Kytkimen ilmaus.
Kytkimen ilmaus.
Mites noin niinkun ilmantuu tuommosen c180:n kytkin, letkulla etujarrusatulasta pumppailin nii eipä oikein onnistunu. Tippakannu menetelmällä vai nestettä läpi valuttamalla, painevaihtajaa ei ole käytettävissä.
Once you get fat you never come back.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Tenavassa vain potkin poljinta sen satakunta kertaa, välillä pitäen taukoja. Jarruista poiketen kytkimessä neste liikkuu ihan eri tilavuuksina, jolloin ilma liikkuu myös nesteen mukana. Pikkuhiljaa kuplat löytää tiensä ylös ja pois.
Yksi kensti konsti on laittaa täyden säiliön korkin tilalle klemmarilla poikki pätkästy mopetin sisäretku, josta toinen pää solomuun kiskottuna. Nätisti ilmaa riekalekseen ja ruuvia auki. Toimii myös jarruihin ja hyvä konsti yksin touhutessa. Yhen Saapin jarruja ei saatu polkemalla ees ilmatuksi, veti aina uutta ilmaa pääsylkältä kun poljin meni syvälle. Sisäkumin kanssa nie probleem.
Toki voi tekaista tiiviin laipan säiliön suulle vaikka pikku vinkoilla kiinni ja siitä letku etukumiin joka päästetty liki tyhjäksi. Vastaavan laitoksen saanee tosin muutamilla euroilla ostettuakin perus autokorvikeputkasta.
Yksi kensti konsti on laittaa täyden säiliön korkin tilalle klemmarilla poikki pätkästy mopetin sisäretku, josta toinen pää solomuun kiskottuna. Nätisti ilmaa riekalekseen ja ruuvia auki. Toimii myös jarruihin ja hyvä konsti yksin touhutessa. Yhen Saapin jarruja ei saatu polkemalla ees ilmatuksi, veti aina uutta ilmaa pääsylkältä kun poljin meni syvälle. Sisäkumin kanssa nie probleem.
Toki voi tekaista tiiviin laipan säiliön suulle vaikka pikku vinkoilla kiinni ja siitä letku etukumiin joka päästetty liki tyhjäksi. Vastaavan laitoksen saanee tosin muutamilla euroilla ostettuakin perus autokorvikeputkasta.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.