaja
Hellan Myllyttäjä

Viesti Kirjoittaja Kuvaja »

Ai, niin: Tervetuloa foorumille!

unohtu kun oon itekkin sen verta vihreä täällä :oops:
marsumarsu

Viesti Kirjoittaja marsumarsu »

Kiitos toivotuksista, kuukeloimalla minä tämän sivuston hokasin, näyttää viestirikkaalta sivustolta.

Sitten asiaan. Jep, C-sarjaa tämä menopeli on. Sulakkeet ovat kyllä hanskassa, mutta kun sulakkeen numeron sijaan kaaviossa lukee vain tuo sana electris (tai jotain tuon suuntaista). Nyt on sulakekaavio muualla joten en pysty tarkkaa sanamuotoa tarkistamaan.
Täytynee jatkaa tuon ihmetyksen etsimistä...jollei kukaan osaa tuota tarkemmin selittää på finska.

Kuvaja kirjoitti:siis kyseessä lienee C, E tai S mersu vai? No jokatapauksessa sieltä peräkontista löytyy SAM (Laatikko joka ohjaa niitä valoja ja on myös syönyt sulakkeita), C mersussa löytyy tavaratilan vasemmasta kyljestä luukku jonka alla majailee. Katoppas ensin sieltä sulakkeet.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 sähkö”