Nyt ei kysellä neuvoja, vaan annetaan vinkkejä mahd. (todennäk.) kohtatovereille...
Starilla koodit N47-5, johtovikaa,maadoitusvikaa vasemmalla edessä.
Kaikkien johtojen ja releitten läpikäynnin jälkeen syyksi paljastui ABS-pumpun hiilet.
Hiilten vaihdon jälkeen jäi vielä BAS-valo palamaan.
Uudestaan koodinluku ja tuloksena A7/7s1 (irroituskatkaisin BAS) on rikki ja A7/7y1 (BAS magneettiventtili) on rikki.
Starin mukaan jarruvalokatkaisija oli ehjä...
Mutta eipä ollu. Uusi katkaisija,niin sammui BAS valokin.
Hiilet kotikonnuilta 10 ja katkaisin ( FEBI) saksan ebaystä 14,90 eke posteineen.
Nyt kun saa vielä kolinat pois edestä,niin lähtee johtotähti leimalle ja kiertoon .
